Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neodpovedajú na maily
    • Čísla ktoré patria eshopu sú stale vypnuté

    Po vytvorení objednávky som dostal mail s poznámkou že tovar bude expedovany do 3-4 pracovných dni. Odvtedy som im chcel zavolať asi 20 krát ale mobily sú vypnuté, a na emaily neodpisu. Pravdepodobne odstupim od zmluvy.

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Ospravedlnujeme sa ale mali sme nejaké technické problémy . Už by to malo byť v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    zaplatila som a na ich stránke mi ukazuje "mimo provozu", nereagujú na emaily, telefonáty...., nedostala som žiadne info o stave mojej objednávky..

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Ospravedlnujeme sa ale mali sme nejaké technické problémy . Už by to malo byť v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    eshop mimo prevádzky, telefóny vypnuté, na maily neodpovedali

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Ospravedlnujeme sa ale mali sme nejaké technické problémy . Už by to malo byť v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Dobrý deň. Mal som záujem kúpiť tovar na splátky cez Qtro. Neposkytli mi pôžičku, nakoľko už budem mať 75 rokov 1.1.2024 tak už neposkytujú pôžičku. V hotovosti toľko peňazí som nemal.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Veľmi dlhá doba doručenia - 8 dní.
  • Neodporúča obchod

    Tovar doteraz nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    • jedina nevyhoda je ze som si myslel ze kupujem tovar s dph ktoru si mozem potom odpocitat ale nebolo to tak, kazdopadne to je moja chyba akurat do buducna by ste mozno pri zadavani objednavky mohli nato zakaznikov upozornit
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nedodržanie dodacej lehoty

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Dobrý deň,

    chyba nastala u nášho prepravcu kde sa doba dodania predĺžila o 1 deň, za čo sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Zatiaľ funguje ako má.
    • Poskytnutie nepresných informácií - dlhá doba doručenia.

    20.10. som písala dotaz na firmu, aká je doba DORUČENIA tovaru do daného okresu po platbe kartou. Odpoveď bola - od spracovania objednávky 2-3 dni. 23.10. som tovar teda objednala s tým, že do konca tyždňa dorazí. 24.10. mi svietila objednávka ako spracovaná, tak som počítala, že do konca týždňa dorazí. Tovar sa však expedoval až 27.10. a doručený bol až 30.10. Na stránkach majú síce uvedené, že expedícia 2-3 dni, ale ja som sa práve pýtala na dobu doručenia a tá nebola dodržaná.

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka bola spracovaná 24.10.23 a expedovaná 27.10.23 takže z našej strany bol termín dodržaný. Žiaľ 28.-29.10. bol víkend a zásielka Vám bola doručovaná najbližší pracovný deň 30.10.2023.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar potrebujem na určitý termín a objednávala som ho v predstihu, stále mi nebol doručený, prišiel mail dnes že sa ospravedlňujú ale to mi nerieši situáciu.....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obiednavka som zrusil stredu oiednane a do piatku nebol tovar ani len vychistani nasledne som to obiednal inde v pondelok a uz v utorok som to mal doma takze to ide ale nie v tomto eshope neodporucam

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Dobrý deň Vážený zákazník, je nám ľúto Vašej negatívnej recenzie ale všetky potrebné informácie ste dostali v aktualizačnom emaily. Objednávka bola stornovaná na Vašu žiadosť deň po spracovaní, takže neprišlo ani k expedícii tovaru.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Komunikacia bola jasna, tovar bol povodne dostupny externe skladom, v prvy pracovny den po vikende obchod stornoval tovar ako nedorucitelny.

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Vaša objednávka bola prijatá v piatok vo večerných hodinách a vtedy sa objednávky už nespracovávajú. Hneď v prvý pracovný deň ste bol informovaný o vypredaní daného produktu. Ospravedlňujeme sa za komplikácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som neprevzal, pretoze nereagovali na moju poznamku, kde som uviedol, ze to neprevezmem ak..., hrali sa na mrtveho

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Dobrý deň, odpoveď na Vašu poznámku ste mohli nájsť na našej stránke v popise tovaru pod daným produktom alebo nás informovať telefonicky, mailom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Majú na nete že je tovar skladom a keď som objednala stornovali mi objednávku že ho nemajú. Stále im svieti že ho majú..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prvý aj posledný krát som objednávala z tejto stránky. Dodacia doba 3-4 dní prešlo už vyše týždňa a tovar stále nedorazil . Takže nemám ani tovar a ani peniaze

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Dobrý deň, ešte raz sa ospravedlňujeme za meškanie expedície Vašej objednávky. Žiaľ, dodávateľ posunul termín naskladnenia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod ponúka tovar, ktorý nemá. Platba bola uhradená online a Bonuskom potvrdená, že ju obdržali. Na tretí deň mi oznámili , že tovar je stornovaný, lebo je vypredaný a termín naskladnenia nových kusov nie je známy. Peniaze mi prišli na štvrtý deň.

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka bola prijatá počas víkendu (sobota) a vtedy sa objednávky nespracovávajú a keďže bola na daný TV akcia skladové zásoby sa vypredali. Hneď v prvý pracovný deň ste bola informovaná o danej situácii a platba Vám bola ihneď refundovaná. Ospravedlňujeme sa za komplikácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neinformovanosť obchodu o tovare na sklade

    Tovar ponúkaný na e shope nie je na sklade čo predajca zistí až po zaplatení zákazníkom.

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Dobrý deň,

    informovaný ste bol formou emailu, kde Vám bola ponúknutá adekvátna alternatíva.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Podvodný E-shop

    NEODPORÚČAM
    Objednal som si smartfón z tohto e-shopu. Po cca 3 týždňoch sa vyskytlo že mobil nefungoval tak ako mal, poslal som im tento mobil na reklamáciu kde ho následne poslali na diagnostiku (to im trvalo viac než mesiac) kde som sa s nimi z vlastnej iniciatívy musel telefonicky kontaktovať pretože mi nedávali o ničom vedieť. Mobil bol CHÝBNÝ. Po vystavení faktúri ubehli 3 dni po tom, čo mi peniaze mali poslať späť. Číslo na reklamácie nefunguje a neviem či mi budú odpovedať na email pretože ako tvrdia ostatné recenzie, často neodpovedajú. V žiadnom prípade neodporúčam tento eshop. Neodpovedajú na emaily. Zablokovali si moje telefonné číslo. Podám trestné oznámenie ak sa mi neozvú!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Chceli sme s priateľkou objednať umývačku riadu Bosch. Mali najnižšiu cenu na web stránkach. Kameň úrazu nastal pri platení online kartou. Jej neprešla platba 3x. Skúšal som to aj ja a mne bola zamietnutá platba 2x Problém s certifikátom na platobnej bráne a k tomu aj nedôveryhodný certifikát. Bud používajú certifikát z roku 1950 keď sa narodil
    môj otec alebo novší z roku 1953 keď sa narodila moja mama. Objednávku sme stornovali.

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie, avšak platobná brána mala výpadok, preto nebolo možné platiť online platobnou kartou. Boli Vám však zaslané platobné údaje prostredníctvom ktorých ste mohli objednávku uhradiť alebo zatelefonovať na infolinku, kde by Vám pracovníci objednávku zmenili na dobierku.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar zakupeny a zaplateny pred 5 dnami stale nemam a ani neviem presne kedy mi bude doruceny. V dnesnej dobe cakat na tovar, ktory je oznaceny, ze je k dispozicii na sklade je nemyslitelne na neho cakat tak dlho a k tomu bez presnej informacie, kedy mi bude doruceny…

    Reakcia obchodu BONUSKO

    Dobrý deň, žiaľ, tu hodnotíte prepravcu a nie náš e-shop. My sme tovar expedovali v riadom čase. Termín expedície bol 3-4 prac. dni, čo sme aj splnili.