Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • po 6 dňoch nemám žiadne info, čo je s mojou objednávkou !!!!!

    katastrofa

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Jozef!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Mrzí nás, že ste na produkty museli čakať dlhšie než je to u nás bežné. Robíme všetko pre to, aby objednávky boli doručené čo najskôr. Väčšina objednávok je doručená nasledujúci pracovný deň. V niektorých prípadoch, najmä počas sviatkov, môže doručenie trvať prepravným spoločnostiam dlhšie.

    Doručenie Vašej objednávky sme skontrolovali v systéme Packeta a ide práve o prípad, kedy prepravu pozdržali sviatky – zo 6 dní boli 4 dni pracovného pokoja.

    Veríme, že nabudúce doručenie prebehne skôr. Za meškanie sa ospravedlňujeme.

    Pekný deň!

    S pozdravom

    Tím AjurShop

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Poškodený tovar
    • Použitý tovar

    Poslali opotrebovany tovar.

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Janka!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Ospravedlňujeme sa, pokiaľ stav doručené tovaru nie je vyhovujúci. Prosím, kontaktujte nás a Vašu reklamáciu doriešime k Vašej spokojnosti.

    Medené nádoby, ktoré ste si objednali, sa vyrábajú ručne v Indii a nemusia byť preto vždy dokonalé. Môžu mať nedokonalosti, ktoré žiadnym spôsobom neovplyvňujú ich kvalitu alebo funkčnosť.

    Medené nádoby sú zo 100 % medi, nie sú nijako povrchovo upravované. Čistá meď zabezpečuje, že môžu plniť účet, na ktorý sú určené. Je prirodzené, že v dôsledku oxidácie medi sa vytvára vrstva alkalického uhličitanu medi nazývaného patina. Farba mede sa mení zo svetlo červenkastej cez tmavo hnedú až na charakteristickú zelenú. Je bežné, že oxidácia vzniká najčastejšia na miestach najviac vystavených vonkajším podmienkam (vode, vzduchu a pod.). Táto zmena nie je závadou, ale prirodzenou vlastnosťou čisto medených nádob. Účinnou prevenciou je pravidelné čistenie nádoby.

    Aby sme mohli posúdiť či sú medené nádoby v poriadku, pošlite nám prosím fotografie a stav preveríme s výrobcom.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Žiadne dodanie tovaru ani po týždni, žiadna komunikacia
    • Tovar neprisiel

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Katarína!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Mrzí nás, že doručenie objednávky trvalo dlhšie, než zvyčajne. Vaša objednávka bola prijatá podvečer 02. 05. 2023 a doručená kuriérom 10. 05. 2023. Väčšina objednávok je doručená do 24 hodín, ospravedlňujeme sa za meškanie.

    Veríme, že budete s produktmi spokojná.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som zaplatila, potvrdzujúci email objednávky mi neprišiel. Napísala som mail na adresu uvedený pre prípad, že neprišiel potvrdzujúci email a odpoveď žiadna neprišla ani po viac ako týždni.

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Jana!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Mrzí nás, že Vám neprišiel žiaden z potvrdzujúcich e-mailov. Vašu objednávku sme však prijali 25. 04. 2023 a v rovnaký deň bola nachystaná na výdajnom mieste. Mrzí nás, že ste o tom neboli včas informovaná. Skúsime zistiť, prečo to tak bolo, pravdepodobne však išlo o neprijatie e-mailov na strane serveru adresáta.

    Veríme, že budete s produktmi spokojná.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka na tovar skladom 31.3.2023 - zatiaľ nič - na mail nereagujú, telefón nedvíhajú

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Anikó!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Mrzí nás, že doručenie objednávky trvalo dlhšie, než zvyčajne. Väčšina objednávok je doručená do 24 hodín, ospravedlňujeme sa za meškanie.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • skvelé produkty
    • komunikácia - žiadna

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Silvia!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Ospravedlňujeme sa za neskorú odpoveď, uplynulý týždeň naša zákaznícka podpora nefungovala kvôli pracovnej ceste do Indie, fungoval u nás iba sklad a výdaj, čo sa podpísalo aj pod dlhšiu dobu v odpovedaní na e-mailovú komunikáciu, za čo sa ospravedlňujeme a mrzí nás to.

    Veríme, že budete s produktmi spokojná.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • skvelé produkty
    • komunikácia

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Silvia!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Ospravedlňujeme sa za neskorú odpoveď, uplynulý týždeň naša zákaznícka podpora nefungovala kvôli pracovnej ceste do Indie, fungoval u nás iba sklad a výdaj, čo sa podpísalo aj pod dlhšiu dobu v odpovedaní na e-mailovú komunikáciu, za čo sa ospravedlňujeme a mrzí nás to.

    Veríme, že budete s produktmi spokojná.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • tovar objednaný týždeň a ešte ho ani neodoslali.Písala som mail kedy budú posielať a žiadna odpoveď.

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Beáta!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Ospravedlňujeme sa za neskorú odpoveď, uplynulý týždeň naša zákaznícka podpora nefungovala kvôli pracovnej ceste do Indie, fungoval u nás iba sklad a výdaj, čo sa podpísalo aj pod dlhšiu dobu v odosielaní Vašej objednávky, za čo sa ospravedlňujeme a mrzí nás to. Samozrejme situáciu vyriešime k Vašej spokojnosti a objednávka bude zajtra doručená.

    Veríme, že budete s produktmi spokojná.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Komunikácia hrozná, prišiel mi iný tovar ako som si objednala, telefón vypnutý, na FB nereagujú, na mail taktiež.

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Carmen!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Ospravedlňujeme sa za neskorú odpoveď, uplynulý týždeň naša zákaznícka podpora nefungovala kvôli pracovnej ceste do Indie, fungoval u nás iba sklad a výdaj, čo sa podpísalo aj pod chybu v odosielaní Vašej objednávky, za čo sa ospravedlňujeme a mrzí nás to.

    Samozrejme situáciu vyriešime k Vašej spokojnosti a dnes Vám dopošleme chýbajúce balenie kapsúl Zdravie pre ženu.

    Veríme, že budete s produktmi spokojná.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Odstupila som od zmluvy, vlasovy olej mi bol doruceny po zaruke. Na mail mi z obchodu neodpovedali.

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Ľubomíra!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Ospravedlňujeme sa za dodanie takéhoto kusu tovaru, nemalo by sa to v žiadnom prípade stať. Vaše vrátenie bolo spracované a peniaze boli vrátené na bankový účet. Ešte raz sa ospravedlňujeme, mrzí nás to.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Od 27.11. nemam ziadne info o mojej objednavke v akom je stave a zatial mi ziaden tovar nebol doruceny.
    Mozte mi odpovedat na email ?

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Marek!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Mrzí nás, že doručenie objednávky trvalo dlhšie, než zvyčajne. Väčšina objednávok je doručená do 24 hodín. V systéme vidíme, že Vaša objednávka bola prijatá 28. 11. 2022 a doručená 08. 12. 2022, ospravedlňujeme sa za meškanie.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

    • Obchod ako taký nehodnotím. Hodnotím len produkt (Sattva Ajurveda Light Blonde), ktorý nesplnil moje očakávania ani to, co bolo na vyrobku napisane.

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Marcela!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Mrzí nás, že ste s Hennou neboli spokojná. Pokiaľ bol dodržaný aplikačný postup, môže ísť o chybný kus z výroby. V takom prípade Vám Hennu samozrejme radi vymeníme za nový kus alebo vrátime peniaze na bankový účet.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • neviem mozno ostatne vyrobky maju fajn.Hena na malovanie sa nepodarila..Po namalovani a zaschnuti..by mala ostat farba na koži ale nic zmyje sa to hned v tom momente aj po zaschnuti heny

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Simona!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Mrzí nás, že ste s Hennou neboli spokojná. Pokiaľ bol dodržaný aplikačný postup, môže ísť o chybný kus z výroby - v prípade chybného balenia a preniknutia vzduchu k Henne môže dôjsť k zníženiu kvality. V takom prípade Vám Hennu samozrejme radi vymeníme za nový kus alebo vrátime peniaze na bankový účet.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Jeden z výrobkov, pleťové sérum mi poslali s o mesiac končiaciou zárukou. A nebol ani v zľave. Na správu nereagujú. Som sklamaná a nahnevana. Lebo lacné to nebolo.

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Sylvia!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Pleťové séra od Organic India sú žiaľ vždy s veľmi krátou dobou spotreby, keďže výrobca nepoužíva žiadne konzervačné látky, ide o čisto prírodný produkt. Uznávame však, že mesiac do konca doby minimálnej trvanlivosti je krátka doba, preto sme Vám na produkt poskytli požadovanú zľavu. Do budúcnosti urobíme všetko pre to, aby sme takéto produkty už neodosielali, resp. aby boli označené príslušnou zľavou už pri nákupe.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar po záruke, neodporúčam

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Karin!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Tovar vyrobený v Indii je najčastejšie označovaný dátumom výroby s informáciou do koľkých rokov od tohto dátumu je potrebné tovar spotrebovať. Produkty sú teda označované presne naopak, ako je to zvykom v Európskej únii, v ktorej sú produkty označované dátumom spotreby alebo minimálnej trvanlivosti. V prípade Regeneračného oleja na liečbu jaziev so šípkou, ktorý ste si objednali, došlo k chybe pri označovaní v Indii, kedy výrobca označil vonkajší obal (krabičku) dátumom spotreby a vnútorný obal dátumom výroby. Ospravedlňujeme sa za toto nedorozumenie. Olej sme od Vás prijali na vrátenie.

    Ako ospravedlnenie Vám chceme ponúknuť zľavu 20 % na Váš ďalší nákup, stačí, ak k poznámke do objednávky uvediete, že Vami objednaný tovar nebol správne označený.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zboží nebylo na skladě

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Jarek!

    Ďakujeme za Váš záujem o ajurvédske produkty! Objednané bylinné kapsuly Anti-Acid neboli v čase Vašej objednávky dostupné u výrobcu Ecce Vita a v našom obchode boli označené ako "Na objednávku" – teda nie s okamžitým dodaním. Keďže sa výrobcovi nepodarilo zásoby v rozumnej lehote doplniť, spojili sme sa s Vami telefonicky a Vašu objednávku ste sa rozhodli zrušiť, platba za objednávku Vám bola vrátená na Váš bankový účet.

    Ako ospravedlnenie za nedostupnosť produktov Vám chceme ponúknuť zľavu 20 % na Váš ďalší nákup, stačí, ak k poznámke do objednávky uvediete, že Vami objednaný tovar nebol v poslednej objednávke k dispozícii.

    Všetko dobré! :-)

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Poslali tovar po záruke
    • Neskorá a pomalá komunikácia

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Denis!

    Pri balení objednávok sa vždy snažíme kontrolovať dátum spotreby alebo minimálnej trvanlivosti na obale výrobku, pretože nám záleží na tom, aby ste dostali čo najviac čerstvé produkty. Nikdy neodosielame produkty, ktorých záruka nie je vzhľadom na ich účel dostatočná. Pri balení Vašej objednávky došlo k pochybeniu na našej strane a bylinný čaj Tri fenikle od Pukka Herbs nebol skontrolovaný, za čo sa ospravedlňujeme, mrzí nás to. Peniaze za bylinný čaj Tri fenikle boli vrátené na Vašu bankovú kartu.

    Ako ospravedlnenie Vám chceme ponúknuť zľavu 20 % na Váš ďalší nákup, stačí, ak nás na uplatnenie zľavy upozorníte v poznámke k objednávke.

    Prajeme pekný deň! :-)

    AjurShop

  • Obchod zabezpečil tovar rýchlo a odoslal v poriadku. Nie som spokojná s kvalitou tovaru - šťava bola citrónová - nemala väzkosť aloe. Bola riedka. Mám pochybnosť, či išlo o aloe.

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Jana!

    Ďakujeme za Vašu objednávku! Sme radi, že ste boli s našim obchodom a dodaním spokojná.

    Čo sa týka Aloe Vera od Ecce Vita, je zložené zo šťavy z dužiny listov Aloe Vera (Aloe Barbadensis Miller) 99,6 % a kyseliny citrónovej 0,4 %, citrónová chuť je teda bežná. Čo sa redšej konzistencie týka, je pri tomto zložení Aloe Vera rovnako bežná – ide o šťavu Aloe Vera, nie gél.

    Avšak, ak máte pochybnosti o kvalite alebo akosti produktu, radi ho od Vás zoberieme späť, vymeníme za iný kus alebo budeme refundovať, a produkt budeme reklamovať priamo u výrobcu. Z informácií, ktoré máme od výrobcu, je uvedená chuť aj konzistencia bežná. Vieme to však konštatovať iba takto "na diaľku", čo pre Vás ako zákazníka nemusí byť dostačujúce. Prvoradá je pre nás Vaša spokojnosť.

    Pekný deň!

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rýchle odoslanie na prepravu

    V popise produktov sa príliš zveličujú ich schopnosti a častokrát aj pridávajú liečivé schopnosti pre zvýšenie predaja. Uznávam Ajurvédu do s týmto obchodom nechcem mať už dočinenia.

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Tibor!

    Ďakujeme za Vašu objednávku a sme radi, že sme boli s odoslaním a prepravou spokojný. Mrzí nás, že vnímate popisy produktov ako zveličené a taktiež nesúhlasíte so schopnosťami, ktoré sú jednotlivým bylinám pripisované. Zároveň však rozumieme Vašej opatrnosti a máme pre ňu pochopenie.

    Ajurvéda okrem iného pracuje s bylinami a ich zmesami, ktoré jednotlivo aj v kombináciách majú pozitívny vplyv na ľudský organizmus. Všetky tvrdenia o bylinách, ktoré sa na našej stránke nachádzajú, sú kontrolované so schválenými tvrdeniami na európskej úrovni v dokumente Register of nutrition and health claims made on foods a taktiež so schválenými tvrdeniami v tzv. On Hold statuse, oba zoznamy môžete nájsť na stránkach Európskej komisie.

    Veľmi nás mrzí Vaša negatívna recenzia, pretože robíme všetko pre to, aby sme zákazníkom poskytovali len tie najlepšie, najkvalitnejšie a overené informácie. Tvrdenia a informácie, ktoré o bylinách poskytuje ajurvédska medicína a tradícia vždy overujeme zároveň s dokumentmi uvedenými vyššie, aby sme dodržali štandardy, ktoré sú vyžadované v Európskej únii. Je mnoho tvrdení, ktoré by sme pri produktoch a bylinách uvádzať chceli a podľa ajurvédy mali, no nerobíme tak, aby sme zároveň spĺňali požiadavky európskeho trhu.

    Ak ste našli tvrdenia, o ktorých pravdivosti by ste chceli dostať odkaz na príslušný európsky register, prípadne ich ďalej dovysvetliť, alebo v prípade akýchkoľvek otázok, neváhajte sa na nás obrátiť e-mailom na [email protected]. Naším prvoradým cieľom je Vaša spokojnosť.

    Pekný deň!

    AjurShop

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dlhá doba dodania tovaru.

    Reakcia obchodu AjurShop

    Dobrý deň, Ján!

    Ďakujeme za Vašu objednávku! Ospravedlňujeme sa za predĺženú dobu dodania v prípade Vašej objednávky. Je pravdou, že objednávky zvyčajne stihnú byť doručené do 2 pracovných dní od ich prijatia. V prípade Vašej objednávky to trvalo od jej prijatia po doručenie 5 pracovných dní, pričom meškanie bolo spôsobené čiastočne v našom sklade a čiastočne spoločnosťou Zásielkovňa.

    Každopádne sa Vám ešte raz ospravedlňujeme a veríme, že nabudúce to stihneme oveľa skôr. :-)

    Pekný deň! :-)

    AjurShop