Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na základe informácie, že tovar je nachystaný, som išla na kontaktné výdajné miesto, najprv som musela zaplatiť aby som potom následne zistila, že tovar nie je nachystaný. Peniaze preč, tovar, nikde, 5 dní mi nikto neodpovedá ani na mail. Podávam podnet na políciu za podvod.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • komunikacia po vrateni tovaru a vratenie lpenazi

    Reakcia obchodu Bagalio

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie. Vratka k Vašej objednávke č. 914469, ku ktorej ste napísala recenziu, nám do dnešného dňa nebola doručená. Z toho dôvodu zatiaľ nebola ani spracovaná. Prosíme Vás preto o zaslanie sledovacie čísla zásielky na [email protected], aby sme preverili, kde sa vratka aktuálne nachádza a mohli sme spolu situáciu vyriešiť. Všetky Vaše predchádzajúce vratky boli spracované v rovnaký deň, v aký sme ich prijali a platba Vám bola vrátená po 6 kalendárnych dňoch.

    Bagalio

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Obchod absolutne nič nieriesi osobne vsetko riesi automaticky pocitac, kolonka poznamka je absolutne zbytocna nikto to necita. Problem sa riesi az ked je uz neskoro...

    Reakcia obchodu Bagalio

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaše hodnotenie. Kontrolovala som Vašu objednávku a nenašla som v nej nič neštandardné. Objednávku ste vytvoril 9. 2. 2023 11:49, expedovaná bola v piatok, 10.2. a dodaná 14.2., teda avizované dva pracovné dni od vytvorenia objednávky. Potvrdenie prijatia objednávky aj potvrdenie o odolaní zásielky sú automaticky generované emaily, ktoré sú bežným štandardom. Vo Vašej objednávke navyše nebola pridaná žiadna poznámka, nevieme preto, čo konkrétne ste potreboval v objednávke upresniť. Nenašla som ani email, ktorým by ste nás s nejakou otázkou kontaktoval. Budeme preto radi, ak sa s nami spojíte emailom na [email protected] a pevne veríme, že nájdeme spoločne riešenie problému, o ktorom píšete.

    Bagalio

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Obchod na stranke uvadza, ze kufre v sade su stohovatelne. Zabudol vsak uviest, ze do najvacsieho uz kufre nedate. Ako som sa pri komunikacii dozvedela, tak az po odmontovani koliesok. Tiez mensi kufor nebol cisty, ale od niecoho zalepeny alebo zaspineny. Kufre vraciame.

    Komunikacia vsak zatial bola vyborna.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednala som si 3 veci ktoré mali v ponuke ,ani jedna mi nebola doručená ,bola zrušená dodávateľpom. Platbu som uhradila vopred.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • komunikácia ako aj vybavenie objednávky na strane obchodu boli v poriadku
    • avšak prepravca tovaru na slovenskej strane zlyhal na celej čiare. obchod by mal zvažovať výmenu dopravcu, ak si nechce kaziť meno
  • Aj napriek tomu, že som uhradila platbu vopred kartou - za 2 ks kobercov - bola mi doručená len časť objednaného tovaru, konkrétne 1 ks koberca-menší. Aj napriek oznámeniu tejto skutočnosti som doposiaľ od Vás neobdržala odpoveď s vysvetlením - prípadne s vrátením zvyšnej sumy za nedodaný tovar. Vancáková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    od objednavky po rorucenie tovaru skoro mesacne cakanie, tak dufam, ze sa vobec dockam

    Reakcia obchodu Bagalio

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí Vaše hodnotenie. Situáciu sme preverili a zistili sme, že ste objednala tovar, ktorý nemáme skladom a na webe pri ňom avizujeme dodanie do 14 pracovných dní. Vaša objednávka bola vytvorená 28.1., dodanie tovaru podľa trackingu dopravcu prebehlo 9.2., čo je na 12. kalendárny deň od vytvorenia objednávky. Z našej strany ani zo strany dopravcu teda nedošlo k žiadnemu meškaniu a o termíne dodania do 14 dní ste bola dopredu informovaná aj prostredníctvom potvrdenia objednávky, kde je predbežný termín dodania uvedený hneď v úvode. Pevne preto veríme, že došlo len k nedorozumeniu a aj napriek tomu budete s produktom od nás spokojná a bude Vám dobre a dlho slúžiť.
    Tím Bagalio

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Objednávku som musela zrušiť nakoľko tovar, ktorý som si objednala nebol skladom v požadovanej farbe. Z dôvodu neinformovania a až po mojom kontaktovaní som zistila, že mi objednaný a zaplatený tovar nedorazí včas.
    Privítala by som v takejto situácií promptnejšie informovanie.
    Pri zrušení objednávky som nemala žiadne problémy a aj suma mi bola vrátená v plnej výške.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Jednoduchý obchod
    • Strašne dlho trvá donáška
    • Na stránke píšu že príde skôr o niekoľko dní ako naozaj prišiel
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ešte stále čakám na tovar. Nikto z obchodu sa mi už desať dní neohlasil.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Siroky vyber tovaru
    • Prehladna stranka na nete
    • Slovenska posta skutocne nedorucuje baliky nacas, cez SP ten balik nedostanete
    • Nemoznost vybrat si inu dorucovaciu spolocnost
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • pri vytváraní objednávky dodacia doba 2 dni, v potvrdzovacom e-maily 2 až 4 pracovné dni, tovar nedorazil ani za 7 pracovných dní, následne som objednávku zrušil
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar, ktory som si objednal, nemal tie parametre, ktore boli uvadzane obchodom. Islo o tasticku Mammut Täsch Pouch Mélange 2 L, ktora mala mat rozmery 23,5x17,5x10 cm. Neviem ako tie rozmery merali, ale ja som to pochopil, ze v pohotovostnom tvare a nie v stlacenom. Realne tie rozmery su ovela mensie, flaska , ktora ma vysku 23 cm, vytrca von cca 3 cm, takze sa tasticka zapnut neda. Aj s rozmerom 10 cm to je divne, lebo realne je to sotva polovica. Zhrnutie, rozmery su nerealne a klamlive. Tasticku nemozem vobec pouzivat na ucel, pre ktory som ju kupoval.

    Reakcia obchodu Bagalio

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Rozmery, ktoré pri výrobkoch uvádzame, preberáme priamo od výrobcu. Mrzí nás, pokiaľ nezodpovedali skutočnosti, situáciu preveríme a prípadne upravíme informácie na stránkach. V prípade, že Vám tovar nevyhovuje, máte, samozrejme, možnosť odstúpiť od zmluvy, u nás v rozšírenej lehote do 365 dní od nákupu.

    Tím Bagalio

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Predávajú tovar, ktorý nemajú (vo výhodnom balení 1L). Ponúkali mi za takmer rovnakú cenu nevýhodnejšie balenie (2 malé, cca. 0,6L) . Ešte aj po zrušení objednávky obchodom bol ponúkaný tovar na internete na Heureke.sk.
    • Peniaze mi boli vrátené takmer po týždni. Ako napísali "v čo najkratšom čase" (!).

    Ťažko hodnotiť obchod na základe jedného zmareného nákupu. Ešte sa mi také niečo negatívne nestalo. Snáď sa zlepšia.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Prisiel mi iny tovar aky som si objednala
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Navštívil som obe predajne v Brne a Prahe, bol som sklamaný výberom. Batoh si treba vyskúšať a nie objednať naslepo z e-shopu. Slabo nafotené detaily batohov je tiež slabina e-shopu.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    prišiel iba prvý mail po zadaní objednávky, je to asi 2týždne a odvtedy nič :)