Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
- žiadna
- Už 2 reklamácie
Tento obchod neodporúčam. Dňa 12.4.2024 som si objednal hojdačku Marbella. Došli 2 balíky. Po rozbalení som zistil, že v oboch balíkoch sa nachádzajú takmer rovnaké diely (sedáky, spojovací materiál, atď.), bol rozdiel len v odtieni sedenia. V ten deň som písal na zákaznícky servis, že hojdačku nemôžem poskladať, lebo mi došli 2 krabice s takmer rovnakým obsahom, kde úplne absentovali kovové diely pre konštrukciu hojdačky.
Po viacerých mailových a telefonických urgenciách a po vrátení tovaru mi poslali novú hojdačku dňa 25.4.2024. Prišli 2 balíky. Konštrukciu som ľahko poskladal, ale nesedelo písomné označenie dielov. To by až tak nevadilo, ale nemohol som zmontovať konštrukciu na sedenie, ktorá bola v prvom balíku a nesedela s dielmi z druhého balíka. Potom som zistil, že písomné označenia dielov v návode uverejnenom na Blumfeldt.de sedia. Jednoducho povedané: vyrábajú a dodávajú danú hojdačku v 2 vyhotoveniach, ktoré sú veľmi podobné, ale niektoré diely sú inak konštrukčne riešené (iný tvar jednotlivých dielov a inak vyvŕtané otvory pre šróby) a nedajú sa kombinovať. Mne dodali jednu krabicu 1. vyhotovenia a druhú krabicu druhého vyhotovenia hojdačky. To znamená, že sa nedá poskladať a nemôžem hojdačku používať.
Dnes som im písal na zákaznícky servis, že nech mi pošlú 2 diely, s ktorými si myslím, že by som poskladal hojdačku a mohol ju konečne používať. Volal som tam aj, zdvihol to pán, ktorý mi povedal, že ma prepojí s pánom, s ktorým som riešil prvú reklamáciu. Čakal som teda na linke, ale po nejakej chvíli zrušili hovor a ani ma to neprepojilo.
Z celej situácie som absolútne znechutený. Objednávam už niekoľko rokov z e-shopov, sem tam bola nejaká reklamácia, ktorá sa promptne vybavila a všetko bolo v poriadku. Ale s takýmto prístupom som sa nestretol, aby 2 krát poslali nesprávne balíky. A to už ani nespomínam prvotnú odpoveď na moju prvú reklamáciu, že ak viem tovar použiť dajú mi 20% zľavu a pritom som im v reklamácii vyslovene opísal, že tovar neviem používať, lebo sa nedá poskladať.
Update 2.5.2024:
Bola to objednávka 0405541940, číslo zákazníka 6629666. Ozvali sa- nevedeli mi doposlať potrebné diely, dali mi na výber- vrátenie peňazí alebo zľava, ak si tovar nechám. Môj výber bol jednoznačný- vrátenie tovaru, lebo hojdačka sa nedala poskladať a používať. Nakoniec si po balíky prišiel kuriér, mali by mi vrátiť peniaze. Ale aj tak hodnotím obchod veľmi zle, nakoľko som strávil veľa času pri skladaní hojdačky, rozkladaní, spätného balenia dielov do balíkov, viaceré e- maily a telefonáty na zákaznícku podporu, atď. Strata času minimálne pár hodín a výsledok žiadny.
JozefReakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
veľmi sa ospravedlňujeme za tieto nepríjemnosti. Žiaľ nakoľko píšete neoverené hodnotenie, ktoré sa neviaže priamo k žiadnej objednávke, nedokážem Vás v systéme vyhľadať podľa čísla objednávky a adekvátne reagovať. Nakoľko ste sa nepodpísali menom ale len ako Anonymný užívateľ, žiaľ ani podľa mena Vás nemôžeme nájsť. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
- Zle reklamacne podmienky
Pekny vecer
Objednl som si cez spolocnost blumfeldt
Zahradny ohrievac ktor mi prisiel kurierskou sluzbou 5.4.2024
Po rozbaleni a pokuse o montaz som zistil prasklinu na dolnej casti piecky
Pokusam sa opakivane o reklamaciu kontakt ale sa moj tiovar eviduje ako nedoruceny
Rad by som reklamoval a vymenil za neposkodeny ale zatial sa tu s reklamaciou len trapim a ani neviem ako kam ho mam poslat
Je to velmi neorehladne
Posiellam aj udaje o tovare ak to bude niekto so spolocnosti citat
Faktúra
Číslo:
Dátum:
Naše daňové číslo:
Dátum dodania:
Číslo zákazníka: Zákaznícka referencia: Odoslané z:
4005316176
02.04.2024
SK4020383257
02.04.2024
6571045 1300218258Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
Vaša skúsenosť nás mrzí. Práve sme Vás kontaktovali ohľadom doriešenia vzniknutej situácie. Reklámáciu sme Vám zadali do systému a tovar Vám vymeníme. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Už viac krát som objednávala cez túto obchodnú stránku. Som neskutočne spokojná nielen s tovarom ,ktoré som objednávala ,ale aj hlavne s prístupom ku klientovi pri telefonickej komunikácii. Musím spomenúť hlavne pani Veroniku a ich kolegov,ktorý pri vybavovaní mojej objednávky mi výchadzali v ústreti a hlavne danú vec promtne vybavili.
Ďakujem im za ich pohotovosť a profesionalitu. Určite daný obchod odporúčam.Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
veľmi si vážime Vašu spokojnosť s nákupom u nás.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Neodporúča obchod
Prišiel poškodený a nekompletný a všetko začalo keď som chcel vrátiť tovar nefungovalo na stránke reklamačný protokol a dnes je už týždeň ako mi došiel a stále si pre neho nedošiel kuriér. Kupoval som to čo najskôr lebo sme mali po sebe nasledujúcich víkendoch dve akcie ale nič s toho ,nedoručujem
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň Joni,
Vaša skúsenosť nás mrzí. Za prepravnú službu Slovak Parcel Service a poškodenie pri preprave sa Vám ospravedlňujeme. Tovar Vám samozrejme radi vymeníme za druhý kus balenia. Reklamáciu ste nám nahlásili 22.9.2021. Kuriér, ktorý u Vás zásielku vyzdvihoval 23.9.2021 Vás na adrese nezastihol, určite sa mu to dnes 24.9.2021 podarí. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Bezproblemova objednavka. Tovar -zahradne stolicky je kvalitný. Odporucam.
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie. Pevne veríme, že sa do nášho obchodu budete radi vracať aj naďalej.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
V balení ktoré, mi bolo doručené chýbal kutáč..Očakávam vyriešenie nedostatku.
Ď.Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a sme radi, pokiaľ ste s našimi službami spokojná. Sledujte náš eshop aj naďalej, máme pripravené ďalšie zaujímavé akcie.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Neodporúča obchod
Peniaze za tovar som previedla na účet,po týždni mi prišla výzva na zaplatenie,na moje maily s potvrdením platby mi nikto neodpovedal,keď som sa dovolala,tak mi povedali,že tovar je žiaľ vypredaný,aj keď deň predtým odomna žiadali peniaze,ktoré som už uhradila pred týždňom,ževraj nevedia moju platbu priradiť,aj keď som poslala potvrdenie o vykonanej platbe,že peniaze pošlú naspäť,na 45€ stále čakám.
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
Veľmi sa ospravedlňujeme za tieto nepríjemnosti. Bohužiaľ sa momentálne stretávame s menším problémom pri párovaní platieb s objednávkami. Snažíme sa všetko urgentne vyriešiť. Ešte raz sa ospravedlňujeme nepríjemnosti. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- rýchle dodanie
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie a odporúčanie obchodu.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Neodporúča obchod
Absolútne žiadny kontakt, pokúšala som sa dovolať ako aj písať čo je s mojou objednávkou, do teraz sa mi niekto ani neozval.
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
Vaša skúsenosť nás mrzí. Za prepravnú službu Slovak Parcel Service sa Vám ospravedlňujeme, od 15.8.2021 u nich urgujeme doručenie Vašej objednávky. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Odporúča obchod
- Rýchla dodávka tovaru
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
sme radi, že ste spokojný s nákupom u nás.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Odporúča obchod
- super kvalita tovaRU , SUPER DODANIE TOVARU
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
veľmi si vážime Vašu spokojnosť s nákupom u nás.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Odporúča obchod
Rychle jednanie, prislo do 5 dni
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň Majerčak,
ďakujeme za hodnotenie. Pevne veríme, že sa do nášho obchodu budete radi vracať aj naďalej.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Odporúča obchod
- majú výborný tovar
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň Jaro,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a sme radi, pokiaľ ste s našimi službami spokojný. Sledujte náš eshop aj naďalej, máme pripravené ďalšie zaujímavé akcie.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Neodporúča obchod
- Zatial som horsi obchod nenasiel
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
Vaša skúsenosť nás mrzí. Za prepravnú službu Slovak Parcel Service sa Vám ospravedlňujeme, od 22.7.2021 u nich urgujeme doručenie Vašej objednávky.V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Odporúča obchod
Veľká spokojnosť s dĺžkou dodacej lehoty a formou komunikácie.
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za hodnotenie a odporúčanie obchodu.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Dobry vyber
- zakaznicky servis bez odozvy
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
Vaša skúsenosť nás mrzí. Za nedostupnú zákaznícku linku sa Vám ospravedlňujeme, v momentálnom období evidujeme zvýšenú mieru prichádzajúcich telefonátov. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- tovar prišiel nepoškovdený, v dobrom termíne
- žiadne
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň,
sme radi, že ste spokojný s nákupom u nás.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Neodporúča obchod
Namiesto tmavohnedej medenej lavice s béžovou podložkou mi prišla čierna lavica s minimom medenej a so šedým podsedákom. Taktiež podsedák je z otrasného polyesteru, ktorý je veľmi nepríjemný na holú kožu. To ma prekvapilo, očakávala som kvalitu. Máme doma aj úplne lacné podsedáky, ktoré vobec neškriabu. Keď som kontaktovala eshop, prišiel mi iba automaticky generovaný e-mail. Neodporúčam!!! Sklamaná som...
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň Janka,
Vaša skúsenosť nás mrzí. Ďakujeme za podnet a urobíme maximum pre to, aby sa Vaša situácia viackrát nezopakovala. Tovar Vám bude vymenený za správny produkt, ktorý máte objednaný. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Odporúča obchod
- Flexibilita, sú super
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň Janka,
veľmi si vážime Vašu spokojnosť s nákupom u nás.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Doručenie objednávky presne podľa avizovaného termínu, ústretová komunikácia.
Reakcia obchodu Blumfeldt
Dobrý deň Frankie,
ďakujeme za hodnotenie. Pevne veríme, že sa do nášho obchodu budete radi vracať aj naďalej.
Želáme pekný deň.
S pozdravom Jaro z Blumfeldt