Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednávku som dostala neskoro kuriér bol drzý neovhotny skrátka neodporúčala by som nikomu ďakujem viac si s tejto stránky neobjednam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Strašne dlho trvalo alebo trvá doručenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Eshop neaktualizuje ponuku tovaru. Zavádzajú zákazníka. Píšu skladom viac ako 5 ks a popri tom žiadny nemajú. Ani po upozornení nemajú záujem to upraviť.

    Neodporúčam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • na e-maily neodpovedajú, telefony nezdvíhajú !!!!!!!!!!

    maximálna nespokojnosť !!!!!!!

    Reakcia obchodu Alis - petshop

    Vážený zákazník!

    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, a to o to viacej, že sme Vám hneď po obdržaní Vašej objednávky písali e-mail, kde sme Vám ozrejmili, že vzhľadom na vzniknutú situáciu, Vašu objednávku žiaľ nevieme splniť, tým pádom ju stornujeme.

    S objednaným artiklom v súčasnosti (apríl – jún. 2020) je problém v celej Európe, nakoľko vstupné veterinárne kontroly na hraniciach EU sú sprísnené a import z „tretích“ krajín je celkovo skomplikovaný.

    Nakoľko sme od Vás neobdržali žiadnu spätnú väzbu (žiadny e-mail, žiadny telefonát), považovali sme našu správu za pochopenú.

    S pozdravom

    Mgr. Štefan Farár