Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Tovar mi ešte nebol doručený takze ho neviem ohodnotiť , žiadny email som ku dnešnému dnu neobdržala, čo je s mojou objednávkou.

    Reakcia obchodu activekids.sk

    Dobrý deň, teší nás, že sme si nedorozumenie telefonicky vysvetlili. Pokiaľ je tovar na objednávku, nemôže byť doručený obratom. Neprimerané žiadosti a výzvy na hodnotenie nákupu ešte pred jeho doručením budeme preverovať. Veríme, že ste aj napriek negatívnej skúsenosti s oblečením spokojná a dcérke sa bude dobre nosiť. Ďakujeme za nákup.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Az po objednani som dostala e-mail, ze ma obchod od 26.2. do 5.3. “Technicku prestavku”. Ak by tam tato informacia bola pri vytvoreni objednavky, neobjednala by som si!!!

    Reakcia obchodu activekids.sk

    Dobrý deň pani Alena,

    informáciu o technickej odstávke máme zobrazenú na úvodnej stránke webu hneď 2x. Snažili sme sa ju zobraziť na maximálne viditeľné miesta, aby zákazník bol informovaný a tento oznam neprehliadol. Plus sme mali informácie na našich sociálnych miestach. Bohužial sú niekedy takéto výpadky nevyhnutné, snažíme sa maximálne, aby negatívny dopad na zákazníka bol čo najmenší. Samozrejme Vás chápeme, že by ste chceli mať tovar doručený ihneď. No v tomto odbodí to nebolo môžné, nakoľko sme sťahovali celý sklad, čo je logisticky veľmi náročný proces. A samotný web prechádzal rovnako technickými zmenami.

    Objednávku môžete samozrejme kedykoľvek stornovať, stačí napísať na náš kontaktný mail [email protected].

    Prajem pekný deň.

    S pozdravom, Berdisová

  • Neodporúča obchod

    40 %

    je mi ľúto, že pri tom množstve vecí, ktoré kupujem z e-shopov, musím prvýkrát uviesť negatívnu skúsenosť. Ťažko povedať, kde sa stala chyba a nemám záujem poukazovať na konkrétny subjekt a chcem len popísať reálnu skutočnosť, že z 3 objednaných ks tovar (2x podkolienky, 1x kompresné návleky) mi boli doručené len jedny podkolienky. Po kontaktovaní predajcu mi bolo s ospravedlnením oznámené, že druhé podkolienky zabudli poslať, avšak zároveň, že návleky v hodnote cca 5 Eur posielali. Predajca argumentuje videozáznamom, kde pracovník balí balíček a vkladá do neho podkolienky a na ne návleky. Zo záznamu však nie je preukázateľné, že išlo práve o náš balíček, navyše syn otváral balík práve v mieste zlepu, kde podľa videa mali byť navrchu návleky, tie tam neboli..škatuľu kontroloval, nič iné, ako 1 ks podkolienok nebol dodaný. Nesmiem opomenúť, že chýbajúce podkolienky boli obratom dodané, avšak, nech už je to chyba kohokoľvek, stále je to tak, že časť objednávky v podobe kompresných návlekov nám nebola dodaná a podľa všetkého už ani nebude.

    Reakcia obchodu activekids.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Áno, stala sa chyba na našej strane v tom, že sme Vám na sklade omylom zabalili len 1 pár podkolienok, ako potvrdzuje aj nami poskytnuté video, druhý pár sme Vám následne bezplatne doposlali. Ako je na tomto videozázname označenom dátumom aj časom zachytené, v prvom balíku boli aj spomínané návleky. Radi poskytneme plné trasovanie objednávky spolu so záznamom každého kroku od balenia po prenos na pult a prevzatie kuriérom. Taktiež samozrejme vieme dokázať, že v daný deň (a rovnako v rozpätí +-5 dní) sme neodosielali žiadne podobné objednávky, ktoré by sa dali vizuálne zameniť s tou Vašou. Že sa jedná práve o Vašu objednávku v spojitosti s videom následne potvrdí dátum a čas jej prevzatia doručovateľom. Ponúkli sme Vám, že situáciu sami preveríme u Zásielkovne ako doručovateľa, no tento návrh ste odmietli. Samozrejme boli sme a stále sme otvorení riešiť daný problém.