Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Pár zaujímavých vecí som vygooglil o tomto eshope. Od júna 2016 prevádzkuje firma MM Bonus s.r.o. Za eshopom bonusko bola historicky s.r.o -MP Bonusko - http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=107675&SID=6&P=1
    frima je zrejme zlikvidovaná. Jej nástupcom je JT company invest s konateľom v Rumunsku http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=214506&SID=2&P=1
    tak príjemné nakupovanie prajem :)

  • jeden najnezodpovednejsich obchodov na slovensku ! neodporucam absolutne

  • Nerelevantný príspevok bol odstránený.

  • Dobrý deň, rád by som upozornil našich poslucháčov, aby ste si nevšímali stránku http://www.vyhladavaniecisla.sk/cislo/421949063000 . Nachádzajú sa tam komentáre typu : zlty kruh v bielom kruhu ktory drzi pivo ... vnucujú psíka v krabičke zadarmo ... bonusko - ten obchod s maskotom Mr. Penisa ... Bonusko penisko.

  • Jozef Sorokáč: Dobrý deň , je pravda že produkty ktoré sú na objednávku sa naťahujú . Ale zákazníka upozorňujeme že termín sa môže predlžovať . Vždy je však informovaný a produkt je dodaný .

  • Peter Kráľ: Dobrý deň , zaleží na tom či je poškodená krabica. Ak krabica poškodená nebude , tovar sa dá reklamovať .

  • práve som objednal odtiaľ digestor,,,, pre istotu ešte skôr ako sa začala vyrábať naša kuchynská linka, aby sme si vytvorili časovú rezervu, kedže sa viacerí diskutujúci tu zhodli, že táto stránka dodáva len tovar, ktorý je pre nich "ziskový" a ak niečo nie je, tak jednoducho odpíšu zákazníkovi, že ho nemajú ani skladom a naťahujú čas dovtedy, pokiaľ to zákazník nevzdá... tak dám tuna všetkym vedieť, ako sme dopadli, kedže ten digestor je o hooodne lacnejší ako u konkurencie :)

    pevne však verím, že nás tento eshop milo prekvapí :)

  • BONUSKO.SK: ak prepravca poškodí tovar a zákazník na to príde doma až po otvorení zásielky, tovar nebude možné vrátiť? To je predsa hlúposť

  • Peter Kráľ: Dobrý deň ide o mechanické poškodenie. Rozbity tovar vrátiť nieje možné. Musí to byť originál v nepoškodenej krabici.

  • Nechápem, prečo máte na stránke túto klauzulu : "Prípade že tovar nebude pred kuriérom skontrolovaný budú všetky mechanické poškodenia zamietnuté . Čo posúdi aj odborný znalec."

    zo zákona má kupujúci právo vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu pri nákupe na dialku, tj. cez kuriéra.
    Takže nemôžete zákazníka takto obmedzovať, však tí kuriéry Vám dajú do ruky krabicu a utekajú preč

  • Pavol: Dobrý deň mohli by ste napísať v čom sme neseriozny. Radi by sme sa poprípade vyjadrili, alebo napravili chybu.

  • neseriozny nepoužitelný obchod.

  • Peter Handzus: nevieme o čo Vám ide,to ,že vypisujete recenzie ako neoverený zákazník nič neznamená...zjavne nemáte problém s našim obchodom,ale sám so sebou...,Poprosíme Vás zdržte sa takýchto komentárov...

  • Darmo si pripisujes kladne recenzie, uz ti to nepomoze BONUSKO.
    zakaznici ti pisu realne skusenosti z nakupom v tvojom pseudoobchode a sam vidis, ze je to zle a coraz horsie, smola taky ako ty tu nemaju co robit!!!

    Otazka casu, kedy tu uz po nom nebude ani smrad.

  • Pre overenie dostupnosti je potrebné volať na uvedený kontakt,operátor zistí dostupnosť Vami vybraného tovaru a približný termín doručenia,v prípade vytvorenia objednávky do 11:00 tovar ktorý je skladom môžte mať doma už nasledovný pracovný deň,tovar ktorý je skladom externe zvyčajne býva expedovaný do 1-4 pracovných dní
    , pri tovare ktorý je na objednávku je termín doručenia /prípadne naskladnenia iba orientačný!

  • Poprosíme ak je nejaký problém treba volať písať . Nie byť ticho a vypisovať do diskusii . Je možné že sa niečo zle spravilo . Zamestnanci sú len ľudia . Pracovný deň od 9:00 : 12:00 - 13:00:16:30 . Alebo mail info@bonusko.sk taktiež je dostupný pracovný čas livechat .

  • PODOZRIVE a urcite ich NAHLASIM!!!

  • Neodporúčam, tovar, ktorý som si objednala mi nebol doručený, neustále predlžovanie dodacej lehoty. Po oznámení, že mám čakať ďalší mesiac, som objednávku zrušila. Peniaze mi zatiaľ vrátené neboli.

  • Nerelevantné hodnotenie bolo odstránené.

  • wolwerin: prečítaj si ešte raz čo tam je napísané.
    22.12.2014 13:11 - externy prenos dat
    30.12.2014 15:25 - balik so sluzbou P&S/P&R VYZDVIHNUTY!!!
    sám píšeš že ODOVZDANÍM TOVARU dopravcovi pokladá objednávku za vybavenú, čo v tomto prípade bolo 30.12. kedy si ju prepravca vyzdvihol.
    externý prenos dát NEZNAMENÁ ODOVZDANIE TOVARU DOPRAVCOVI!! takže tým pádom NEMALI POSLAŤ SMS že objednávka bola vyexpedovaná , čakajte na druhý deň doručenie!!