Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna odpoveď na môj email zo strany predajcu ani po týždni, informovala som sa ohľadom dobu spotreby zakúpených produktov, nakoľko táto informácia na nich nebola uvedená
  • Neodporúča obchod

    Obchod nereaguje na reklamácie :(

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Výrobok be Slim vôbec neodporúčam , užívala som až 3 balenia a žiadne výsledky som nezbadala, nakoľko mi po produkte aj chutilo jesť , vôbec neurónová chuť do jedla , dávala som tomu šancu že si telo zvykne ale bohužiaľ nič , zdravo sa stravujes aj aktívne cvičím , čakala som väčšiu pomoc s týmto produktom a zbytočne . Nepocítila som žiadnu zmenu .

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    I ordered 3 items for 160€ and you offered add a 15ml travel option night cream, but there was no travel night cream in the parcel at all, apart from that fact a two of three items packaging were damaged. That’s the reason I won’t recommend your shop to anyone. And it’s a shame that such a shop is the only Medik8 official representative in Slovakia.

    Reakcia obchodu ANNA BRANDEJS

    Hello, we are truly sorry to read this, please could you send an email to [email protected] so we can solve the problem of damaged packagings and somehow compensate the loss. As to the missing travel option night cream, we are sorry, but we have never advertised adding whole 15 ml package, probably it was just sample pack (2 ml). Thank yu very much for understanding and have a nice day.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatila před týdnem, peníze ještě nemalém zpět. Nechápu jak je možné že objednávku přijmou, výběru si i místo doručení zaplatím s poté mně zavolají že do Čech neposílají? Nechápu takovéto jednání…navíc moje objednávka byl narozeninový dárek, takže jsem neměla ani dárek ani peníze

    Reakcia obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším internetovým obchodem. Jelikož máme dvě jazykové možnosti, Medaprex.cz (zasílá po České republice) a Medaprex.sk (zasílá po Slovenské republice), pravděpodobně vinou technických obtíží došlo k tomu, že se Vám podařilo učinit objednávku ze zasláním do ČR i na stránce Medaprex.sk.

    Jako kompenzaci jsme vám připsali na váš účet kredity, které lze použít na nákup zboží.

    Za vzniklé problémy se Vám moc omlouváme a vězte, že se ke stížnostem stavíme čelem.
    Přejeme hezký den.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Otrasna komunikacia s telefonistkou

    Arogancia a krik zo strany telefonistky
    Antizakaznicky pristup. Ja som pani a vy custe a pocuvajte moje nezmysly

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Vysoké poštovné aj pri objednávke nad 60€
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi este nebol doruceny

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Obchod si nesparoval platbu s objednavkou sam
    • Tovar prisiel ale velmi neskoro

    Reakcia obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý deň, je nám ľúto, že ste nebola spokojná s rýchlosťou našej práce. V budúcnosti sa pokúsime tempo našej práce zrýchliť a vylepšiť.
    S priateľským pozdravom team Medaprex.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ziadna informacia o stave objednavky. Skor pride ziadost o vyplnenie dotaznika ako tovar.?!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Velmi dlha doba dodania.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Úplne katastrofálny manažment predaja. Objednávku nevybavili, tvárili sa , že vôbec nebola zrealizované. E mail však nepustí, Neodporúčam!

    Reakcia obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý deň, pani Šuleková,
    (myslíme si, že sa jedná o Vás, nakoľko sťažnosť od iného zákazníka za celý posledný rok neevidujeme)

    Veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť.
    21.1.12019 ste na našom eshope urobila objednávku, ktorá sa bohužiaľ z nami dosiaľ neznámych dôvodov neobjavila v našom systéme.

    Táto systémová chyba v rámci eshopu sa nám nikdy predtým nestala a kvôli tejto systémovej chybe sme teda Vašu objednávku neevidovali a tím pádom nemohli poslať.

    Po Vašich urgenciách, a našej kontrole ste bola 25.1.2019 informovaná, že objednávku bohužiaľ neevidujeme. Už v tomto emailu sme sa ospravedlnili za spôsobené komplikácie.

    Odpovedala ste, že už o poslanie objednávky záujem nemáte.

    Z našej strany naozaj nešlo o úmysel Vám objednávku neposlať, ale o chybu v IT systému, za ktorú sa ešte raz ospravedlňujeme.
    O výnimočnosti našej chybovosti svedčí tiež to, že za posledných 13 mesiacov nemáme žiadnu negatívnu recenziu.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Obchod mal uvedene mnozstevne zlavy po druhej a tretej objednavke, zrazu vsetko zmizlo a nevyjadruju sa k polozenej otazke. Smutne.

  • Neodporúča obchod

    Chyby v takom obchode by sa nemali vyskytovať na úkor zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    Zatial sa velmi nemam k comu vyjadrovat,kedze uz viac ako 10 dni cakam na objednany tovar..Ta dodacia doba mi pride prehnana,nakolko na stranke uvadzate dodanie do 5 dni..Takze,k produktu sa vyjadrit neviem,a co sa tyka vasich sluzieb,velke sklamanie..bohuzial

    Reakcia obchodu ANNA BRANDEJS

    Veľmi rada by som Vám pomohla, ale keďže pri recenzii nemáte uvedené ani meno, ani kontakt na Vás, tak neviem vyzistiť o Vašej objednávke nič. Dodaciu lehotu máme 5 pracovných dní a vždy je každému nášmu zákazníkovi do tejto doby tovar zaslaný. Chyba nastala, bohužiaľ, na strane Slovenskej pošty alebo u kuriéra.
    Poprosím Vás, kontaktovať ma t.č. 0911/099 905

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Ten lesk na pery nespĺňa to čo sľúbili pery mi to vôbec nezvetsilo a ani necítim že by to malo niečo robiť obyčajný lesk masticka na pery za veľmi veľa peňazí už si ho nikdy neobjednam zbytočne vyhodené eurá

    Neveriť všetkému čo píšu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikacia neochota

    Neodporučam pri objednani tovaru som telefonicky kontaktoval obchod kde si možem tovar vyzdvihnut ,nakoľko majú zle vyznačenie obchodu mi milá pani na to odpovedala no a?A zložila telefon.Takže tovar je nezvizdvihnutý a objednal som si ho v inom e shope kde sú veľmi ochotný a otázky nepovažujú za obťazovanie.

  • Neodporúča obchod

    90 %

    • Nákup z domu.
    • Očakávala som tovar za 1-2 dni.

    Tento obchod ponúka "zázrak", ktorý mal vyriešiť môj problém. Nefunguje.

  • Neodporúča obchod

    • zaujala ma ponuka tovaru ale objednaný tovar mi nebol doručeny
    • dlžka dodacej lehoty

    objednávka nebola vybavená z čoho som veľmi sklamaná
    po tejto prvej a negatívnej skúsenosti obchod neodporúčam

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Kuriérska služba Pošta