Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
ziaden repelent proti komarom som neobjednaval a tovar stale nebol doruceny
Reakcia obchodu bioruza
Dobrý deň,
túto reakciu už považujeme za bezpredmetnú, nakoľko sme spoločne zistili, že tovar ste si objednali dávnejšie a zabudli ste naň :)
Dúfame, že už je všetko v poriadku.
S pozdravom tím Bioruže. -
Neodporúča obchod
Nedosledne vybavuju objednavky
-
Neodporúča obchod
- pri objednávke sa mi stalo, že viac druhov tovaru mali na sklade, a keď som ho vložila do košíka tak ukazovalo nulu, takže som bola sklamaná
-
Neodporúča obchod
- Obchod uvádza že má tovar na sklade , zákazník si ho objedná a v skutočnosti tovar nie je.
Reakcia obchodu bioruza
Dobrý deň,
mrzí nás vzniknutá situácia, tovar mal byť dodaný podľa predpokladu tak, ako sme Vás telefonicky informovali, žiaľ výrobca nás až po odoslaní tovaru informoval o položkách,ktoré momentálne nemá skladom. Všetkým našim zákazníkom ponúkame v takomto prípade možnosť vrátenia peňazí, v prípade, že naši zákazníci sú ochotní počkať na tovar, vždy im zašleme k objednávke darček ako ospravedlnenie. -
Neodporúča obchod
Pri osobnom vyzdvihnuti na vydajnom mieste v Ziline som zistila ze miesto Delimax je trvalo zatvorene. Musela som pisat email kde si teda mozem vyzdvihnut moju objednavku. Bolo to neprijemne behat hore dole . Ale nakoniec svoju objednavju mam. Prosim zmenit miesto vyzdvihnutia ak sa tak uz nestalo Dakujem
Reakcia obchodu bioruza
Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, nové výdajné miesto pre osobný odber sme už napravili.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
Kvalita komunikácií s obchodom bola hrozná. Komunikant nemal prehľad o objednávke a mal problém so systémom na PC. Spravil zbytočné napätie s nakupovaním.
Reakcia obchodu bioruza
Dobrý deň,
Ospravedlnujeme sa za vzniknutú situáciu. Posielame vám novoročný darček k objednávke. -
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.