Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Tovar,konkrétne to bol mobil,ktoý som si objednal ,prišiel tak ako mal ,dostal som aj upozornenie cez sms.Tovar bol v poradku Takže Ok( zatiaľ)..☺

  • Keď si kúpite tovar z Alze, po doručení tovaru vám pošlú žiadosť, aby ste vyjadrili spokojnosť a ohodnotili ich počtom hviezdičiek,no ak tovar reklamujete,budu sa snažiť nájsť dôvod, aby reklamáciu zamietli.Ak vám teda reklamáciu zamietnu ,nesnažia sa vás kontaktovať,aby ste im vyplnili formuláre s prípadným kladným hodnotením. Dávam teda dodatočne hodnotenie -10 hviezdičiek.

  • andrej.v: zaujimalo by ma ako sa danny problem vyriesil, pretoze mam tu istu skusenost, kedy pri platbe kartou za tovar, peniaze z mojho uctu odisli, ale alza neeviduje platbu a medzicasom objednavku stornovali, a na vyzvu vratenia penazi nereaguju.

  • V septembri 2017 sme kupovali práčku Beko. Pri praní z dvierok a nadrzky na praci prostriedok vyteká voda. Zadali sme reklamáciu, na ktoru do dnesneho dna nemame odpoved. Dovolať sa na zákaznícku linku je priam nemozne a na maily nikto nereaguje. Práčka nestala malo a vyhodit peniaze na nakup defektneho tovaru nie je nic prijemne a bezne a Alza sa tvari ako mrtvy chrobák.. V Alze nikdy viac NIC nekupime.

  • 16. novembra sme objednali a cez Paypal zaplatili za tovar v hodnote 141,28€. Ked už bola tranzakcia cez Paypal ukončená sme zistili že v košíku nám ostalo len tovar za približne 28€, zvyšok po uplynutí 10minútového limitu jednoducho zmyzlo tak sme museli objednávku stornovat. Peniaze ste od Paypal prijali napriek tomu že objednávka bola hned stornovaná. Dnes je 29. novembra, prešli 13 dní a prijatú platbu ktorá vám nepatrí a držat cudzie peniaze je aj protizákonné ste stále neposlali spät. Nie je možné vás telefonicky kontaktovat, verte nebaví ma hodiny komunikovat s automatom ktorý dooklola opakuje to isté, online chat prakticky nefunguje a na mail nikto neodpovedá.
    ALZA - nikdy viac!!!

  • Dobrý deň.
    Fakt nerozumiem reklamnému ( skôr klamnému ) nápisu - Môžete mať zajtra! Je to ostuda. Vybral som tovar Skladom, vyzdvihnutie na odbernom mieste. Bohužial, tovar som potreboval čím skôr, ale nepodarilo sa... Ospravedlnenia o posunutí termínu dodania mi prišli, možno majú toho moc pred Vianocami, ale mne to nepomôže...

  • Dobrý deň prajem, dala som reklamovať počítať zakúpený v auguste 2017 v Alze, pretože zamŕzal asi 3 krát za 15 minút a jediný spôsob ako bolo možné ho prebrať bolo vypnutie tlačítkom a následné zapnutie. 25.10. som počítač dala reklamovať. Oznamujúcu sms, že môj počítač ste mi opravili som dostala v nedeľu 5.11. o 7:30 ráno. V pondelok som počítač prevzala a doma na ňom začala pracovať a hádajte čo sa stalo? Tá istá chyba ako predtým. Tak neviem, či zamestnávate zlého technika, alebo ste len napísali do servisného protokolu, že pc bol opravený a nikto sa ho ani nedotkol. Rozhodne už u vás nič nekúpim.

  • Dobrý deň
    Rád by som sa opýtal na ten váš Bitcoin automat. Zakúpil som bitconi v hodnote 300 euro peniaze zobrali dalo mi potvrdenie ale Bitcoin mi nepripisala do peňaženky. Vaši zamestnanci nevedie mi poradiť absolútne nič. Hádzali si ma ako horuci zemiak. Povedali že mám kontaktovať firmu čo má automat. Moja otázka znie čo mám robiť keď firma čo má v alze Bitcoin ATM nekomunikuje neozýva sa nedvíha telefón? Kto mi nahradí skodu?
    Ďakujem za odpoveď

  • andrej.v: Dobrý den,

    velmi se omlouvám za vzniklou situaci.

    Podle tohoto popisu to vypadá, že jsme od banky neobdrželi potvrzení o uskutečnění platby a v takovém případě opravdu nedochází ihned k odeslání zboží. Věřím však, že se dala situace řešit i jiným způsobem.

    Mohu Vás poprosit o číslo Vaší objednávky? Ráda ji osobně prověřím, aby k něčemu takovému nedocházelo.

    Předem děkuji a přeji pěkný den,
    Michaela, péče o zákazníky

  • Potreboval som surne objednat tovar, preto som akceptoval aj vyssiu cenu v Alze. Alza garantovala, ze tovar bude dodany na druhy den. Tovar som uhradil cez ich stranku - cez TatraPay, suma mi bola odcitana z uctu.

    Napriek tomu, mila Alza neevidovala moju platbu a pozadovala uhradenie dalsej. Vysledok ? Tovar zaplateny, Alza neeviduje platbu - tovar ktory tu mal byt na druhy den, nebol ani len odoslany ...

    Na call centre som sa snazil operatorke vysvetlit, ze nech ten tovar aspon odoslu na svoju vlastnu pobocku v Ziline, aby sa necakalo dalsich par dni a oni si zatial mozu riesit svoj technicky problem s parovanim platby. Zial, mal som pocit, ze telefonujem s cvicenym papagajom, ktory len opakoval naucene frazy - "to nemuzeme" ...

    Keby som sa ten tovar rozhodol zaplatit v hotovosti, tak je na pobocku odoslany (teda snad, lebo pri tejto firme sa moze stat kadeco) ...

    Je to banda babrakov, od nich uz nikdy viac ...

  • potreboval by som abyste mi vratili moje vsetki peniazeco som obiednal grafiak karta asus strix gaming 6gbddr5a dalej pamete ram2x8gb ddr 3 1333 mhz hiber furi a zakadna doska od gigabite h110-3da a je vsetko dakujem vopred dakumem

  • Pri kúpe všetko prebehlo hladko, problém bol ale pri reklamácii. Som z toho znechutená a už z tejto stránky neobjednávam, pretože je na internete plno iných stránok a v kombinácii s kuponyzdarma.sk mám to aj za výbornú cenu.

  • Dobrý deň.Chcel by som sa opýtať akú mate skusenosť pri reklamacii telefonu v prípade ak mam viac chýb ktoré chcem reklamovať(3).Vymenili vam mobil,dali vam nový kus alebo vratili peniaze ? Ďakujem vopred za odpoveď.

  • Vo štvrtok som si objednal tovar v Alze ,vybral som si víkendové doručenie ,mal som na výber sobotu alebo nedeľu ,tak som si vybral sobotné doručenie ,a prekvapivo ,v sobotu mi nič neprišlo ,a dnes je nedeľa a žiadna sms ani e-mail že mi dnes niečo bude doručované. Je to smutné že ponúkate službu ktorá očividne nefunguje tak ako by mala ,tovar určite nepreberiem a nabudúce si rozmyslím či si od vás niečo ešte budem objednávať.

  • Musím dať veci do poriadku. Ad poškodený PC v Alze,keď mi neuznali reklamáciu... Veci sa našťastie dali do poriadku. A myslím ,že aj vďaka velmi ochotnému predavačovi v Alza.sk v Nitre.Meno bohužial neviem , ale chcel by som sa aj touto cestou poďakovať. Slušní a seriozni ludia ešte existujú.. ďakujem..

  • Kupoval som RAM ddr4 8gb crucial presne podla parametrov zakladnej dosky na alza.sk

    1 reklamacia - vadna ram alebo zakladna doska (vymenene do 48 hodin)
    2 reklamacia - vadna NOVA ram (vymenena zase do 48 hodin)
    3 reklamacia - vadna zrejme staronova (este aj zle zabalena) RAM...

    nastastie mate super reklamacne podmienky a vratili ste mi peniaze

    ostatny HW vyzera byt OK (hdd a procesor z alzy)
    no do buducnosti sa budem alze vyhybat.

    len tolko... stastne a vesele sviatky

  • Dňa 17,12 2016 som prebral zásielku v predajni v Nitre. išlo o PC zostavu v hodnote 849 eur. Ano, neskontroloval som si ju doma poriadne. Pri rozbalovaní 24.12. sme zistili,že PC je poškodený. V hornom rohu bol zdeformovaný kryt. či bol funkčný neviem , pretože som ho synovi nedovolil zapnúť. 26.12 sme ho brali na reklamáciu. Predavač bol velmi neochotný , samozrejme reklamáciu neuznal,a poslali to niekam do servisu. Ja by som le chcel vedieť , prečo mám platiť za niečo, čo je poškodené už v obchode .A k tým predavačom v Nitre,jednoducho z ich prístupu k veci sa mi chce zvracať. už nikdy viac Alza.sk !!!!!!!! Aj ja im prajem pekné Vianoce !!

  • Potrebujem poslať dopropis ale zda sa že stary e-mail neprechadza alebo ho zrušily na emailoch obchod a info alza sk a cz napíše Zprávu se nepodařilo doručit máte nejakú novú e-mailovú adresu ?

  • Dobry den objednal som si u vas hernu konzolu Playstation 4 slim 500 gb a aj dopredu zaplatil kartou online. Vcera 16.12.2016 som mal dostat objednavku a nedostal som nic. Kedy mi to pride na Vianoce? A este ktomu som si objednal aj dve hry ktore tiez dopredu som zaplatil platbou online a tam pisete ze to ma prist 20.12.2016 no dufam ze mi to aj v ten den dorucite.

  • Mně by zajímalo, co chcete docílit vaši reklamou, že balík dojde do 24h ? Už 6 dni čekám na balík, který má dorazit na pobočku v Žilině, a jedině, co se dozvím ze stavu objednávky je " rezervováno " a ze robite maximum proto, aby jsme balicek dostali, co nejdrive. Balicek stoji takmer 640€ a myslim si, ze take zakazniky se ma obsluhovat rychle a svizne, protoze uz i Vas jde nahradit, ale opet jsem se nechala napalit vasi reklamou, jak rychle dodate zbozi. A take je vtipne, ze doprava zdarma nad urcite € a ja platim 1€ za dopravu na pobocku ? Cena je smesna, ale jde tu o princip.