Zobraziť recenzie

  • Tovar mam vyplateny ale nedodany.nereaguju na spravy ani nedvihaju telefon !!!

  • Peniaze som poslala a obliečky nedorazili a ani mi nikto neodpoveda na emaily

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Peniaze maju od 18.7 dnes je 7.8 a tovar nikde mobil mi nikto nedviha uz 3 den,ziadna odpoved na email ani na spravu na ich fb stranke..zvazujem preto kontaktovanie šoiky

    Reakcia obchodu www.balor.sk

    Dobrý deň.

    Chcem sa ospravedlnit ale z dôvodu úrazu som nemal moznost reagovat na objednavky ani dotazy.

    S pozdravom Miroslav Nosek

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nikdy nebudem nic objednávať

    ako keby som obťažovala predávajúceho

    Reakcia obchodu www.balor.sk

    Ďakujem :)

    Miroslav Nosek
    www.balor.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Osuska dosla, len na zadnej strane je zafarbena, akoby sa otlacila farba z obrazku, no dost zle teda. Nemam cas behat na postu a natahovat sa, takze som objednala asi posledny krat.
    Monika

    Reakcia obchodu www.balor.sk

    Dobrý deň.
    Je Mi ľúto Vašej zlej skúsenosti. Ponúkam Vám možnosť tovar zaslať na výmenu kde Vám samozrejme vrátime aj peniaze za poštovné.

    P.S.
    Po telefonáte s príjemnou paňou som jej zaslal osušku aj z darčekom. Takže všetko dopadlo dobre. Preto neváhajte kedykoľvek volať +421 948 593 222

    Miroslav Nosek
    www.Balor.eu

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Objednával jsem z České republiky. Cena trička se neúměrně navýšila o dopravu a poplatky za převod platby - skoro na 41 Euro. Z tohoto důvodu už další objednávku neudělám (i když bych rád) a ani nemohu doporučit známým v ČR.
  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Slabinou je, ze deklaruje dodaciu lehotu 5 prac dni a po jej nedodrzani sa nikto neunúval informovať ma, sama som sa musela zhanat po tovare a novom termíne

    Reakcia obchodu www.balor.sk

    Ospravedlňujem sa za neskoré dodanie ale bohužiaľ prepravné spoločnosti nestíhali. Nebolo v mojich možnostiach kontrólovať stav všetkých odoslaných zásielok :( Spoločnosti sa stávalo že doručovala tovar aj dva týždne alebo ho nevedeli v systéme nájsť. Je Mi to opravdu ľúto. Nosek Miroslav

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporúčam

    Reakcia obchodu www.balor.sk

    Snažil som sa vyhovieť, ale bohužiaľ komunikácia neprebiehala štandartne :(

    • Žiadný-

    Reakcia obchodu www.balor.sk

    No comment............

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Obliecky neboli poriadne zosite na bokoch,vytrcali nitky,ba dokonca na jednej strane sa uz parali

    Reakcia obchodu www.balor.sk

    Dobrý deň.
    V prvom rade sa chcem ospravedlniť za vzniknuté potiaže. Vaša sťažnosť sa týka 3D obliečok. Chybu som konzultoval s výrobcom. Bol som uistený že vykoná nápravu a zabezpečí opakované prešitie lemov na obliečkach u všetkých kvetinových vzorov. Prosím o zaslanie obliečok naspäť a zašleme Vám nové aj z darčekom. Niekedy sa bohužiaľ také veci stávajú a preto máme 2 ROKY ZÁRUKU na VŠETOK tovar a GARANCIU VÝMENY TOVARU.
    S úctou
    Nosek Miroslav

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • priliz mala kapuca na mikine
    • priliz tenka latka na mikinu

    Reakcia obchodu www.balor.sk

    Dobrý deň.
    Predom Vám chcem poďakovať za nákup v e-shope. Veľkosť kapuce je standartná a je iba otázkou zákazníka akú veľkosť preferuje. Čo sa týka látky je naozaj tenšia ako ste zvyklí z čínskych výrobkov ale mikina obsahuje 80% kvalitnej bavlny. Mikina aj pri tenšej látke je veľmi teplá.
    Nosek MIroslav.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zaujímavý tovar
    • dodacia lehota je priam nekonečne dlhá
    • dosť vysoká cena

    majú zaujímavé veci ale tovar som objednal 14 dni dozadu a stále mi nebol doručený. Hlavná vec že mi prišiel email že ako som spokojný s obchodom :D
    asi zruším objednaný tovar

    Reakcia obchodu www.balor.sk

    Dobrý deň.
    V prvom rade sa chcem ospravedlniť. Čo sa týka dlhšej dodacej doby u niektorých produktov je to spôsobené tým že sú to novinky ktoré sa priebežne naskladňujú a bohužial nestíhame uspokojovať všetkých zákazníkov.
    Nosek Miroslav.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednala jsem dvě trička, která jsem musela hned uhradit, jelikož není možnost zaslání na dobírku do ČR. Zatím nemám informaci, kdy trička obdržím, již je to 14 dní od platby. Včera jsem tam zasílala dotaz a stejně nemám žádnou odpověď. Pouze přišel dotazník jak jsem spokojená s nákupem, tak ho vyplňuji.

  • Žiadna komunikácia zo zákazníkmi.objednala som si tovar a stale neviem ci ho dostanem a kedy ho dostanem

    Reakcia obchodu www.balor.sk

    Chcem sa ospravedlniť ale chyba nastala v tom že poskytovateľ emailov azet.sk veľmi rád blokuje rôzne správy. A tým pádom prišlo k nedoručeniu potvrdenia o objednaní.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • iba slubuju, nic nedodaju

    podvod

  • Neodporúča obchod

    40 %

    TOvar som zaplatil dopredu no po 3 tyzdnoch ho stale nemam. Objednat zo zahranicia som si ho mohol aj sam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Máte napísané dodacia lehota 5 dni. A nasledne mi pošlete ze dodacia doba 30 dni.