Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • obchod napisal mail o zvyseni ceny a ze mi inak tovar nevie dodat, hoci na stranke mali povodnu cenu
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Dlhá dodacia doba

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ešte nedorazil. Objednávka nepotvrdena, nikto ma neinformoval o doručení.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • prislo mi to, co som si objednal :-)
    • cakal som tyzden za tovarom. To sa mi uz dlho nestalo
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po týždni od zaplatenia objednávky žiadna akcia v obchode.
  • Neodporúča obchod

    90 %

    • nekomunikujú , kuriér zháňa susedov, ktorí sú doma a majú hotovosť, ale už sme si na to zvykli
    • Dodacia lehota mi nerozhoduje, tovar sa po nejakých dvoch týždňoch od objednania zatiaľ vždy niekde znenazdajky objavil, väčšinou býva suseda doma.
    • Trocha čudné v dobe mobilov a mailov, ale bude horšie, tak si zvykám

    Dobrý sortiment, slušné ceny

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Veľký výber
    • Dlhá doba doručenia . Tovar, kt. je skladom som nedostala ani po 12 dňoch od objednania
    • Neinformovanie o stave objednávky

    V tomto obchode nakupujem preto, lebo tovar, kt. si tu zvyknem objednávať, nemajú inde. Po tom, ako sme si zvykli , že eshopy reagujú veľmi rýchlo, informujú o stave objednávky, v prípade nejakého problému zvyknú zákazníka kontaktovať, ma prekvapuje prístup, keď dostanem skôr výzvu o hodnotení objednaného tovaru ako tovar samotný. Po 12 dňoch od objednania tovaru, kt. bol skladom a po 6 dňoch od emailu s hodnotením tovaru, nič neprišlo! A nie je to prvý krát.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Zámerne som si objednávala iba tovar, kt. bol skladom, pretože som niektoré veci potrebovala súrne. Tovar, kt. mal byť dodaný do týždňa, som neobjednala a jeho kúpu som riešila inde. Týždeň po vystavení objednávky nemám doručený však žiaden tovar a musela som riešiť náhradu v kamenných predajniach. Ocenila by som, keby obchod komunikoval a poslal informáciu o možnom termíne vybavenia objednávky, prípadných komplikáciách alebo alternatívach.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Poslať skôr dotazník spokojnosti ako tovar alebo aspoň info o expedovaní objednávky je tak trochu viac chucpe ako sa dá vymyslieť...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nie všetko v e-shope reálne aj majú , cez to všetko sa dá objednať , aj zaplatit

    objednávka bola uhradená 24.2. , peniaze do dnešného dňa nevrátili.

    NEODPORUCAM nakupovať , ak nakúpiť , neuhradzat hneď , radšej obetovať poplatok za dobierku

    Reakcia obchodu Bomo.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu reakciu.

    Pozrel som sa do histórie vašej objednávky. 2.3. sme Vás kontaktovali, pretože produkty neboli dostupné, za čo sme sa Vám ospravedlnili s tým, že nám dáte vediet čo ďalej. Nakoniec ste chcel objednávku zrušiť na čo sme Vám poslali 10.3. platbu. Nepríde, mi že sme Vám neúmerne dlho držali peniaze na našom účte.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Martin
    BoMo.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Prešiel už takmer týždeň a ešte mi neodoslali zásielku s tovarom, ktorý mali skladom.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pred 6. dňami objednané , zaplatené a ja nemám tovar a ani peniaze !

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar uvedený v ponuke a objednaný vraj už dodávateľ nedodáva.
    Takéto okolnosti by mal predajca vedieť predtým, než umožní zákazníkovi vložiť tovar do košíka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Príliš dlhá dodacia doba.