-
Neodporúča obchod
nedostatočné označenie trasy k odbernému miestu
Reakcia obchodu Bioflora.sk
Dobrý deň,
Každý zákazník, ktorý má osobný odber dostane email so všetkými inštrukciami, otváracími hodinami a mapkou ako sa k nám dostane. Rovnako dostane informácie SMS správou.
Osobný odber je riadne označený tabuľkou, ktorá je viditeľná priamo z cesty a nie je možné ju prehliadnuť.
Pekný deň
Bioflora.sk -
Neodporúča obchod
- cena
- komunikacia
Objednala som si kvapky pre psa. kedze sa jednalo o maly balicek a nemali inu moznost ako mi to poslat kurierom za 4 EURA (alebo 3 EURa zasielkovna) a zdalo sa mi to privela za 5 cm flakonik, zvolila som osobny odber. S tym,ze som sa s nimi dohodla ze mi tam kvapky podrzia a ked najdem niekoho pripadne pojdem do BA vyzdvihnem si to. Lehotu odberu som si predlzila mailom. zial moja chyba chapem, trvalo to cca 3 tyzdne. dostala som sa do bratislavy zial len v case kedy nemali osobny odber (dost obmedzeny cas odberu). ale konecne som nasla kamaratku ktora bola ochotna mi tam zajst. Bolo jej vsak oznamene, ze aj ked nasli mail a nasu komunikaciu, predali kvapky niekomu inemu. takze velke sklamanie.. nemyslela som si ze niekomu zavadzia 20 ml flakonik ...
-
Neodporúča obchod
- žiadne
- bez informácií okrem potvrdenia o prijatí objednávky
hľadajte iného
Reakcia obchodu Bioflora.sk
Dobrý deň,
Zákazník mal v objednávke jeden produkt, ktorý je veľmi špecifický a jeho dodanie určitý čas trvá nakoľko sa vyrába úplne čerstvý (konkrétne bol vyrobený 19.5.2016 a 23.5.2016 doručený od výrobcu a ešte v ten istý deň odoslaný zákazníkovi), čo je vyjadrené aj dodacou lehotou pri produkte, konkrétne - odosielame do 10 pracovných dní.
Zároveň zákazník pri potvrdení objednávky dostal email, kde ho informujeme, že dodanie môže trvať pri určitých špecifických prípadoch 10 pracovných dní.
Z tohoto dôvodu si myslím, že sme lehotu dodržali a zákazník mal všetky informácie.
Prajem pekný deň.
Martin Fontányi
Bioflora.sk