Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadna odozva na objednavku, tovar nedorazil, a uz ho ani nechcem, ziadna komunikacia zo strany obchodu

    Reakcia obchodu Aranburu.sk

    Všade na webe je uvedené že eshop je mimo predvádzky, napriek tomu si objednáte a čudujete sa že vám nikto neodpíše, keď už v eshope nikto nepracuje? bravo!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Objednavka zaslana bola, no a vsak prisiel len 1 balik ponoziek z 5tich. Ak by sme sa im po tyzdni neozvali ze kde su zvysne kusy balika tak by to ani neriesili.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Prišlo mi upozornenie že moja objednávka je nachystana na vyzdvihnutie v obchode v TT keď som prišiel nemali 2 z 5 veci co som si objednal no nikto mi to dopredu neoznámil v správe sa písalo že majú všetko navyše keď som platil cena v obchode bola iná ako na internete a keby si to nevšimnem tak zbytočne zaplatím viac

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Keď si niekto niečo objedná cez víkend alebo cez sviatok, v ich e-shope to naďalej ostane ako dostupný tovar tým pádom si to môžu objednať aj ďalší zákazníci ale oni to už dávno nemajú

    Celkovo ponúkajú dobre produkty, ale nemajú domyslenych viacero vecí

    Reakcia obchodu Aranburu.sk

    Nemáme domyslenú jednu vec a to je synchronizácia kamennej predajna a eshopu. Z toho dôvodu nastáva problém, ktorý popisujete. Riešenie, ktoré by nám tento stav zmenilo stojí viac ako 20 tisíc eur a tým, že sme len malá rodinná firma, tak na toto jednoducho nemáme peniaze.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neaktuálne informácie na stránke.
    • Oznámenie o nedodaní tovaru až po niekoľkých dňoch.
  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Mají psáno že rozváží zboží po České republice a pak napíšou že to nejde že rozváží jen po slovensku
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nesprávny model
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prvý krát som dal možnosť tomuto "eshopu" a objednal som si z ich webu topánky počas akcie Black Friday. No deň nato bola objednávka zrušená Reakcia obchodu: "veľkosť 42,5 už nie je dostupná na sklade. Prijali sme na ne viac objednávok v kratšom čase, a tak sa nestihli odpísať." Ako náhradu mi ponúkli 10% zľavu na nejaký tovar z ich eshop u. Avšak tovar ktorý som si objednal si bolo možné stále fyzicky objednať cez ich eshop dokonca aj pri písaní tejto recenzie to je ešte možné a číslo 42,5 majú stále na sklade a dokonca si ho viem pridať do košíka a odoslať objednávku opäť. Reakcia obchodu, keď som sa o to začal zaujímať bola v skratke taká, že sú malá rodinná firma a nemajú na to dostačujúci systém, ktorý by dokázal aktualizovať skladové množstvo daného tovaru na ich eshope a že tovar sa odpíše až keď ho odošlú zákazníkovi ktorý si ho objednal skôr ako ja no aj 10 dní po mojej zrušenej objednávke je to číslo 42,5 stále dostupné na ich eshope a dokonca je možne objednávku stále vytvoriť. Po tejto skúsenosti som si tento eshop bohužiaľ škrtol z môjho "listu" potencionálnych eshop ov. Ale myslím si, že by asi mali ostať skôr pri predávaní tovaru len priamo na ich pobočke/predajni. Možno práve tam im to funguje všetko na 100% lebo na eshope to teda nefunguje ako by malo :)

    Reakcia obchodu Aranburu.sk

    Celkom rozsiahla recenzia, tak si dovolím aj adekvátnu odpoveď. Nestáva sa často, že reagujeme na recenzie, nakoľko to beriem ako určitý štandart kvality, do ktorého ani nechcem zasahovať, ale dnes ste zrovna trafil nie zrovna najlepší deň v mojom živote, a preto sa trochu opustím. Celkom správne ste uviedol, že prakticky nič sa nestalo len to, že ste si niečo objednal v deň, keď sme mali najviac objednávok v celom roku, kde ste zrovna trafil tovar, ktorý sa objednal len pár minút pred vašou objednávkou. Chápem, že vás správa, že vašu objednávku nevybavíme nepotešila, ale taký je život, nás to takisto nepotešilo, že vám tu objednávku nevieme vybaviť. Potom ste sa dopytoval podrobnejšej informácie, prečo k tomu prišlo a ja som sa vám to pokúsil vysvetliť. Bohužiaľ u vás to zrejme neprišlo k pochopeniu a preto ste si tu vylial srdiečko, len preto, že sme vám nevybavili objednávku. Ja zrejme žijem v inej realite, lebo ak by som dostal takúto zlú recenziu kde mi niekto odporúča, aby som eshop rovno radšej zavrel, tak by očakával, aspoň nejaký dôvod , že som vás nejako okradol, alebo vám spôsobil nejakú reálnu krivdu, napr. za neuznanú reklamáciu. Ja si svoje životné problémy nevylievam po internete, ale dnes spravím výnimku. Vopred by som rád uviedol, že mesačne vybavíme 1000 objednávok a 2% musíme rušiť pre podobný problém, ako nastal pri vašej objednávke. Väčšinou zákazníci pochopia, zaškrípu zubami, ale pochopia. Vy nie, tak ja to tu skúsim vysvetliť viac. Sme rodinná firma. Otec s mamou ju vedú už od roku 1997. Ja som sa do firmy pridal ako 19 ročný v roku 2007 a môj brat ako 18 ročný minulý rok. Otec ma na starosti účtovníctvo, mama predajňu, ja eshop a brácho sociálne siete. To sú naše primárne určenia, ale pomáhame si so všetkým + máme vo firme 2 zamestnancov - predavačky na predajni a pár brigádnikov na sezónnu výpomoc. Sú firmy, ktoré prerazia do výšin, my sme sa vždy držali viac pri zemi, sme bežní ludia. Snažíme sa najlepšie ako vieme a ako som vám vysvetlil naše skladové zásoby sú to čo máme na predajni a to ukazujeme aj na eshope. Sem tam sa stane, že na eshope ostane vysieť nejaký tovar, ktorý už nemáme. Sú rôzne dôvody. NAPR: niekto ho na predajni ukradne, alebo nastane nejaká chyba z nepozornosti, alebo programová chyba, alebo chyba pri príjme tovaru, alebo chyba pri vyskladnení tovaru. Ako som Vám napísal , synchronizáciu medzi predajňou a eshopom robíme manuálne. Bohužiaľ na sofistikované skladové hospodárstvo sme pred 11 rokmi nemysleli a pri závádzaní eshopu pred 9 rokmi sme nemali absolútne žiadnu predstavu, že raz bude eshop oveľa podstatnejšia zložka podnikania ako predajňa. Fungujeme na predpotopnom starom systém, ktorý sa však snažíme zvládať najlepšie ako vieme. Plánujeme výmenu, no žiadny software, ktorý by bol na slovensku legálny , certifikovaný našou krajinou, daňovým úradom a podobne nie je. Aj preto nás tu valcujú eshopy z čiech, či polska, lebo v týchto krajinách sú takéto softvéri dokonca aj zadarmo, alebo ich je dostatok kvalitných na trhu. Tu to tak nie je. Ak chcete kvalitný software, ktorý zvláda aj predajňu aj eshop naraz, tak sa tu bavíme o desiatkach tisícoch eur, v krajine, kde dnes niečo zásadné platí a na druhý deň vďaka novým rozhodnutiam vlády nemusí. Preto je pre náš firemno rodinný rozpočet normálne, logické riešenie totálne nedostupné. A teraz vysvetlím prečo! Aj týždeň po zrušenej objednávke stále svieti produkt v ponuke eshopu. Lebo nerobím skladové úpravy hala bala, vždy prídem na chybu, ktorá tam nastala a na jej základe chybu vyriešim, nakoľko keď mi príde daňová kontrola, a námatkovo by si otovorila zrovná túto skladovú položku, tak ja chcem mať veci naporiadku a vždy si každý stav obhájiť, nakoľko sa snažím za každých okolností podnikať čestne. A prečo som to nespravil? je pred vianocami, čas kedy by malo byť radosťou mať obchod, čakať v kancli a tešiť sa ako nabiehajú obejdnávky. Ale sme rodinná firma a moja mama doslova denno denne bojuje so zákernou chorobou. 2 krát v tomto týždni bola hospitalizovaná v nemocnici. Najradšej by som vás dnes o 4 ráno zobral zo sebou a na výlet, ako veziem svoju mamu do národného onkologického centra v Bratislave, kde ju príjmajú v akútnom stave, v takom čo si zrejme neviete ani predstaviť a len s úcty k mame to tu nebudem špecifikovať, ale keby som mal možnosť vás teraz stretnúť, tak by som vám to strašne rád popísal , ale pochybujem, že by ste to pochopili, nakoľko vás asi stále trápi zrušená objednávka. Viete, takéto udalosti nech si ich pripúštate akokoľvek, či už sa nervovo zrútite, či už sa všetkému postavíte ako chlap a všetko zvládnete, vás učia, že sú oveľa dôležitejŠie veci ako nejaké debilné tenisky, majetky, peniaze. Napriek všetkému, ja svoju robotu robím rád. Robím ju najlepšie ako viem, budem sa snažiť veci zlepšovať aj potom ako by som ich dostal do dokonalosti, ale dnes to neberiem, dnes som rád, že ste si nás vyškrtli zo zoznamu dobrých eshopov. Vaše odporúčanie aby sme eshop radšej skončili ... starajte sa viac o svoj život než sa staral a odporúčal druhým, možno budete potom aj štastnejší. Pred chvíľou som sa vrátil z nemocnice, kvôli tejto vašej recenzii som v sebe našiel ešte štipku sily, išiel do kanclu a opravil všetkých 6 chýb, ktoré sa nám od black friday do dnes popri 400 pozitívne vybavených objednávok vyskytli. Snáď zaspíte spokojne, veľkosť 42,5 už eshop neukazuje. Marcel Krajčo - zodpovedný za prevádzku eshopu.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dve obiednavky z toho nic na sklade.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nemám zásielku
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vystavaju na eshope poskodeny tovar, zavadzaju kupujucich.

    Reakcia obchodu Aranburu.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za vašu recenziu.

    Máte právo vyjadriť svoj názor o tom sú recenzie, ale dovolíme si trochu reagovať, nakoľko sme s vami telefonicky aj smskovo komunikovali a nemáme pocit, že by sme vás zavádzali.

    V prvom rade, je potrebné povedať, že nie sme len internetový obchod, ale máme aj kamennú predajňu v Trnave, na ktorej je tovar vystavený. Keď je niečo vystavené a ľudia si tovar skúšajú - chytajú , tak sem tam sa stane, že sa tovar zašpiní, alebo inak poškodí. Tenisky, ktoré ste si objednali boli bohužiaľ jemne špinavé a všimli sme si to pri chystaní objednávky. Ihneď sme vás o tom informovali, poslali vám fotku a ponúkli cenu za ktorú by sme vám to vedeli predať vzhľadom na malú estetickú vadu, ktorá by sa dala odstrániť. Odmietli ste. Nikto vás nezavádzal. Tovar sme stiahli z internetovej ponuky a je vystavený len na predajni so zníženou cenou.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    2x zrusil objednavku obchod, nakolko sa nezobrazovali informacie o dostupnosti tovaru na webe spravne

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Netyka sa absolutne vyberu tovaru ale obsluhy na kamennej predajni - KATASTROFA! Myslim,ze majitel by si mal svojich zamestnancov preverit, ani jedinykrat som sa nestretla v tomto obchode s ochotou, skor opacne-predavacky su zdute! Do predajne vchadzam asi preto,ze si pridem tovar pozriet,pochytat a poskusat. Pride mi nepripustne aby mi predavacka kricala nech nerozkladam velkosti,ze tam je z kazdeho kus vylozeny!!! Ste tam nato aby ste to po zakaznikoch upratali a nie stali so zalozenymi rukami!!! Pracujem tiez v obchode so sportovymi vecami a snazim sa brat svoju pracu s heslom "zakaznik,nas pan" a nemusim sa bat,ze s mojim pristupom sa mi zakaznici nevratia dalsiu a dalsiu sezonu! Zakaznik nemoze zato,ze ste sa zle vyspali alebo mate zly den, vy mate byt mile ked chcete pracovat s ludmi! Uprimne poviem,ze by som si tam nikdy nic na predajni nekupila za pristup personalu (nebolo to raz) a z eshopu nebyt poslednej moznosti tak neobjednam tiez. Zial pre majitela, moj nazor nezdielam len ja pretoze k nam ma predajnu chodia aj zakaznici z Trnavy, ktori radsej precestuju akoby po osobnych skusenostiach nakupili u vas.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Po objednani botasiek mi na druhy den prisiel email ze bohuzial musia zrusit moju objednavku pretoze nemaju to cislo ktore som chcela. Tesne pred Vianocami potesi

    Reakcia obchodu Aranburu.sk

    Dobrý deň. Počas decembra sme postupne spúšťali novú verziu eshopu. Nevyhli sme sa komplikáciám a rôznym výpadkom. Niekoľko krát nám vypadla synchronizácia so skladom na predajni, a preto sa sem-tam stalo, že na eshope figuroval tovar, ktorý sa nám v predajni reálne vypredal. Príchodom nového webu sme však zlepšili veľa interných procesov a takéto chyby by sa mali stať už len výnimkou. Za zrušené decembrové objednávky sa zákazníkom ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednáte si tovar ale az o 3 dni Vám zavolajú že tovar ktorý ste si objednali a ponukali ho na stránke vlastne ani nemajú. Nesnažia sa to ani nijako vynahradit, že by ponúkli doobjednanie tovaru ani neponúknu žiadnu malu zľavu na ďalší nákup ako to robia napríklad iné e-shopy. Rozhodne NEodporucam :)

    Reakcia obchodu Aranburu.sk

    Dobrý deň. Počas decembra sme postupne spúšťali novú verziu eshopu. Nevyhli sme sa komplikáciám a rôznym výpadkom. Niekoľko krát nám vypadla synchronizácia so skladom na predajni, a preto sa sem-tam stalo, že na eshope figuroval tovar, ktorý sa nám v predajni reálne vypredal. Príchodom nového webu sme však zlepšili veľa interných procesov a takéto chyby by sa mali stať už len výnimkou. Za zrušené decembrové objednávky sa zákazníkom ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie.

    • ziadne , obiednal som si topanky v pohode čislo , fakt som ich chcel
    • zasoby

    naprd , chcel som tie topanky

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Bola by som rada pre viac detskej obuvi značky Vans

    Reakcia obchodu Aranburu.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za podnet, určite rozšírime ponuku detských tenisiek :-) Nerozumiem prečo ste nám však dali, že nás neodporúčate, ak ste boli s nákupom na 100% spokojná...

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neaktualnost stranky
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Botasky mi prišli v poriadku ale krabica v ktorej prišli je jak keby ju vytiahli z kontajnera, požehnaná a Pokrčena....

    Reakcia obchodu Aranburu.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu.
    Bohužiaľ jej trochu nerozumieme, nakoľko celá objednávka prebehla v poriadku. Prišiel Vám tovar, zároveň aj rýchlo. Bohužiaľ niekde a niekto v kuriérskej službe manipuloval s balíkom tak ako by sa nemalo a zničil, tak krabicu. Ak bol balík poškodený mohli ste nás informovať a situáciu by sme vyriešili ihneď s kuriérskou službou a zjednali by sme nápravu. Takto ste nespravili nič, iba ste napísali zlú recenziu, ktorá nemá žiadnu výpovednú hodnotu, nakoľko vašu objednávku sme prijali a odoslali rýchlo, v krabici, ktorá bola v normálnom stave.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Radšej nájsť ineho predajcu