Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 100 %

    • ceny
    • kvalaita
    • dodanie
    • ziadne

    na odporucanie od znamych som nakupil hracky prostrednictvom tohoto obchodu, som spokojny

    Reakcia obchodu Baklazan.sk

    Ďakujeme!

  • 90 %

    • + rychle dodanie v dohodnutom termine
    • + komunikacia, ustretovost
    • + sortiment
    • nemam ziadne vyhrady

    odporucam :)

    Reakcia obchodu Baklazan.sk

    Ďakujeme!

  • 100 %

    • Kvalita
    • Cena
    • myslim ze ziadne

    nakupovala som prvy raz, premyslam ze aj nabuduce.

    Reakcia obchodu Baklazan.sk

    Ďakujeme!

  • 80 %

    • dobra cena
    • rychlost dodania
    • po zaslani objednavky ziadna komunikacia so zakaznikom,
    • objednane darcekove predmety neposlali,
    • bolo objednane dodanie tovaru na adresu a tovar bol ulozeny na poste..

    ceny maju dobre ale komunikaciu so zakaznikmi a ostatne sluzby by mali zlepsit

    Reakcia obchodu Baklazan.sk

    Vážený zákazník,
    -objednávka bola vybavená a zaslaná na druhý deň, následne Vám bola doručená informácia o uložení zásielky
    -žiadne darčeky nemáte k objednávke priradené, ak by boli, zašleme ich spolu s tovarom
    -v obj.formulári pri zadaní spôsobu prepravy, hneď v prvej vete máte informáciu:
    SP dobierka do 5 kg/3,20 € Dobierka do 5 kg/3,20 €-zásielka na pošte.
    -treba si prečítať informácie o vernostnom programe, ktorý je pre registrovaných zákazníkov
    Berinjela shop

  • 90 %

    • Komunikácia
    • Rýchlost dodania
    • Kvalita
    • Nenasiel som

    Dobrý den, dakujeme za ochotu a poradenstvo.

    Reakcia obchodu Baklazan.sk

    Ďakujeme!

  • 10 %

    • - po zadani objednavky (c. 7103), ziadna komunikacia
    • - to co bolo objednane, zrazu nie je na sklade

    neodporucam

    Ziadny mail o zruseni obejdanvky ste mi neposlali,
    Ziadny spamfilter, ani blokovane adresy, ani iny mail filter nemam nikde aktivovany/nastaveny.
    Vsetky spam-y ktore kedy prisli som videl a ich mazanie ci ponechanie si riadim sam.

    Zaujimave, ze prvy mail s objednavkou dosiel v poriadku, preco by mali ostatne koncit v spam-e ?
    Mate nejaky dokaz? Mail z mailservera o doruceni, precitani mailu ? Nemate.

    Reakcia obchodu Baklazan.sk

    Vážený zákazník,
    tovar bol skladom, avšak treba predpokladať, že nie ste jediný kupujúci. Tovar vypredal zákazník pred Vami,o čom sme Vás informovali emailom. To, že ste si neprečítali info o zrušení obj., alebo správa bola odoslaná do spamu ťažko ovplyvníme. Berinjela

  • 100 %

    • cena
    • dohoda
    • siroky vyber

    ja som velmi spokojna s kupou prave v tomto obchode, takze odporucam

    Reakcia obchodu Baklazan.sk


    Ďakujeme!

  • 90 %

    • supis
    • nic

    Odporucam

    Reakcia obchodu Baklazan.sk


    Ďakujeme!

  • 100 %

    • dobry tovar
    • ceny
    • nic

    secko ok

    Reakcia obchodu Baklazan.sk


    Ďakujeme!

  • 100 %

    • dobre ceny tovarov
    • prisposobuju ceny dopravy
    • siroky sortiment
    • nic

    super

    Reakcia obchodu Baklazan.sk


    Ďakujeme!

  • 90 %

    • Prehladnosť stránok,rýchlosť,jednanie
    • Kvalita tovaru
    • ziadne u mna

    Odporúčam!!

    Reakcia obchodu Baklazan.sk


    Ďakujeme!

  • 100 %

    • rýchlosť spracovania a doručenia objednávok/tovaru
    • cena
    • Relativne blizke mozne osobne vyzdvihnutie.
    • neviem

    Doporučujem aj pre iných.

    Reakcia obchodu Baklazan.sk


    Ďakujeme!

  • 100 %

    • ochota- su velmi mili
    • kvalita
    • ceny
    • este sme problem nemala, takze ziadne

    Velmi rada sa obraciam prave na tento obchod, dakujem za ochotu a mozno dlhy hovor a kazdopadne dakujem za pomoc rpi vybere hraciek pre decka.

    Reakcia obchodu Baklazan.sk


    Ďakujeme!

  • 90 %

    • super výber detských hračiek, stavebníc
    • doručenie tovaru aj termín dodania v norme
    • dakujem :)
    • nic

    odporúčam

    Reakcia obchodu Baklazan.sk


    Ďakujeme!

  • 10 %

    • - cena?
    • - ako moznost dopravy som zvolil kuriera. Kurierovi som musel volat asi 5x, pretoze klamal o datume a casu dorucenia. Stale sluboval ze tovar doda dnes, nikdy tak nespravil. Tento stav trval tyzden. Z jeho strany islo o ciste klamstvo. Obchod neodporucam, dovod je ich kurier.

    vyssie

    Reakcia obchodu Baklazan.sk


    Vážený anonym,
    vaša recenzia je čisté klamstvo pod ktoré ste nemali odvahu napísať svoje meno. Žiadny kuriér nedoručuje zásielku 5 x ;o),
    max.3x Vás vyzve na prevzatie, taktiež záleží či dotyčný zdvihne telefón, kde je väčšinou odkaz.služba. Dúfame, že máte radosť, neubližujete nám, ale sebe. Pekné Vianoce!

  • 90 %

    • široká škála sortimentu
    • rýchle dodanie
    • dobrá cena
    • nič

    odporúčam

    Reakcia obchodu Baklazan.sk

    Ďakujeme!

  • 90 %

    • komunikácia
    • väčšia časť sortimentu na sklade
    • dobré ceny
    • doprava zdarma
    • ziadne

    odporucam nakuop

    Reakcia obchodu Baklazan.sk

    Ďakujeme!

  • 100 %

    • ceny
    • komunikacia
    • sortiment

    S manzelom sme objednavali uz viackrat, vzdy natrafim na stranke na nieco nove, niet cudo, ze stale objednavame. Dobre sa nam nakupuje, vdaka ochote a dobremu vyberu.

    Reakcia obchodu Baklazan.sk

    Ďakujeme!

  • 90 %

    • Dobry den, objednali sme si lego pre syna, je stastny, tak aj my.Este raz dakujeme

    ceny
    vyber tovaru

    Reakcia obchodu Baklazan.sk

    Ďakujeme!

  • 10 %

    • nič
    • Tovar som objednala 6. 9., všetko kusy, ktoré obchod uvádza ako NA SKLADE (doteraz, a to je už 22. 10.). Prišlo mi automatické potvrdenie objednávky na mail. Odvtedy nič, ani tovar, ani vysvetlenie. 14. 10. (po viac ako mesiaci!!!) som objednávku urgovala, že nie je vybavená. Opäť žiadna odpoveď na mail, len telefonát v ten deň svokre na číslo, ktoré som uviedla ako kontaktné pre dodanie, že potrebujú okamžitú odpoveď, či tovar chceme alebo nie. Mesiac, kým som sa neozvala, ju nepotrebovali! Napriek tomu, že dostali informáciu (od nej do telefónu a odo mňa ďalším mailom), že kompetentná som vo veci objednávky rokovať ja, sa neozvali a nijako nevysvetlili nekomunikáciu. Podľa mňa jasný signál, že obchod je nespoľahlivý, uvádza tovar na sklade, ktorý nemá, a keď si ho zákazník objedná, nechá objednávku tak, nevybaví ju a ani situáciu nevysvetlí.
    • Reakcia obchodu je rovnako arogantná ako v minulosti na každého, kto sa sťažoval:
    • Vážený zákazník,
    • objednávka (REAGUJEM: urobená začiatkom septembra!!!) bola zrušená emailom (REAGUJEM: na môj podnet 14. októbra po tom, čo som od svokry zistila, akí ste nekompetentní - čítajte ďalej!!!). Do kontaktných údajov ste uviedli adresu a tel.kontakt Vašej svokry, ktorá vôbec nemala potuchy o objednanom tovare (REAGUJEM: mala, ale išlo o tovar, ktorý mala dostať pred mesiacom, keď ho aj čakala, teda v septembri, nie v októbri, keď ste jej konečne zavolali!!!!). Ako máme komunikovať so zákazníkom, ktorý o ničom nevie, mohli ste ju informovať (REAGUJEM: informovala som ju začiatkom septembra, že jej príde objednávka, vy ste volali v polovici októbra po tom, čo som Vás mailom vyzvala, že objednávka nechodí!!!!). Po Vašej urgencii čo je s tovarom sme sa s vami pokúšali tel.spojiť nikto nám nezdvíhal (REAGUJEM: svokra s Vami hovorila, na môj telefón ste mi v ten deň nevolali, ak ste vôbec mali číslo, svokre ste povedali, že napíšete e-mail, z Vašej adresy [email protected] mi však nič nikdy okrem prvej automatizovanej správy neprišlo) a emaily taktiež nečítate (REAGUJEM: nedostala som od Vás jediný človekom písaný mail okrem toho prvého automaticky generovaného, moje dva maily na [email protected] k Vám prišli, od Vás mne ani jeden? Zaujímavé!!!). Prečítajte si obchodné podmienky, ak zákazník neudá pravdivé kontaktné údaje, objednávka bude zrušená. (REAGUJEM: údaje boli pravdivé, telefón a adresa bola uvedená toho, kto mal tovar vyzdvihnúť a zaplatiť, e-mail na toho, kto objednával, mali ste všetky kontaktné údaje, ale využili ste ich až na našu urgenciu v polovici októbra; ZÁVER: vy ste tovar začiatkom septembra nemali, 14. 10. po mojej urgencii ste svokre tvrdili, že ste jeden kus z objednaného nemali, zháňali (mesiac a pol bez jedinej správy!!!) a pýtali ste sa, či tovar SKLADOM objednaný začiatkom septembra chceme na Vianoce!!!!! Čiže zákazník má čakať 3,5 mesiaca, kým vy mu tovar dodáte a ešte si bez Vašej správy domyslieť, že to robíte, aj keď nekomunikujete? VÝBORNÝ TYP PRE SOI.)

    NEODPORÚČAM, dávam podnet na SOI.

    Mimochodom, zvyšujete si percento hodnotení tým, že za každú negatívnu reakciu od zákazníka si sami pridáte pozitívne hodnotenie. Tým si udržiavate vysoké percento, ktoré má presvedčiť zákazníkov, aby Vám verili. Dnes ste to urobili opäť. Aj ja som sa dala v minulosti oklamať dobrým hodnotením. Mala som si rozkliknúť recenzie a lepšie sledovať, že máte zrušené overovanie zákazníkmi. Nie je to dobrý signál o dôveryhodnosti obchodu!!!

    Reakcia obchodu Baklazan.sk

    Vážený zákazník,
    objednávka bola zrušená emailom. Do kontaktných údajov ste uviedli adresu a tel.kontakt Vašej svokry, ktorá vôbec nemala potuchy o objednanom tovare. Ako máme komunikovať so zákazníkom, ktorý o ničom nevie, mohli ste ju informovať. Po Vašej urgencii čo je s tovarom sme sa s vami pokúšali tel.spojiť nikto nám nezdvíhal a emaily taktiež nečítate. Prečítajte si obchodné podmienky, ak zákazník neudá pravdivé kontaktné údaje, objednávka bude zrušená.
    Berinjela

    Z našej strany snaha skontaktovať sa s vami bola. Taktiež môžeme reagovať na vaše obvinenia na príslušné orgány. Každopádne vzniklo nedorozumenie, ktoré sa mohlo vyriešiť zdvihnutím telefónu. Ak sa mi nepáči forma komunikácie jednoducho si tovar objednám inde a nebudem čakať 3,5 mesiaca. Na SOI sa môžete sťažovať ak vám eshop nevybaví reklamáciu v zákonnej lehote, nevráti peniaze v zákonnej lehote a pod...Reklamácie vybavujeme v zákonnej lehote, peniaze vraciame v zákonnej lehote a dokonca ak sa jedná o reklamáciu výmena tovaru za iný, zákazníkovi ju privezieme domov a nemá žiadne starosti. Čo sa týka písania recenzií, ak neviete ako fungujú porovnácie stránky, neobviňujte eshop z ich vytvárania, nakoľko každá IP adresa sa ukladá, a tým nie je možné si ich písať.
    Berinjela