Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar a poštovné uhradené online, následne obchod zrušil objednavku a žiadal číslo uctu že poukážu platbu späť, no ani po piatich dňoch nemám peniaze vrátené.

    Reakcia obchodu ALLMEDIA.sk

    Dobrý deň,

    po preverení situácie sme zistili, že platba bola zadaná na úhradu včera (pondelok). Predpokladáme teda, že by ste peniaze mali mať na účte v priebehu dnešného dňa. Mrzí nás dlhšia doba vybavovania Vašej požiadavky. Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar ktory mal byt podla e-shopu skladom, mi po 6 dnich este neprišiel a z obchodu nemam žiadnu informaciu o stave objednavky

    Reakcia obchodu ALLMEDIA.sk

    Dobrý deň Tomáš,
    Vzniknutá situácia nás naozaj veľmi mrzí. Ako Vám už kolega telefonicky vysvetlil, išlo o prípad rezervácie obchodným zástupcom a fyzickým vydaním daného produktu(posledného na sklade) v rovnakom čase ako prebehla vaša objednávka. Daný produkt momentálne žiaľ nie je skladom ani u nášho dodávateľa. Na termín naskladnenia stále čakáme. Ešte raz sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Kvalita uholníka je absolútne nevyhovujúca : uhol nie je 90 stupňov !!! hrana nie je rovná, náter hrboľatý, potlač nedostatočná !!! Je to brak do zberných surovín, nie na montáž !!!
    • Ďalší výber v predajni nad rámec objednávky v e-shope mi bol arogantne odmietnutý skôr než som sa stihol opýtať ! Veľké predajne sú pre firmy aj napriek uzatvoreniu obchodov otvorené.
    • Objednaný tovar uvedený, že je na sklade v skutočnosti na sklade nebol. Pracovník e-shopu mi iniciatívne navrhol alternatívu. Komunikácia s pracovníkom e-shopu bola korektná.

    Reakcia obchodu ALLMEDIA.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že Vami objednaný tovar nesplnil Vaše očakávania, bohužiaľ uholník v cene 2€ má kvalitu zodpovedajúcu cene, poslali sme ho dodávateľovi na reklamáciu. Vieme zabezpečiť aj profesionálny uholník, ale už v cene okolo 20€. Vstup na predajňu nepovoľuje vyhláška hlavného hygienika, ak to iní umožňujú, je to ich rozhodnutie, my sa snažíme chrániť zákazníkov ako aj všetkých zamestnancov na predajni a sklade. Ospravedlňujeme sa za prípadné komplikácie pri nákupe a prajeme veľa zdravia v tomto náročnom období.

    Mgr. Richard Slafkovský
    Riaditeľ/Director

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Dlhá doba dodania, nie všetok tovar je okamžite skladom.

    Reakcia obchodu ALLMEDIA.sk

    Dobrý deň Tom,

    veľmi nás mrzí, že sa nám aj napriek snahe nepodarilo vybaviť objednávku podľa Vašich predstáv. Mali sme menšie technické problémy, o ktorých sme Vás aj informovali. Keďže sa neustále snažíme pracovať na zlepšení našich služieb, veríme, že sa to už nestane.

    Prajeme pekný deň.

    ALLMEDIA

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Neviem ci za to môže obchod alebo prepravca ale tovar mi stále nedorazil a tak mi nezostáva nič iné ako napísať negatívne hodnotenie. Možno by stálo za to zmeniť prepravcu ? komunikácia s obchodom ako aj platba prebehla v poriadku. Problém nastal asi v ďalšom článku čo je škoda.

    Reakcia obchodu ALLMEDIA.sk

    Dobrý deň Denis,

    veľmi nás mrzí čo sa stalo, situáciu sme preverili. Sme radi, že sa nám to spolu podarilo vyriešiť. Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme pekný deň.

    ALLMEDIA