-
Dobrý deň,
kúpila som si cez Alemat hodinky Xiaomi Huami Amazfit s nákupom som bola spokojná a aj s dodaním. Avšak po polroku používania sa začala vybíjať batéria. Obchod spustil reklamačný proces, ktorého výsledkom bolo zaslanie hodiniek do servisu a následné zaslanie naspäť s tým, že hodinky sú v poriadku. Medzitým na moment nikto nevedel kde sa moje hodinky nachádzajú. Vraj som poslala hodinky bez reklamačného protokolu, čo som potom musela fotografiami dokazovať, že som zaslala podľa pokynov. Po mojich sťažnostiach a serióznom vystupovaní na mňa kričal zamestnanec obchodu do telefónu na čo som ho musela upozorniť, aby na mňa nezvyšoval hlas. Následne po tejto skúsenosti som napísala na Amazfit support a oni ma informovali o tom, že obchod nemá ani "Amazfit Warranty". Nakoniec mi ale Amazfit support pomohol a hodinky fungujú bezchybne ďalej. Chcem poukázať, že je jednoduchšie kúpiť tovar z Číny a ešte jednoduchšie aj vyreklamovať. Obišla by som už neseriózny obchod. Po dvoch mesiacoch sa naťahovania s obchodom som nedosiahla nič len stratu na zásielke do servisu a zničený originálny obal. Za týždeň riešenia problému priamo s výrobcom mám bezchybné hodinky naspäť. Dokonca obchod vymazal aj moje hodnotenie a neznesie spätnú väzbu, čo je smutné.