Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 11 dní mam zaplatený tovar a ešte nedorazil hlavne ze prišlo na mail hodnotenie obchodu

    Reakcia obchodu Biely céder

    Dobrý deň,
    Objednávku ste síce vytvorili 6.5.2022, ale až 11.05. nám prišla od Vás na účet platba za objednávku (zvolili ste si pri nej platbu prevodom). 17.05. ste si prevzali od nás doručený balík. Teda do týždňa po uhradení objednávky ste mali balík s objednanými výrobkami doma. Pri objednávke s platbou prevodom je pre nás smerodajný dátum prijatia platby od zákazníka, nie dátum vytvorenia objednávky, nakoľko balík odosielame po prijatí platby na náš účet.

  • Objednávku som zrušila kvôli predaju tovaru po záručnej dobe.

    Reakcia obchodu Biely céder

    Dobrý deň, kvôli upresneniu, žiaden tovar po záručnej dobe Vám nebol predaný. Po prijatí Vašej objednávky sme Vás upozornili , že niektoré výrobky, ktoré ste si objednávali začiatkom septembra majú dátum spotreby 09/2022, na čo ste sa rozhodli zrušiť celú objednávku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Platba cez platobnú bránu jedna veľká katastrofa ! Môžete robiť čo chcete,platby ani 3 krát po sebe neprejdú.

    Reakcia obchodu Biely céder

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že sa Vám nepodarilo zaplatiť platobnou metódou OmniPay, ktorú ste si zvolili v rámci ponúkaných možností. Systém ukazuje, že pokus o platbu z Vašej strany bol iba jeden a platba nebola vykonaná v časovom limite. Občas, aj keď veľmi zriedkavo sa stane, že platbu nie je možné z technických príčin vykonať (problém môže byť v platobnej bráne, ktorú náš eshop nespravuje, ale niekedy aj na strane banky zákazníka, či v samotnom jeho účte. Z tohto dôvodu je na titulnej stránke eshopu uvedené: "V prípade, že nie je možné vykonať platbu kartou, kontaktujte nás e-mailom." Žiaľ, neozvali ste sa nám, že máte nejaký problém so zaplatením.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Dá sa zmeniť platba a podobne
    • Nedošlo mi to v komplentnom stave

    Reakcia obchodu Biely céder

    Dobrý deň,
    Vaša objednávka, na ktorú ste napísali reakciu bola zrušená z dôvodu nesprávne zadaných údajov o spôsobe odberu a platby z Vašej strany. Z tohto dôvodu nebola vybavená. Tovar Vám teda nemohol dôjsť v nekompletnom stave, lebo Vám nebol odoslaný vôbec. Zvolili ste si v objednávke osobný odber a platbu v hotovosti, pričom sa sama nachádzate na strednom Slovensku (nebudem uvádzať konkrétne mesto) a jediné odberné miesto pre osobný odber je v Snine - východné Slovensko, o čom ste bola informovaná, ale na email ste nereagovala vôbec. Po čase ste si vytvorili novú objednávku, s platbou prevodom a doručením kuriérom, ktorú ste ale neuhradili. Po našom upozornení, že čakáme na platbu, cez víkend ste sa informovali, či Vám môže byť objednávka doručená na dobierku, vyšli sme Vám v ústrety a objednávku sme na nasledujúci deň vybavili a odoslali, dnes by Vám mala byť doručená. Objednávali ste si jeden jediný výrobok, takže objednaný tovar (farba na mihalnice a obočie) Vám buď prišiel alebo nie, objednávka nemohla byť vybavená v nekompletnom stave.
    Čo sa týka možnosti zmeniť spôsob platby - nemeníme ho svojvoľne, ale platba v hotovosti, ktorú ste si vybrali Vy, bez návštevy odberného miesta nie je možná. Preto je vždy spojená s osobným odberom, pričom na samotných stránkach e-shopu je pri tejto možnosti uvedená presná adresa odberného miesta. Mrzí nás, že ste túto skutočnosť neakceptovali a vyjadrili nespokojnosť. Vaša nespokojnosť nie je vôbec namieste. Objednávku ste vytvorili 11. apríla 2020 o 23.15. Keďže Vám dnes 21.4.2020 bol tovar doručený, bola doručená na 10. deň po vytvorení objednávky, to znamená, že ani informácia o tom, že tovar dorazil za 2 týždne, nie je pravdivá. A Vami napísané hodnotenie je nepravdivé a zavádzajúce.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Doručovanie A

    Reakcia obchodu Biely céder

    Dobrý deň,
    3.10. v neskorých večerných hodinách ste si u nás urobili objednávku, objednaný tovar bol vyexpedovaný a odovzdaný kuriérovi na nasledujúci deň ráno a ako ste nám napísali, podľa sms od kuriéra Vám bol doručovaný 5.10. medzi 9.-12. hodinou. Mrzí nás, že Vám tovar nebol doručený kuriérom na prvýkrát, ale bol doručovaný niekoľkokrát a doručený bol až na tretí pokus. Prácu konkrétneho kuriéra my ako internetový obchod nevieme ovplyvniť. A myslím, že ani žiaden iný e-shop, ktorý nemá vlastných zamestnancov na doručovanie tovaru. My sme urobili maximum, aby ste tovar dostali čo najskôr. Doposiaľ kuriér vždy doručil tovar na druhý deň po prevzatí. Možno by bolo lepšie hneď po prvom nedoručení a obdržaní sms o nezastihnutí adresáta zavolať kuriérovi, ktorého číslo Vám prišlo v sms a dohodnúť sa s ním na konkrétnom čase, prípadne upresniť miesto, ktoré možno nevedel nájsť. Napriek nášmu okamžitému telefonátu Vám a vysvetleniu situácie a Vašej jedinej nepríjemnej skúsenosti s doručením tovaru ste sa predsa len rozhodli neodporúčať náš e-shop. Nemyslím si, že je to celkom fér, aj keď na to máte plné právo.