Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Obchod neprebehol tak ako by mal. Jedna z položiek bola iná ako som si objednal a zaplatil.
Reakcia obchodu Aurum Bohemica
Vážený zákazník,
na základe Vašej negatívnej recenzie som nechal preveriť okolnosti Vašej objednávky a zistil som nasledujúce:
Vo Vašej objednávke v celkovej výške 42,30 Euro bola jedna z položiek a to vo výške 21 Euro naozaj zaslaná chybne a namiesto nej Vám bola doručená položka v hodnote 117 Euro, za čo sa veľmi ospravedlňujeme. Túto neštandardnú situáciu sme s Vami obratom riešili ako telefonicky tak mailovou komunikáciou a položku, ktorú ste si skutočne objednali sme okamžite zaslali na Vašu adresu s tým, že Vy nám naopak zašlite položku v násobe vyššej hodnote, ktorú ste našim omylom dostal. Túto časť dohody ste však do dnešného dňa nesplnili. Chcel by som sa teda týmto ešte raz ospravedlniť za naše logistické pochybenia a zároveň Vás ale vyzvať na zaslanie mylnej položky obratom späť našej spoločnosti.
Vzhľadom k bleskovému priebehu reklamačného konania a okamžitej náprave nášho omylu, nás veľmi mrzí, že ste mali potrebné uvádzať takéto hodnotenie.
S prianím príjemného dňa
Martin Sluka-Aurum Bohemica s.r.o. -
Neodporúča obchod
Dlha doba dodania . Tovar týždeň od objednania stále nedorazil
-
Recenzia bola vymazaná z dôvodu porušenia obchodných podmienok. Hodnotenie bolo napísané konkurenčným obchodom.