Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Cena
Na e-shope nie je možný nákup na na firmu. Nie v zmysle distribúcie alebo veľkoobchodu, ale len v zmysle doplnenia fakturačných údajov. Je to konečný spotrebiteľ len miesto FO nepodnikateľ je PO.
Reakcia obchodu Bikepodium
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za neskorú reakciu na vašu námietku. Pripravujeme zmeny, ktoré umožnia aj objednávku na IČO. Tieto zmeny budú nasadené v priebehu mesiaca marec 2024, takže aj právnické osoby budú môcť u nás nakupovať bez obmedzení.
Tím BIKEPODIUM. -
Neodporúča obchod
- Dodacia lehota strasne dlha,ziadne dva dni ako pisu.
Reakcia obchodu Bikepodium
Dobrý deň,
v prvom rade sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy. Vaša objednávka bola prijatá dňa 22.5.2023 a v ten istý deň bola aj odovzdaná prepravcovi.
Balíček bol doručený na výdajné miesto v Košiciach nasledujúci pracovný deň – 23.5.2023. Žiaľ, balíček nebol na výdajnom mieste korektne prijatý a preto ste neobdržali SMS s výzvou na jeho vyzdvihnutie. Chyba bola odstránená až na vašu urgenciu a zásielku vám odovzdali na výdajnom mieste 30.5.2023, za čo sa ospravedlňujeme.
Na základe tejto skúsenosti sme zaviedli kontrolu prijatia balíčkov na výdajných miestach čo by malo v budúcnosti eliminovať takéto prípady.
Dúfame, že prijaté opatrenia vás presvedčia a ostanete aj naďalej našim zákazníkom.
— Tím BIKEPODIUM -
Neodporúča obchod
- Telefon maju vypnuty, na email nereaguju
Ziadna komunikacia so zakaznikom
Reakcia obchodu Bikepodium
Dobrý deň,
ďakujeme za váš podnet. Ihneď po tom ako ste uverejnili vašu recenziu sme vás telefonicky kontaktovali, situáciu objasnili a odpovedali na vaše otázky. V čase vášho telefonátu sme naozaj mali na telefóne poruchu, ktorá je už odstránená a telefón funguje a odpovedáme na všetky hovory. V prípade, že vidíme na telefóne neprijatý hovor, snažíme sa čo najskôr volať späť.
Komunikáciu e-mailom, zabezpečujeme cez e-mailovú adresu uverejnenú na stránke – [email protected]. Váš e-mail, ktorý nebol doručený, bol vytvorený ako odpoveď na potvrdenie objednávky, ktoré je generované automaticky a zasielané z adresy [email protected], ktorá nedokáže prijatý e-mail spracovať.
Na základe vašej skúsenosti sme podnikli kroky k zmene systému tak, aby sme aj tieto odpovede na automatické potvrdenie objednávky od vás dostali a mohli na ne promptne reagovať. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy a neistotu, ktorú sme vám spôsobili.
Vzhľadom na horeuvedené zmeny vedúce ku skvalitneniu našich služieb, ktoré sme urobili a v krátkej dobe urobíme, veríme, že ostanete naďalej našim verným zákazníkom.Tím BIKEPODIUM -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Nikdy už neobjednam.neochota a arogancia.
Reakcia obchodu Bikepodium
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí, že ste neboli spokojní s našimi službami. Po preverení situácie sme zistili, že problém vznikol pri odovzdávaní zásielky na výdajnom mieste, ktoré má veľmi obmedzené otváracie hodiny a personál, ktorý je v predajni prítomný, mimo otváracích hodín nemal oprávnenie odovzdávať zásielky spotrebiteľom.
Preto je nevyhnutné pri výbere odberného miesta dbať na detailné informácie a otváracie hodiny odberných miest. Naviac vznikla aj časová tieseň, pretože už bol posledný deň na vyzdvihnutie zásielky. V podobných prípadoch odporúčame volať priamo BIKEPODIUM a my zabezpečíme, aby vaša zásielka na vás počkala o niekoľko dní dlhšie, pokiaľ to potrebujete.
Veľmi pekne vám ďakujeme za vašu reakciu, posúva nás to ďalej k poskytovaniu lepších služieb.
-- Tím BIKEPODIUM.com