Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar (skrinku a dve zrkadlá) som našiel (aj) na stránke firmy BLUMIO. Telefonicky som si pre istotu overil, či uvedený tovar je skutočne na sklade a kedy by mi mohol byť doručený. Pracovník ma ubezpečil, že keď si objednám tovar do 12.00, ešte v ten deň ho vyskladnia a nasledujúci (maximálne tretí) deň ho budem mať. Na základe tejto informácie som si tovar u nich objednal.
    Nasledovala e-mailová komunikácia (ale už s firmou Solidstav obchodná s.r.o. - faktúra, dodacie listy ...). Po siedmych dňoch mi volal pracovník prepravnej spoločnosti, že mi vezú objednaný tovar. Namiesto mnou objednaného tovaru mi doručili vaňu. Tovar som neprevzal. Na telefonický dopyt vo firme BLUMIO mi bolo oznámené, že "asi sa prehodili štítky" a pokúsi sa zistiť, kam vlastne bol odoslaný môj tovar. Takže termín doručenia je v nedohľadne.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • drahé poštovné
    • zavádzajúce obrázky a aj slabý popis k výrobku
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá doba bez kontaktu alebo udania dôvodu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar na sklade a neni
  • Neodporúča obchod

    10 %

    To co som si objednal bolo v uplne inom prevedeni.

    Reakcia obchodu BLUMIO

    Milý Peter, je nám ľúto, že máte negatívnu skúsenosť , ktorá vyplýva nie s obchodom, ale s tým, že ste chceli dopasovať dávkovač mydla k takému, ktorý sa dnes už nevyrába. Vymenili sme si niekoľko mailov, sprostredkovane dokonca aj s výrobcom. Naši zamestnanci urobili veľa nad rámec ich povinnosti a negatívne hodnotenie zato, že sa už výrobok nepredáva si nezaslúžili. Adrian - vedúci marketingu a internetových obchodov

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Na prvý pohľad obyčajný e-shop, nič extra, OK ceny, fine cena doručenia.
    • Komunikácia otrasná.
    • Platba kartou veľmi pochybným spôsobom.
    • Čas doručenia úplná katastrofa.

    Osobne taká skúsenosť, že už nie, ďakujem.

    Pre mňa je už štandardom, že ak si niečo objednám a na stránke nie je upozornenie, že tovar je nedostupný, tak bude odoslaný niekedy v najbližších pracovných dňoch.

    Tu som sa po dvoch týždňoch musel vyzvedať, čo je s mojou objednávkou, na čo mi prišla suchá odpoveď, že ju registrujú. Tovar dávno zaplatený a informácia žiadna.

    Na koniec dorazilo. Ale už som rozmaznaný serióznejšími e-shopmi.

    Reakcia obchodu BLUMIO

    KUBO veľmi nás mrzí vaša nespokojnosť:
    1, žiaľ v dnešnej COVID dobe ak niečo nemáme skladom, sme odkázaní aj na schopnosť výrobcu alebo dodávateľa plniť dodávky čo sa dnes nie vždy dá aj z objektívnych príčin
    2, platby kartou realizujeme cez platobnú bránu STRIPE, ktorá sa stala s 95 miliardami dolárov najhodnotnejším statupom v Silicon Valley. Stripe prekonal aj SpaceX Elona Muska. ktorej hodnota vzrástla aktuálne na 74 miliárd dolárov. V USA oficiálne neexistuje súkromná spoločnosť s vyššou hodnotou ako je STRIPE, cez ktorú náš eshop realizuje platby.