Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Ponükal a faktúroval knihu, ktorú nemal k dispozícii.
Reakcia obchodu alterego.sk
Milý zákazník vedel, že objednáva knihu, ktorá v tom momente nebola skladom, komunikovali sme s ním,
vysvetlili mu to a všetky knihy sme mu nakoniec dodali.
Každé zdržanie nás mrzí, nevybavenie o to viac, aj keď veľmi často nie je to našou vinou,
ale vinou dodávateľských údajov o skladovej zásobe nášho dodávateľa.
Kto pracuje v akomkoľvek segmente obchodu, pochopí. -
Neodporúča obchod
Nechápem, načo mi chodí dotáznik, keď tovar nedošiel, obchod ma vôbec neinformoval žeby to už malo dôjsť.
Reakcia obchodu alterego.sk
Milý zákazník,
dotazník dostávate automaticky z Heuréky.
Tovar, ktorý ste si objednali, nebol v momente Vašej objednávky skladom, čo ste mali uvedené v objednávke.
Verte nám, že sa maximálne snažíme, aby ste boli spokojný/á, žiaľ naša práca závisí aj na ďalších subjektoch -
dodávateľoch, ktorí z rôznych dôvodov môžu meškať alebo aj úplne zlyhať.
Potom takéto neodporúčanie zabolí. -
Neodporúča obchod
Dlhá čakacia doba na doručenie
Reakcia obchodu alterego.sk
Zákazník si oprávnene sťažoval. Napriek tomu sme sa vynasnažili, aby požadovaný tovar do termínu Vianoce dostal.
-
Neodporúča obchod
Tovar mi nebol dodaný....
Reakcia obchodu alterego.sk
Náš dodávateľ sa žiaľ oneskoril a objednávku sme skompletovali 6.10. (piatok). Zákazník si prevzal zásielku 9.10. (v pondelok). Ospravedlňujeme sa, snažili sme sa, niekedy to žiaľ nevyjde.
-
Neodporúča obchod
Dodávateľ ponúkal na svojej stránke tovar, ktorý nemal na sklade a ktorý
je dlhodobo vypredaný. -
Neodporúča obchod
- Po devätnástich dňoch čakania prišla odpoveď, že to čo ponúkajú nevedia dodať, nie jednu položku, to by som chápal, ale z piatich ani jednu... Je to smutné, keď Vám niekto ničí sny svojou neschopnosťou.
Reakcia obchodu alterego.sk
Áno mali sme chybu na našej stránke, za ktorú sa ospravedlňujeme. Informáciu o tejto chybe a nevybavení objednávky sme zákazníkovi poslali v deň obdržania objednávky. Nie 19 dní po obdržaní objednávky.
-
Neodporúča obchod
- Potvrdili mi objednávku ihneď, ale tovar som do dnešného dňa neobdržala a ani žiadnu ďalšiu informáciu o stave mojej objednávky.
Reakcia obchodu alterego.sk
Objednaná kniha je žiaľ vypredaná, pracujeme na jej dodaní, náš dodávateľ posledný výtlačok v predaji ešte nestihol dopraviť na Slovensko, ale robíme všetko preto, aby kniha prišla.
Veríme, že nakoniec ju zákazníkovi doručíme a bude spokojný, k dnešnému dňu (1.4.) je objednávka ešte stále vo vybavovacom limite, keďže lehota dodania je až 7.4.2021. -
Neodporúča obchod
- Predávajú tovar čo nemôžu dodať.
Dôvod zrušenia mojej objednávky - V čase vytvorenia Vašej objednávky sme ešte uvádzali titul Motorkárksy sprievodca po Slovensku v zníženej cene.
Táto informácia nebola správna. Knihu sa nám nepodarilo získať od vydavateľa. -
Neodporúča obchod
Objednaná kniha ktorú na eshope mali v priečinku, po objednaní volali, že kniha nie je u nich. Zavádzajúce informácie pre zákazníka.
-
Neodporúča obchod
Neviem kde je zásielka, ktorá bola odoslaná.
-
Neodporúča obchod
- Objednala som si knihu, ktorá bola na prvých stranách roztrhaná
Reakcia obchodu alterego.sk
Dobrý deň,
mrzí nás ak bola kniha poškodená.
Napíšte nám reklamáciu a knihu Vám vymeníme.
Nemali sme od Vás informáciu o poškodení.
S pozdravom
kníhkupectvo alter ego -
Neodporúča obchod
Zrusite mi objednavku a potom mi pisete dotaznik spokojnosti?????????????
Reakcia obchodu alterego.sk
Ospravedlňujeme sa, dotazník spokojnosti je odosielaný automaticky z porovnávača cien Heureka. Za nevybavenie objednávky sa opätovne ospravedlňujeme, objednávky rušíme len z vážnych dôvodov a samozrejme neradi.
-
Neodporúča obchod
tovar ešte neprišiel, neviem ešte posudit.
Reakcia obchodu alterego.sk
Problém sme si vyjasnili, išlo o nepriradenú úhradu, zákazníkovi bol tovar následne odoslaný. V prípade časového posunu medzi objednávkou a úhradou, resp. úhradou inou formou, ako bola v objednávke zvolená, prosíme zákazníkov o krátku informáciu o tejto zmene, pri nedokončenej úhrade zákazníka vždy mailom upozorníme, že úhradu v systéme nemáme priradenú (tj pravdepodobne nie je vykonaná).