Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Super komunikácia
    • Servis

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň Dušan,

    veľmi si vážime Vašu spokojnosť s nákupom u nás.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Nič

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň Vladimír,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a sme radi, pokiaľ ste s našimi službami spokojný. Sledujte náš eshop aj naďalej, máme pripravené ďalšie zaujímavé akcie.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar 3x poslali a vždy v inej farbe ako som si objednal !!! Na tretí krát mi navrhli ze ci si ho nenecham keď mi dajú 30%zľavu tak som ho opäť osobne niesol na depo kde je servis taky na koho narazíte ci príde chlapík z hali alebo tam zrovna sedí recepčná.
    Dlhé dodanie tovaru z nemecká, otrasná prepravná spoločnosť ktorá tovar doručuje a náprava je v štýle ze pošlú opäť nesprávny výrobok.
    NEODPORÚČAM žiadny z ich eshopov lebo oni ich prevádzkujú niekoľko
    NIKDY

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň,

    veľmi sa ospravedlňujeme za tieto nepríjemnosti. Pracujeme na odstránení chyby s farebným prevedením. Peniaze Vám vraciame späť. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Odporúča obchod

    100 %

    rýchle dodanie

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň Katarina,

    ďakujeme za hodnotenie a odporúčanie obchodu.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Odporúča obchod

    100 %

    Objednávka bola rýchlo vybavená. Úplná spokojnosť.

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie. Pevne veríme, že sa do nášho obchodu budete radi vracať aj naďalej.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Odporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Vyborne radiatory
    • Neda sa dokupit prislusenstvo (srubenia, regulacna hlavica)

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň,

    veľmi si vážime Vašu spokojnosť s nákupom u nás.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Dodaný poškodený tovar a na reklamáciu zatiaľ nik nereaguje

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň Peter,

    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Všetko samozrejme urgentne vyriešime k Vašej spokojnosti. Práve sme Vás kontaktovali ohľadom doriešenia vzniknutej situácie. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
    Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle doručenie a naozaj krásny dizajnovy kusok.

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň Monika,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a sme radi, pokiaľ ste s našimi službami spokojná. Sledujte náš eshop aj naďalej, máme pripravené ďalšie zaujímavé akcie.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar prišiel poškodený, tak na začiatku sklamanie ale vybavili mi obratom odvoz poškodeného tovaru a zanedlho prišiel nový už vporiadku.

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie a odporúčanie obchodu.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Odporúča obchod

    70 %

    • jednoduchá montáž.
    • Fotovoltický panel by bolo vhodné umiestniť na otočný kĺb, aby pri umiestnení panelu bolo možné ním priamo otáčať oproti slnku a nie ho vždy mechanicky presúvať.

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie. Pevne veríme, že sa do nášho obchodu budete radi vracať aj naďalej.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • výhodné ceny
    • dobry výber
    • dobrá komunikácia a podpora
    • rýchle dodanie

    Objednal som si 3 radiátory, ktoré prišli rýchlo na to že tovar išiel zo skladu v Nemecku. Tovar bol veľmi dobre zabalený a cena za celú objenávku bola veľmi priaznivá. Výborná skúsenosť, obchod využijem určite aj v budúcnosti.

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň Jakub,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a sme radi, pokiaľ ste s našimi službami spokojný. Sledujte náš eshop aj naďalej, máme pripravené ďalšie zaujímavé akcie.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Tovar skladom prisiel na druhy den kurierom, aj ked mali dobu odoslania 4-6 dni. Expresne dorucenie.
    Kupovala som v akcii zahradne lezadlo, spokojnost. Privetiva cena za kvalitny tovar v porovnani s konkurenciou

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie. Pevne veríme, že sa do nášho obchodu budete radi vracať aj naďalej.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar trochu meškal,ale kvalita výrobku a cena vynahradila dojem

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň Evita,

    veľmi si vážime Vašu spokojnosť s nákupom u nás.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Žiadna
    • Všetko

    Maximálne neodporúčam! Objednala som záhradné sedenie z Electronic-star, záhradnú hojdačku z Blumfeldt a kryt na hojdačku z Blumfeldt. (Keby niekto nevedel Blumfeldt, Electronic a Klarstein jedna firma) Naťahovali ma dva týždne, kým som vlastným pátraním zistila, že záhradné sedenie obchod stornoval u dopravcu (stornovať to môže len obchod a záhradné sedenie sa u dopravcu ani nenachádzalo). Hojdačku dopravca mal, ale kvôli zlému trasovaciemu štítku skončila namiesto na Slovensku v Slovinsku. Peniaze za sedenie vrátili, hojdačku poslali novú, čo znamenalo ďalší týždeň čakania. Keď konečne prišla, nastalo ešte väčšie sklamanie. Hojdačka Bella Donna bola celá pokrytá kovovými pilinami a navlečená naopak a nedalo sa to opraviť. Vyzeralo to otrasne a vôbec to nebolo použiteľné. Jediné, čo prišlo v poriadku, bol kryt na hojdačku, ktorú vlastne ani nemáme.
    Toto bola najhoršia skúsenosť s objednaním tovaru cez internetový obchod, akú som kedy mala. Obchod zavádza a vyhovára sa na prepravnú službu, ale je to len prejav ich totálneho nezáujmu o zákazníka. Predávajú tovar, ktorý ani nemajú, alebo ktorý je nekvalitný. Komunikácia s nimi bola mizerná, plná výhovoriek a klamstiev. Nezodpovední, neprofesionálni a očividne neschopní.Samozrejme, vznikli mi zbytočné nervy, starosti a finančné straty. Ďakujem za túto katastrofálnu skúsenosť, naozaj som to potrebovala. Tomuto obchodu sa treba vyhnúť !

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň Simona,

    ospravedlňujeme sa za tieto nepríjemnosti s výrobkom a taktiež za stratu predchádzajúcej zásielky v preprave. Výrobok si u Vás na naše náklady vyzdvihneme a vrátime Vám peniaze v plnej výške. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
    Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • 10 %

    • žiadna
    • Už 2 reklamácie

    Tento obchod neodporúčam. Dňa 12.4.2024 som si objednal hojdačku Marbella. Došli 2 balíky. Po rozbalení som zistil, že v oboch balíkoch sa nachádzajú takmer rovnaké diely (sedáky, spojovací materiál, atď.), bol rozdiel len v odtieni sedenia. V ten deň som písal na zákaznícky servis, že hojdačku nemôžem poskladať, lebo mi došli 2 krabice s takmer rovnakým obsahom, kde úplne absentovali kovové diely pre konštrukciu hojdačky.
    Po viacerých mailových a telefonických urgenciách a po vrátení tovaru mi poslali novú hojdačku dňa 25.4.2024. Prišli 2 balíky. Konštrukciu som ľahko poskladal, ale nesedelo písomné označenie dielov. To by až tak nevadilo, ale nemohol som zmontovať konštrukciu na sedenie, ktorá bola v prvom balíku a nesedela s dielmi z druhého balíka. Potom som zistil, že písomné označenia dielov v návode uverejnenom na Blumfeldt.de sedia. Jednoducho povedané: vyrábajú a dodávajú danú hojdačku v 2 vyhotoveniach, ktoré sú veľmi podobné, ale niektoré diely sú inak konštrukčne riešené (iný tvar jednotlivých dielov a inak vyvŕtané otvory pre šróby) a nedajú sa kombinovať. Mne dodali jednu krabicu 1. vyhotovenia a druhú krabicu druhého vyhotovenia hojdačky. To znamená, že sa nedá poskladať a nemôžem hojdačku používať.

    Dnes som im písal na zákaznícky servis, že nech mi pošlú 2 diely, s ktorými si myslím, že by som poskladal hojdačku a mohol ju konečne používať. Volal som tam aj, zdvihol to pán, ktorý mi povedal, že ma prepojí s pánom, s ktorým som riešil prvú reklamáciu. Čakal som teda na linke, ale po nejakej chvíli zrušili hovor a ani ma to neprepojilo.

    Z celej situácie som absolútne znechutený. Objednávam už niekoľko rokov z e-shopov, sem tam bola nejaká reklamácia, ktorá sa promptne vybavila a všetko bolo v poriadku. Ale s takýmto prístupom som sa nestretol, aby 2 krát poslali nesprávne balíky. A to už ani nespomínam prvotnú odpoveď na moju prvú reklamáciu, že ak viem tovar použiť dajú mi 20% zľavu a pritom som im v reklamácii vyslovene opísal, že tovar neviem používať, lebo sa nedá poskladať.


    Update 2.5.2024:
    Bola to objednávka 0405541940, číslo zákazníka 6629666. Ozvali sa- nevedeli mi doposlať potrebné diely, dali mi na výber- vrátenie peňazí alebo zľava, ak si tovar nechám. Môj výber bol jednoznačný- vrátenie tovaru, lebo hojdačka sa nedala poskladať a používať. Nakoniec si po balíky prišiel kuriér, mali by mi vrátiť peniaze. Ale aj tak hodnotím obchod veľmi zle, nakoľko som strávil veľa času pri skladaní hojdačky, rozkladaní, spätného balenia dielov do balíkov, viaceré e- maily a telefonáty na zákaznícku podporu, atď. Strata času minimálne pár hodín a výsledok žiadny.

    Jozef

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň,

    veľmi sa ospravedlňujeme za tieto nepríjemnosti. Žiaľ nakoľko píšete neoverené hodnotenie, ktoré sa neviaže priamo k žiadnej objednávke, nedokážem Vás v systéme vyhľadať podľa čísla objednávky a adekvátne reagovať. Nakoľko ste sa nepodpísali menom ale len ako Anonymný užívateľ, žiaľ ani podľa mena Vás nemôžeme nájsť. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
    Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • 10 %

    • Zle reklamacne podmienky

    Pekny vecer
    Objednl som si cez spolocnost blumfeldt
    Zahradny ohrievac ktor mi prisiel kurierskou sluzbou 5.4.2024
    Po rozbaleni a pokuse o montaz som zistil prasklinu na dolnej casti piecky
    Pokusam sa opakivane o reklamaciu kontakt ale sa moj tiovar eviduje ako nedoruceny
    Rad by som reklamoval a vymenil za neposkodeny ale zatial sa tu s reklamaciou len trapim a ani neviem ako kam ho mam poslat
    Je to velmi neorehladne
    Posiellam aj udaje o tovare ak to bude niekto so spolocnosti citat
    Faktúra
    Číslo:
    Dátum:
    Naše daňové číslo:
    Dátum dodania:
    Číslo zákazníka: Zákaznícka referencia: Odoslané z:
    4005316176
    02.04.2024
    SK4020383257
    02.04.2024
    6571045 1300218258

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň,

    Vaša skúsenosť nás mrzí. Práve sme Vás kontaktovali ohľadom doriešenia vzniknutej situácie. Reklámáciu sme Vám zadali do systému a tovar Vám vymeníme. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
    Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • 100 %

    Už viac krát som objednávala cez túto obchodnú stránku. Som neskutočne spokojná nielen s tovarom ,ktoré som objednávala ,ale aj hlavne s prístupom ku klientovi pri telefonickej komunikácii. Musím spomenúť hlavne pani Veroniku a ich kolegov,ktorý pri vybavovaní mojej objednávky mi výchadzali v ústreti a hlavne danú vec promtne vybavili.
    Ďakujem im za ich pohotovosť a profesionalitu. Určite daný obchod odporúčam.

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň,

    veľmi si vážime Vašu spokojnosť s nákupom u nás.
    Želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišiel poškodený a nekompletný a všetko začalo keď som chcel vrátiť tovar nefungovalo na stránke reklamačný protokol a dnes je už týždeň ako mi došiel a stále si pre neho nedošiel kuriér. Kupoval som to čo najskôr lebo sme mali po sebe nasledujúcich víkendoch dve akcie ale nič s toho ,nedoručujem

    Reakcia obchodu Blumfeldt

    Dobrý deň Joni,

    Vaša skúsenosť nás mrzí. Za prepravnú službu Slovak Parcel Service a poškodenie pri preprave sa Vám ospravedlňujeme. Tovar Vám samozrejme radi vymeníme za druhý kus balenia. Reklamáciu ste nám nahlásili 22.9.2021. Kuriér, ktorý u Vás zásielku vyzdvihoval 23.9.2021 Vás na adrese nezastihol, určite sa mu to dnes 24.9.2021 podarí. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02\212 942 34 alebo e-mailom na: [email protected].
    Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

    S pozdravom Jaro z Blumfeldt