Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Obchod nereaguje na reklamáciu.

    Objednala som si kávovar Ecocoffee Moka kávovar hliníkový 3 šálky, pri ktorom bol uvedený obsah kávovaru 300 ml. Namiesto toho prišiel oveľa menší kávovar s obsahom necelých 100 ml.
    Na reklamáciu obchod nereaguje, takže mám vec, ktorá mi je nanič a nemôžem ju ani vymeniť.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar zatiaľ nedorazil a nevieme čo sa s ním deje.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Druhá objednávka, v oboch pripadoch bez dodania faktúry elektornicky alebo papier.

    Reakcia obchodu Athea

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto Vaša skúsenosť. Faktúry sú nalepené na každom balíku z vonkajšej strany (bez toho nevyjde balík von zo skladu). Stať sa však môže, že prepravná spoločnosť pri manipulácií s balíkom faktúru strhne.
    Veľmi sa Vám ospravedlňujeme a keď nám napíšete mail dodatočne Vám faktúru obratom zašleme.

    Veríme, že nám ešte dáte príležitosť túto skúsenosť napraviť a pridáte sa k našim ostatným spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar mi prisiel rozbitý a zaplatila som 2x za produkty,nie mojou chybou samozrejme .Produkty su avšak kvalitne a vyborne...škoda len tich veci okolo toho

    Reakcia obchodu Athea

    Dobrý deň, mrzí nás vaša naozaj nemilá skúsenosť s nákupom.

    Čo sa týka rozbitého tovaru, napriek bezpečnému baleniu sa vzhľadom na krehkosť niekedy sirup rozbije. Žiaľ nemáme dosah na celý proces doručovania. V prípade na pohľad poškodeného balíka ho samozrejme nemusíte prevziať, po komunikácii by sme vám poslali úplne nový balík (ak sú produkty stále skladom). Ak poškodenie nie je na pohľad vidieť a zistíte ho až po otvorení doma, stále ste nás mohli kontaktovať a poškodený tovar by sme vám poslali dodatočne.

    Platba na 2x za objednávku je chybou z nepozornosti na našej strane. Nakoniec ale vždy musíme platby dať doporiadku, po zistení býva duplikovaná platba bezodkladne zaslaná späť na účet zákazníka. Za túto komplikáciu sa ospravedlňujeme.

    Veríme, že nám ešte dáte príležitosť túto skúsenosť napraviť a pridáte sa k našim ostatným spokojným zákazníkom.
    Ohľadom rozbitého tovaru vo vašom balíku vás budeme kontaktovať e-mailom.