Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- rýchle dodanie aj keď poškodeného tovaru
Obchod nepreskúmal či fľaštička s liekom je dobre uzatvorená, ale zabalili to do bublinkovej fólie, ktorá bola obliata vytečeným liekom. Keďže nemáme chuť ani čas im to posielať nazad, tak to berieme iba ako zlú skúsenosť a už si od nich neobjednáme.
Obchod pred ukončením objednávky dáva každému pod formulár ešte 2x odkliknúť a to súhlas so spracovaním údajov/podmienok a nesúhlas s hodnotením obchodu na Heureka! Spoliehajú sa, že zákazníci nečítajú poriadne, ale rovno odkliknú všetko. Takže takto sa obchod Anezka snaží zbaviť negatívnych referencii a majú asi filozofiu firmy radšej nech nemajú pozitívne referencie, ako mať tam aj negatívne. -
Neodporúča obchod
Tovar doručený tesne pred zárukou. A keďže peľ po roku stráca 75% účinku, tak to človeka nahnevá.
-
Neodporúča obchod
Žiadne informácie ohľadom objednávky. Ani som nevedela či som si tovar vôbec objednala.Žiadny email,sms.Vôbec nič.
-
Neodporúča obchod
Objednala som oba produkty ktoré mali byť 100% silica a prišli mi oba 100% oleje...
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Rýchlosť
- Poslali zlý iný tovar
Obchod poslal iný tovar, ako mal uvedený na stránkoch. Neodporúčam
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Tovar bol písaný že je skladom, bohužiaľ nebol, Jablčné trubičky s karamelovou polevou
Komunikácia je nedostatočná a výhovorka že sa mi nedalo dovolať nie je adekvátna, nakoľko je v dnešnej dobe mailová komunikácia prijateľnejšia skrz potvrdenia (mail som musela napísať) . Po e-maily mi tovar bol bez reakcie stránky vyexpedovaný a na druhý deň som ho už mala doma. Na komunikácii by určite stránka mala popracovať. Ale čo sa týka tovaru som spokojná.
-
Neodporúča obchod
- aj napriek tomu, že som pred niekoľkými dňami dostala správu o tom, že zásielka je vyexpedovaná, zatiaľ nedorazila a expedovaná nebola
-
Neodporúča obchod
Ste obchod ktorý nedodržiava pravidlá predaja. Ponúkate tovar, ktorý nie je v súlade s etickým predajom.
-
Neodporúča obchod
- Nedorozumenie
Reakcia obchodu Anežka centrum, s.r.o.
Dobrý deň, mrzí nás Vaša skúsenosť. Ak vieme toto nedorozumenie objasniť alebo napraviť, ozvyte sa nám. Ďakujeme.
-
Neodporúča obchod
Este som nedostala vyrozumenie,ze tovar dosiel
Reakcia obchodu Anežka centrum, s.r.o.
Dobrý deň. Ospravedlňujeme sa nepríjemnosť. Prosím, kontaktujte nás na [email protected]. Aby sme vedeli, o čo konkrétne ide a vedeli to vyriešiť.
-
Neodporúča obchod
12 dni od objednania tovar stale nemam
Reakcia obchodu Anežka centrum, s.r.o.
Dobrý deň, mrzí nás Vaša skúsenosť s našim obchodom, vždy keď sa vyskytne nejaký problém s objednávkou viackrát kontaktujeme zákazníka, aby sme dohodli schodné riešenie. Bolo to určite aj v tomto prípade a nevedeli sme sa s Vami spojiť.
-
Neodporúča obchod
- Tovar nebol na sklade
- Neprofesionálny prístup
Dva krát som skúšal využiť služby Anežka centrum. Bohužiaľ v oboch prípadoch ma kontaktoval eshop s informáciou o zrušení objednavky - išlo o rôzne produkty.
Reakcia obchodu Anežka centrum, s.r.o.
Dobrý deň, snažíme sa držať produkty, ktoré nie sú bežné a tak je ich zásobovanie často komplikované. Navyše súbežne predáva aj eshop a aj predajňa, takže sa tieto veci stávajú. Ospravedlňujeme sa za to.
-
Neodporúča obchod
- tovar na webovej stranke nezodpovedal s gramazou produktu, ktory mi bol dodany
Reakcia obchodu Anežka centrum, s.r.o.
Veľmi sa ospravedlňujeme, pošlete nám prosím typ produktu, aby sme to hneď napravili. Podľa heuréky nevieme zistiť vaše údaje. Ďalšiu objednávku budete mať poštovné zdarma, len sa odvolajte na túto recenziu.
-
Neodporúča obchod
- Zboží v Česku nelze platit na dobírku.
Reakcia obchodu Anežka centrum, s.r.o.
Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za nevyhovenie Vašej požiadavky. Balíky do zahraničia na dobierku neposielame, ako je uvedené v našich obchodných podmienkach. Pri neprebraní tovaru nám vznikali veľké straty na opätovnom doručení späť k nám. Za pochopenie ďakujeme.
Tu sú naše obchodné podmienky:
Poštovné do zahraničia
Cenu dopravy do zahraničia určujeme podľa nákladov na prepravu podľa http://cennik.posta.sk/. O hodnote dopravy oboznamujeme zákazníka vždy ešte pred odoslaním zásielky. Zásielka sa posiela po úhrade plnej sumy objednávky úhradenej bankovým prevodom na náš účet a odsúhlasení nákladov. Ůhrady prostredníctvom platobnej karty na zahraničné zásielky budú automaticky vrátené. Za pochopenie ďakujeme. -
Neodporúča obchod
Objednala som si cez internet misku na klicenie semien a zopar drobnosti. Vybrala som si osobny odber na predajni. Hned na druhy den ako som obdrzala mail, ze si mozem vyzdvihnut zasielku, som sa dostavila do predajne. V predajni mi bolo oznamene, ze moju misku uz predali niekomu inemu. Podotykam, ze som prisla do 24 hodin od potvrdzujuceho mailu. Ponukli mi, ze si mam vybrat misku inej farby. Kupila som si teda misku inej farby ( napriek tomu,ze ina farba sa mi nepacila), kedze to mal byt vianocny darcek a nestihala som uz riesit inak danu situaciu. Ich jednanie - predaj uz objednaneho tovaru niekomu inemu - mi pride neseriozne a neprofesionalne. Bol to moj prvy a zaroven aj posledny nakup v tomto obchode.
Reakcia obchodu Anežka centrum, s.r.o.
Dobrý deň. Nastala chyba na našej strane z dôvodu vianočného návalu v obchode a neoznačeniu tovaru ako VYPREDANÝ. Daný tovar je v sklade a nie je vystavený na predajni, takže Vaša klíčiaca miska v danej farbe nebola skladom. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosť.
-
Neodporúča obchod
Objednala som tovar nad 60€, aby som mala dopravu zadarmo. Obchod ma kontaktoval s kriteriom.dodania vo viacery ch balikoch, nakolko sa inak sklenne.flase rozbiju a doplatit za dopravu 10€' Nikde na.stranke som.nenasla kriterium objednania tovaru, ktory nie je baleny v sklennych flasiach.
Reakcia obchodu Anežka centrum, s.r.o.
Dobrý deň, objednali ste si tovar, ktorý má obmedzený odber a je uvedený v popise, preto ste bola požiadaná o poštovné navyše. Múky, sódu a sklenené fľaše s octom posielame len v malých množstvách z určite ľahko pochopiteľných dôvodov. Ospravedlňujeme sa za obmedzenie, ale takto sa snažíme zaručit nízke ceny aj na lacných a objedmných / ťažkých tovaroch. Za pochopenie ďakujeme.
-
Neodporúča obchod
- kupovak som Kombucha násadu. Násada bola stará. Huba neplávala na hladine. Bola hnedá. Vôbec nepracovala. Stále bola ponorená. Nepodarilo sa mi pripraviť nápoj.
Reakcia obchodu Anežka centrum, s.r.o.
Ospravedlňujeme sa, ak chcete urobiť reklamáciu, môžete sa na nás obrátiť. Podobnú sťažnosť sme nemali. Ako predajca to navyše nevieme skontrolovať, pretože balenie nie je priehľadné. Je to živý produkt, takže to treba tak brať. Navyše cena je 3,65EUR. Škoda, že ste nám dali zlú recenziu za niečo, za čo nemôžeme.
-
Neodporúča obchod
Objednávka z 3.2.2016 tovar bol skladom. Až na tretí pracovný deň 8.2.2016 mi telefonicky oznámili, že tovar nemajú ale už čoskoro ho dostanú. Odvtedy bolo ticho. Dnes na moju emailovú urgenciu zase odpovedali, že tovar nemajú ale už čoskoro ho dostanú. Na otázku prečo teda na ich webových stránkách majú tovar označený ako dostupný skladom a sľubujú ho odoslať do 48 hodin mi už neodpovedali.
--------------------------------
[email protected]
Re: objednávka 4695
Dnes 14. 2. 2017, 10:59:03
Komu: Anezka centrum
Dobry den.
Dakujem za informacie. S dodavatelom to chapem. Ale Vase webove stranky asi nespravuje dodavatel, tie si spravujete Vy. A na tych stale klamete zakaznikov tym, ze uvedeny tovar mate dostupny skladom.
S pozdravom,
xxxxxxxx
---------- Původní zpráva ----------
Od: Anezka centrum <[email protected]>
Komu: [email protected]
Datum: 14. 2. 2017 10:53:27
Předmět: Re: objednávka 4695
Dobrý deň,
uvedený tovar máme objednaný. Dodávateľ nám sľúbil, že nám ho dodá do piatku 10.02.2017, k dnešnému dňu nám tovar nedošiel. Čakáme ho každým dňom. Ihneď ako nám ošatky doručia, budeme Vás informovať.
Ospravedlňujeme sa za nezrovnalosť v dodaní do 48 hod., ale to momentálne nevzniklo našou vinou.
Pekný deň
Anežka centrum, s.r.o.
***meno editované***
Alžbetina 18, 040 01 Košice
Tel: 0556250411 0905124186
------------------------------
Dňa 14. februára 2017, 9:43, <[email protected]> napísal(-a):
Dobry den.
Objednavka z 3.2.2016, az na treti pracovny den - 8.2.2016 ste ma telefonicky informovali, ze tovar nemate. Pritom tak ako v case objednavky tak aj teraz mate tento tovar na vasich webovych strankach oznaceny ako dostupny skladom a tovar skladom odosielame do 48 hodin.
Mozete ma prosim informovat, kedy bude vybavena moja objednavka?
---
DODATOK ZÁKAZNÍKA K RECENZIÍ: Vo svojej reakcii píšete, že ste nedostatky odstránili. Nie je to pravda.
Na Vašich webových stránkách stále ponúkate pekárské ošatky, ktoré som mal
aj ja objednané. Uvádzate tam, že sú dostupné skladom a odosielate ich do 48
hodín: https://anezka.sk/osatka-kosik-pedigovy-na-chlieb-okruhly-1-kg?
search=o%C5%A1atka Overené 21.2.2017 o 13:27 hod. Ak ich naozaj máte potom
nerozumiem tomu prečo ste mi ich neposlali (objednané 3.2.2017). Ak ich
naozaj nemáte potom nerozumiem tomu prečo klamete zákazníkov a na Vašich
webových stránkách uvádzate, že ich máte. Vzhľadom k Vašemu neserióznému
prístupu som svoju objednávku dnes zrušil a Vy ste to akceptovali. Aj
napriek tomu by ma zaujímalo Vaše vysvetlenie týchto zjavných rozporov.Reakcia obchodu Anežka centrum, s.r.o.
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za toto nedorozumenie. Ošatky sú špecifický produkt, ktorý dostaneme len vtedy, ak nemá dodávateľ čo vyrábať pre veľké pekárne. Takže s dostupnosťou je problém. To, že neboli na internete vypredané sme opravili. Tento tovar sa predáva len v kamennej predajni a za posledné dva týždne ho nikto nekupoval online, takže sme ho v zhone objednávok neriešili. Ďakujeme za pochopenie.