Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Objednávku som dostala neskoro kuriér bol drzý neovhotny skrátka neodporúčala by som nikomu ďakujem viac si s tejto stránky neobjednam
-
Neodporúča obchod
Strašne dlho trvalo alebo trvá doručenie.
-
Neodporúča obchod
- Eshop neaktualizuje ponuku tovaru. Zavádzajú zákazníka. Píšu skladom viac ako 5 ks a popri tom žiadny nemajú. Ani po upozornení nemajú záujem to upraviť.
Neodporúčam
-
Neodporúča obchod
- na e-maily neodpovedajú, telefony nezdvíhajú !!!!!!!!!!
maximálna nespokojnosť !!!!!!!
Reakcia obchodu Alis - petshop
Vážený zákazník!
Mrzí nás Vaša nespokojnosť, a to o to viacej, že sme Vám hneď po obdržaní Vašej objednávky písali e-mail, kde sme Vám ozrejmili, že vzhľadom na vzniknutú situáciu, Vašu objednávku žiaľ nevieme splniť, tým pádom ju stornujeme.
S objednaným artiklom v súčasnosti (apríl – jún. 2020) je problém v celej Európe, nakoľko vstupné veterinárne kontroly na hraniciach EU sú sprísnené a import z „tretích“ krajín je celkovo skomplikovaný.
Nakoľko sme od Vás neobdržali žiadnu spätnú väzbu (žiadny e-mail, žiadny telefonát), považovali sme našu správu za pochopenú.
S pozdravom
Mgr. Štefan Farár