Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • obratom mi zavolali že tovar nemajú skladom

    uvádzajú na stránke tovar skladom ktorý sa vypredal

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stranke bolo napisane, ze tovar je skladom a nebol. Cakam na tovar uz 3 tyzdne

    Reakcia obchodu ARDIN

    Dobrý deň, pani Janka,
    máte pravdu v tom, že v deň objednavky sme mali tovar na sklade (posledný kus). Objednávky vybavujeme v poradí ako prídu. Žiaľ, pred vašou objednávkou bola skoršia a tá bola vybavená. Telefonicky sme vás informovali o dostupnosti tovaru a ponukli sme vám alternatívu a aj zrušenie objednávky a vrátenie peňazí. Na to ste nám potvrdila, že na tovar počkáte. Myslím, že sme s vami jednali férovo. Vo všeobecnosti, teraz veľa dodávok mešká a dodacie lehoty sa rôzne posúvajú.
    S pozdravom
    ARDIN Team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nakoľko som si tovar objednala na dobierku a o pár dní mi volali že im musím poslať najskôr peniaze, zdá sa mi obchod nedôveryhodný. Tvrdili že kuriér im nechce doručovať a prijímať peniaze do ruky a preto mám platiť vopred. Avšak klamali.. kuriér GLS aj Upc aj DHL doručujú zásielky na dobierku bez problémov.

    Reakcia obchodu ARDIN

    Vážená Natália,
    Kurierska spoločnosť s ktorou spolupracujeme nám oznámila 16.3.2020, že dobierky nebude vyberať do odvolaia z dôvodu ochrany ich zamestnancov. Je to v tejto dobe absolútne pochopiteľné a my ako e-shop to plne podporujeme a súhlasíme s tým. Vyprosíme si od vás, aby ste nás označovala za klamárov. Pokiaľ nesúhlasíte s platbou vopred, stačilo napísať , že to tak nechcete a tým je vec vyriešená.
    ARDIN Team

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 mesiac

    • dodacia lehota nad 21 dní! pri platbe vopred! neospravedlniteľné

    Reakcia obchodu ARDIN

    Dobrý deň, pán Jozef,
    mrzí nás vaša reakcia aj napriek tomu, že sme boli viac krát v telefonickom a aj písomnom kontakte. Pri objednávke ktorú ste u nas urobil 21.1.2020 bol stav produktu "Nie je skladom" a sme vás aj telefonicky upozornili. Povedal ste, že počkáte. Žiaľ, dodávateľ nám niekoľko krát zmenil dodaciu lehotu o čom sme vás aj informovali. Snažíme sa zákazníkom vyjsť maximálne v ústrety. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.
    Ostávame s pozdravom

    OPUS team