Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Zboží přišlo vcelku rychle
    • Pěkně zabalené

    Olej na vousy mi přišel s 11 měsíců prošlou dobou minimální trvanlivosti!!! Nechápu, asi nedělají inventury a nekontrolují to. A ano, obchod se omluvil a poslal jiný olej s jinou vůní (ale ten už tak pěkně nevoní).

    Reakcia obchodu BEGENTLEMAN

    Dobrý deň prajem,

    ďakujeme veľmi pekne za Vašu recenziu a spätnú väzbu. Áno, máte naozaj pravdu, že nastalo na našej strane v prípade Vašej objednávky veľké a neospradlniteľné zlyhanie. Okamžite po Vašom upozornení v nedeľu sme vykonali mimoriadnu invenútru a zistili sme, že systém v sklade daný produkt nesprávne priradil. Väčšina produktov na našom eshope totiž spadá do dvoch kategórií- buď majú fixný dátum expirácie- ako to bolo aj v tomto prípade, alebo sa ich dátum expirácie odvíja od dátumu otvorenia produktu- ako je to vo väčšine prípadov.

    Bohužiaľ, systém pri naskladnení produkt zle priradil a my sme si to následne nevšimli. Napriek tomu ide o veľké zlyhanie na našej strane, a ako ospravedlnenie sme Vám hneď na druhý deň poslali dvakrát drahší olej s obsahom pravého 24 karátového zlata.

    Zároveň sa Vám chcem poďakovať za upozornenie na tento problém, a aj za Vašu negatívnu recenziu. Práve takéto zlyhania nás totižto najviac posúvajú dopredu. Rád by som vám preto oznámil. že hneď na druhý deň ako ste nás kontaktovali, od pondelka, sme zaviedli dvojstupňovú kontrolu a okrem skladového systému nám dobu exprirácie kontroluje aj človek, ktorý každý balík chystá a posiela. Zároveň od 1. októbra aj meníme skladový systém za nový a na spôsobe priraďovania produktov nielen podľa ich expiračnej doby si dáme obzvlášť záležať, aby naše služby boli ešte kvalitnejšie, a podobné chyby sa nestávali ani vo výnimočných prípadoch.

    Ďakujeme ešte raz za príležitosť zlepšiť sa, dúfam, že chápete, že chyby sa niekedy stávajú a verím, že s olejom, ktorý sme Vám poslali ako ospravedlnenie budete spokojný. Prajem Vám pekný a úspešný zvyšok dňa.

    S pozdravom,

    Maťo
    Tím BeGentleman

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pred 10 dnami som si objednal tovar a vobec nedosiel

    Reakcia obchodu BEGENTLEMAN

    Dobrý deň Martin,

    v prvom rade mi dovoľte veľmi pekne poďakovať za Vašu objednávku v eshope BeGentleman, aj za následnú spätnú väzbu. Mrzí ma však, že Vaša recenzia je negatívna a náš eshop neodporúčate. Rýchlosť doručenia balíkov našim zákazníkom je pre nás od začiatku priorita.

    Vaša objednávka bola vytvorená 31.7. podvečer a balík Vám bol odoslaný nasledujúci pracovný deň, teda štvrtok, 1.8. Váš balík dorazil na poštu Bratislava 214 v pondelok, 5. augusta ráno a odvtedy čaká na Vaše vyzdvihnutie. Niekedy sa bohužiaľ stane, že pri doručovaní zasiahne vyššia moc, ktorú my nevieme ovplyniť, a balík sa stratí alebo poškodí. V takom prípade sa snažíme situáciu okamžite napraviť a po upovedomení posielame ďalší.

    Kedykoľvek nás preto môžete kontaktovať na našom live chate na stránke, kde poskytujeme zákaznícku podporu každý pracovný deň od 9:00 do 22:00, alebo na jednom z dvoch telefónnych čísel či jednej z piatich emailových adries, ktoré máme zverejnené na našom eshope v sekcii Kontakt, a to aj cez víkend.

    Ospravedlňujeme sa za problémy pri oznamovaní o doručení Vašej zásielky na Poštu Bratislava 214 a veríme, že napriek tomu budete s objednaným produktom spokojný.

    Ďakujem a prajem Vám pekný zvyšok nedeľného popoludnia.

    S pozdravom,

    Maťo
    Tím BeGentleman

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia so zákazníkom

    Vyše dvoch týždňov čakám na tovar. Ruším objednávku.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tuba pasty na vlasy bola doškriabana, mal to byť darček a za tú cenu to malo prísť v bezchybnom stave.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Úplná nespokojnosť keď je niekde napísané na dobierku dodanie do 24hodin. Tak by človek čakal že to príde do 24hodin nie do 72od potvrdenia objednávky. A ešte som aj platil za dobierku úplná nespokojnosť z vášho obchodu som nakupoval prvý a posledný krát.

    Úplná nespokojnosť keď je niekde napísané na dobierku dodanie do 24hodin. Tak by človek čakal že to príde do 24hodin nie do 72od potvrdenia objednávky. A ešte som aj platil za dobierku úplná nespokojnosť z vášho obchodu som nakupoval prvý a posledný krát.

    Reakcia obchodu BEGENTLEMAN

    Dobrý deň Tomáš,

    ďakujeme pekne za Váš nákup na našom eshope a za Vašu recenziu. Mrzí ma, že by ste náš eshop neodporúčali. Máte pravdu, že v čase najväčšieho náporu, ako býva aj predvianočná sezóna, sa doba dodania môže v niektorých výnimočných prípadoch bohužiaľ trochu predĺžiť. Práve preto negarantujeme dodanie do 24 hodín od potvrdenia objednávky, ale odoslanie balíka najneskôr do 24 hodín od potvrdenia objednávky.

    Napriek tomu máte pravdu, že ste dlho čakali, je to naša chyba a ako ospravedlnenie sme Vám ponúkli aj zľavu. Pevne verím, že ak ju nevyužijete vy, tak aspoň niekto z Vašich kamarátov.

    S úctou,

    Maťo
    Tím BeGentleman

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod moze byt fajn , ale tovar, ktory predavaju je extremne predrazeny a zrejme ani odskusany ... nabuduce nakupujem v bioderme , kde za kvalitku zaplatim ale vidim vysledok ... toto je riadny smejd

    Reakcia obchodu BEGENTLEMAN

    Dobrý deň prajem,

    v prvom rade mi dovoľte poďakovať za nákup v našom eshope, veľmi si to vážime. Zároveň nás teda veľmi mrzí, že ste so svojím nákupom neboli spokojný :( Už rok sa snažíme prinášať na Slovensko svetovo kvalitnú a rokmi overenú pánsku kozmetiku. Chápeme však, a vždy na to upozorňujeme, že neexistuje produkt, ktorý by na 100% sadol uplne každému jednému chlapovi, ktorý ho vyskúša. Všetko je individuálne, každý má iný typ vlasov, iný typ pleti, inú bradu, iný vek, iné potreby a preto sa ľahko môže stať, že z množstva produktov, ktoré sú k dispozícii, sa vyberie ten nesprávny. Mrzí nás to aj z toho hľadiska, že sa veľa informácií snažíme kontinuálne zdieľať na našom blogu a okrem toho poskytujeme aj bezplatné online poradenstvo pre každého, kto má záujem. Ak by ste mali chuť, budeme veľmi radi, keď nám kedykoľvek napíšete, či už na našu Facebook stránku, na email [email protected], na live chat, ktorý máme na stránke online každý pracovný deň až do neskorých večerných hodín, prípadne zavoláte na číslo uvedené na našej stránke, a niekto z BeGentleman tímu sa s Vami veľmi ochotne porozpráva o tom, prečo ste s produktami neboli spokojný, a v prípade záujmu poradí, ktoré by boli možno vhodnejšie. Prajeme Vám pekný víkend a úspešný rok 2018!

    Váš Tím BeGentleman