-
KAMIL WOJCIECH BOGACZYK, GLOWACKIEGO 121, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Tento človek je zapísaný ako konateľ spoločnosti Bestcena. od januára 2019. asi na neho budú musieť smerovať trestné oznámenia.
-
Vie mi niekto poradiť ako môžem požadovať navrátenie peňazí?? Na druhý deň od nákupu drahého telefónu zrušili webstránku
-
Vie mi niekto poradiť ako môžem požadovať navrátenie peňazí?? Na druhý deň od nákupu drahého telefónu zrušili webstránku
-
Vie mi niekto poradiť ako môžem požadovať navrátenie peňazí?? Na druhý deň od nákupu drahého telefónu zrušili webstránku
-
Nakup na tomto eshope Bestcena neodporucam. Odporucam sa mu vyhnut oblukom. Tovar nie su schopny odoslat ani po tyzdni. Slubili do 3 dni, potom do 7 a nic. Objednavku som stornoval a cakam dalsich 14 dni ,kym mi vratia peniaze. Je to najhorsi eshop !!!!.
-
Pri avizovanej dodacej dobe 1-3dni, som si tovar objednal 11.10. Pre zdržanie som napísal urgenciu, v reakcii na ktorú mal byť tovar expedovaný 23.10.
O dodaní však zatiaľ okrem faktúry ani slychu (29.10.). Záver: 18 dní márne čakanie = neseriózne.
Ak chcete mať tovar v porovnateľnej cene obdržať načas, doporučujem iného dodávateľa. -
Telefón objednaný v nedeľu, zásielka schválená v pondelok, balík dorazil v poriadku v utorok. Určite odporúčam! Rýchle jednanie, skvelé ceny!
-
Dobrý deň, chcem sa spýtať na Samsung Galaxy S20 G980F a Dual Sim verzia, že ako funguje eSIM pri tomto telefóne?
-
V priebehu "nákupného" procesu som bol bez upozornenia presmerovaný nie na nákup, ale na prenájom, s čím zásadne nesúhlasím. Obchod to označuje ako službu Premium a teda výhodu.
Výhodu zrejme hlavne pre obchod, keďže sa takto elegantne zbavuje daňovej povinnosti.
Na stránke sa uvádza, že prémiové služby poskytujú dopravu zadarmo, predĺženú záruku, rýchle vybavenie reklamácie a možnosť vrátenia kedykoľvek, nič viac!
No a práve ten posledný bod by mal hovoriť o tom, že nejde o kúpu, ale iba prenájom, ale povedzte mi, kto by to takto pochopil?
Nebol som vopred upozornený, že tovar mi bude iba prenajatý.Považujem to za klamlivú obchodnú praktiku, pretože ste mi obchod zámerne opomenul oznámiť podstatnú informáciu, ktorú priemerný spotrebiteľ potrebuje vedieť a ktorá môže zapríčiniť, že spotrebiteľ urobí rozhodnutie o obchodnej transakcii, ktorú by inak neurobil.
Takto ponúkanú službu Premium považujem za pasívne opomenutie pri ponuke a predaji ako aj porušenie práv spotrebiteľa podľa 250/2007 §8 Z.z. o Ochrane spotrebiteľa.
Iné by to bolo v prípade, kedy by som pol o takejto forme služby explicitne upozornený.
No časti týkajúcej sa prenájmu tovaru som nevenoval pozornosť, veď ja som si tovar plánoval kúpiť a nie prenajať.
Všetci, čo ste si objednali cez službu Premium v domnení, že ponúka iba výhody - NIE JE TO TAK. V skutočnosti ste si tovar len prenajali a nie ste jeho majiteľmi.
Nie je to spomenuté ani pri objednaní, ani pri potvrdení objednávky a dokonca ani pri doručení tovaru.
Všade sú len odvolávky na súhlas s obchodnámi podmienkami. Ak obchod argumentuje tým, že si každý má možnosť vybrať a všetko je v OP - NIE JE TO TAK. Podľa zákona by mala byť služba jasne a zrozumiteľne vysvetlená už v procese objednávky, navyše ak na ňu nekliknete pri poštovnom, donúti vás ju vybrať pri procese platby ako jedinú platobnú metódu okrem prevodu na účet.
Telefonicky som dostal informáciu popisujúcu výhody služby Premium. Problém však je, že aj táto informácia je v rozpore s ich vlastnými Obchodnými podmienkami.
INFORMÁCIA: "Napriek tomu, že sa jedná o formu prenájmu nie ste v užívaní zariadenia nijako obmedzovaní, môžte ho podľa vlastného uváženia predať či podarovať ďalej, zariadenie od Vás nebudeme žiadať v budúcnosti vrátiť."
Z OBCHODNÝCH PODMIENOK:
"5.9 Nájomca nie je oprávnený Predmet nájmu scudziť, založiť, prenajať, požičať inej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prenajímateľa."
"5.13 Nájomca je povinný informovať Prenajímateľa o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Predmetu nájmu a Služieb, ktoré môžu mať zásadný význam pre užívanie Predmetu nájmu a riadne poskytovanie Služieb. Predovšetkým je Nájomca vždy do 15.02. každého kalendárneho roka trvania Zmluvy povinný informovať Prenajímateľa o technickom stave Predmetu nájmu podľa stavu ku koncu predchádzajúceho kalendárneho roka, a to vyplnením online formulára, ktorý sa nachádza na Webe, alebo vytlačením a doručením vyplneného formulára na adresu Obchodného zástupcu." - NA WEBE ŽIADEN FORMULÁR ANI NIE JE
12.1 "V rámci posledného 13. mesiaca trvania Zmluvy sa Nájomca môže rozhodnúť, či Zmluvu ukončuje a vtedy musí buď vrátiť Predmet nájmu Prenajímateľovi alebo si Predmet nájmu odkúpi za aktuálnu cenu Predmetu nájmu (AC). "
Ak máte predmet prenajatý, podľa zákona obchod nemusí akceptovať vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu či vybaviť reklamáciu do 30 dní - je to na ich dobrej vôli.
Nebyť iných recencezií, ani by som si to nevšimol, hoci som si aj prečítal rozsiahle obchodné podmienky, ktoré majú cca 90 normostrán!
Keby som si nebol prečítal OP, tak by som nebol o ničom vedel a s objednávkou by som bol spokojný.
Otázkou však je, či to stojí za tú neistotu. Stratil som iba zbytočne veľa času - keby bolo jasne uvedené, že bez Premium sa nedá objednať, tak by som to neriešil a išiel ďalej.
Navrhoval som, že by som odstúpil od pôvodnej zmluvy a na doručený tovar dohodol kúpnu zmluvu s tým, že by som prípadne doplatil dopravné náklady.
Dostal som odpoveď, že jediná možnosť je objednávku zrušiť a tovar objednať znova.
Musím však uznať, že s odstúpením od zmluvy nebol problém, jediné čo som musel urobiť, bolo vypísať doklad o odstúpení od zmluvy a zaslať tovať na českú adresu.
Kontakty zo stránky som však nemohol v spätnej zásielke použiť, tak som použil kontakty zo stránky bestcena.cz. čo sa v podmienkach o odstúpení vôbec nespomína
Navrhujem aby by Heureka takéto obchody ani neponúkala vo výbere, alebo upozorňovala o inej forme ponuky tovaru ako kúpe.
Znižuje to dôveryhodnosť celého systému a hlave visačky Overené zákazníkmi. -
Dobrý deň ja som si objednal tak isto telefón a momentálne čakám objednal som si ho 31.1 2020 a dneska je 5.2 2020 a zatiaľ ešte nič o odoslaní mail som ešte nedostal ale keď mi príde zásielka tak napíšem komplet recenziu
-
Objednal som si telefon 14.1. 2020, je 30.1. 2020 a este stale nemam ziaden konkretny termin o jeho dodani napriek tomu, ze som dostal viacero e-mailov od pani predavacky. "Nový stav: Vybavuje sa" sa od 15.1. 2020 nezmenil. Nechal som sa zlakat nizkou cenou telefonu a sam som na to doplatil. Zaujimave je, ze kratko po objednavke sa cena tohto telefonu na trhu zvysila aspon o 20 percent, co mohlo hrat podstatnu rolu v tomto oneskoreni. Este ma ziaden e-shop do takejto miery nezavadzal a preto nemozem tento e-shop nikomu odporucit. Dosla mi trpezlivost a dnes rusim objednavku.
-
Bohužiaľ je to tak, veľmi neseriozny obchod. Miesto reálného zdvihnutia ceny, radšej mlčia a zavádzajú.
-
-
Objednal som telefon ktory uz bol rozbaleny. Platba kartou nepresla, prislo mi mailom storno, ze mam objednavku zopakovat. Ked som siel na stranku cena uz bola dvojnasobna. Ked som tam zavolal, pani na druhej strane sa tvarila ze ona ceny neurcuje a ze to moze byt iny telefon. Mali len jeden taky telefon. Ked som ho objednal uz nebol v ponuke, takze mali len jeden. Ked stornovali objednavku presne ten isty telefon sa objavil zas ale uz s inou cenou. Su to podvodnici!
Nech si ten telefon nechaju.... -
Z tohto obchodu som zmateny, ludi prekvapia nizkou cenou, nasledne zistite, ze sa jedna o prenajom veci, s prenajmom veci sa spaja kopec povinnosti, treba si dokladne nastudovat obchodne pomienky..akonahle vyuzijete ponuku premium, ktoru kazdy normalny pouzivatel pochopi tak, ze mate dopravu bezplatne ( nakolko je tak stavana ) ale nikto Vas neupozorni, ze danu veci si prenajimate a nekupujete..... to je smutne....
Z obchodnych podmienok vyberam :
5.9 Nájomca nie je oprávnený Predmet nájmu scudziť, založiť, prenajať, požičať inej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prenajímateľa. V prípade, ak Nájomca poskytne Predmet nájmu tretej osobe do užívania, zodpovedá za toto užívanie tak, ako by Predmet nájmu užíval sám a znáša plné riziko a zodpovednosť za prípadne vady, ktoré sa na Predmete nájmu vyskytnú.
5.13 Nájomca je povinný informovať Prenajímateľa o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Predmetu nájmu a Služieb, ktoré môžu mať zásadný význam pre užívanie Predmetu nájmu a riadne poskytovanie Služieb. Predovšetkým je Nájomca vždy do 15.02. každého kalendárneho roka trvania Zmluvy povinný informovať Prenajímateľa o technickom stave Predmetu nájmu podľa stavu ku koncu predchádzajúceho kalendárneho roka, a to vyplnením online formulára, ktorý sa nachádza na Webe, alebo vytlačením a doručením vyplneného formulára na adresu Obchodného zástupcu.
Velmi zaujimave ceny ma kategoria Outlet, kde sa predavaju otvorene produkty alebo produkty vratene v 14 dnovej lehote. Zial nepodarilo sa mi ani pri 20 tich pokusoch tovar nakupit, nakolko akonahale chcem danu vec kupit ( teda nevyuzijem premium ponuku - na prenajom tovaru, kedze nemam zaujem o prenajom veci ale o jej kupu ) tak je moja objednavka vzdy stornovana...pritom ini moji znami vyuziju ponuku premium - teda na prenajatie veci im obvykle im objednavka prejde.
Zaver nech si teda urobi kazdy sam. -
Včera som objednával telefón z tohto eshopu po vyplnení všetkých bodov som dal pokračovať a hodilo ma to na úvod s tým že môj košík je prázdny. Na e-mail mi neprišiel žiadny mail o potvrdení objednávky takže teraz si nie som istý či som to správne objednal alebo nie. Chcel by som vedieť či posielate niejaký mail o objednávke alebo nie ?
-
Teraz mi prišiel telefon ale všimol som si že mám nejakú službu premium tam a dočítal som sa že to znamená že môj telefon je v prenájme a nie môj. Naštastie zákon nepustí a hned zajtra im to pošlem späť. Oni ma normálne donútili vziať si službu premium tým že som si vzal telefon na dobierku. Pokiaľ budú problémy s vrátením tovaru pôjdem asi na obchodnú inšpekciu.
-
Tento “eShop” sa tvári , že ponúka tovar nie len na prenájom, ale aj na predaj . Bohužiaľ kúpiť sa dá tovar len ak sa platí platobnou kartou, čo ako si iste viacerí všimli, už nejakú dobu nejde. Proste len chcú, aby si ľudia tovar nekupovali, ale prenajímali. Samozrejme stavím sa, že väčšina ľudí o tom ani nevie. Keď som im písala mail, pani mi odpísala, že sa na tom pracuje a že predsa môžem zaplatiť na dobierku (nie žeby to bez služby génius išlo).... Proste podozrivé
-
tento obchod vrelo odporucam,,su fakt dobri,,,v poslednej dobe to robim tak,,ze si objednam rovnaky tovar vo dvoch e-šopoch a ten ktory mi pride skor,,ten si preberiem,,este nikdy sa mi nestalo,,ze by v jeden den prisli naraz obidve zasielky,,,Bestcena.sk ,je v tomto fakt dobra...!!!
-
samozrejme píše to až v podmmienkach obchodu, na stránke ti to nepíše nikde, tvári sa to ako normálny eshop kde si telefón pridáš do košíku a kúpiš..problém nastane až vtedy keď sa obchod dostane do konkurzu a tebe telefón zoberie likvidátor aby splatil dlhy obchodu...na heureke sú 2 takéto obchody( Turbado.sk, Bestcena.sk)...
-
Dobrý deň p. Lapšanský, v prvom rade sa Vám chceme poďakovať za Váš príspevok, ak by sa naša spoločnosť dostala do exekúcie/dražby, čo samozrejme nepredpokladáme, tak exekútor by Vám musel najskôr vrátiť celú Vami zaplatenú čiastku a až potom by od Vás mohol daný tovar vymáhať. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk
-
-
aj ja mam super skusenost ... naco sa rozpisovat, staci pozriet diskusiu nizzsie...bol som kreten ze som objednal
-
Matej Ďugel:
Dobry den p. Ďugel,
v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vaše hodnotenie.
Tovar sme prijali na reklamáciu a obratom sme ho preposlali do autorizovaného servisného strediska pre značku LG. Autorizované servisné stredisko nás informovalo, že zariadenie vykazuje známky mechanického poškodenia – stopy neznámej kvapaliny, ktoré vylučujú možnosť záručnej opravy a je možná iba mimozáručná (platená) oprava. Zariadenie po jeho obdržaní z autorizovaného servisného strediska pre značku LG Vám bolo obratom odoslané na Vašu adresu.
Ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie.
V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk