Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Od objednávky prešli dva týždne, tovar stále neprišiel ani žiadny informačný mail ohľadom stavu objednávky

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Dodanie rýchle
    • 6x som bola spokojná
    • Meno na detskej čiapke zlé napísané. Na spätný email obchod nereaguje.

    Reakcia obchodu ABENYS

    S pani Ľudmilou sme si to hneď po recenzii vykonzultovali, bola to naša chyba. Nejako nám ušiel dĺžeň. Poslali sme novú čiapku so správne napísaným menom.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme.
    Sasha

    • Tovar mi prisiel poskodeny

    Reakcia obchodu ABENYS

    Veľmi nás mrzí nespokojnosť zákazníka s našim e-shopom,
    zákazník si objednal rukavice adidas Manchester United, ktoré sme poslali originál ako došli od dodávateľa zabalené v sáčku, bohužiaľ boli podľa e-mailu zákazníka deravé.
    Veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, reklamáciu už so zákazníkom riešime.
    Sasha

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Kryt nemal vyrez na odomykanie prstom.

    Reakcia obchodu ABENYS

    Mrzí nás nespokojnosť zákazníka s našim e-shopom na základe chybného produktu (nie našou vinou). Bohužiaľ, pokiaľ nás na chybu neupozorní zákazník, nevieme vyriešiť takéto situácie.
    Stačí napísať mail a my hneď poradíme ako to vyriešime.

    Ak tovar nie je podľa predstavy, nie je problém ho vrátiť . Hneď ako sa dostaví do skladu, vystavujeme dobropis a peniaze vraciame.
    Samozrejme pri púzdre by výrez na odomykanie mal byť, výrez sme preverili - na telefóne Huawei P20 je odomykanie prstom na prednom displeji, nie ako je zvykom na zadnej strane (kde výrezy na púzdrach sú), bohužiaľ obojstranné silikónové púzdro, ktoré si zákazník objednal by stratilo význam ,ak by malo výrez na prednej strane.

    Len pre upresnenie dodacej lehoty s ktorou zákazník bohužiaľ tiež nebol spokojný:
    objednávka prijatá vo štvrtok 22:25 / v piatok odoslaná / v pondelok doručená

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Kozene puzdro je vporiadku.
    • druhy produkt tvrdene sklo na mobil je male
    • nepodarok!!!

    Sklo chrani len 5,2 palcovu zobrazovaciu plochu nie celu prednu cast. Je to proste univerzalne sklo na 5,2 palcovy display a vobec nechrani spodnu a vrchnu cast. VYROBCU TOHTO PRODUKTU ZREJME NEZAUJIMA ZE SKLO NA MOBILE JE OD VRCHU PO SPODOK V JEDNOM KUSE!!! Spravne sklo je na celu prednu cast s otvormi ci vyrezmi ma reproduktor a kameru.
    Nechapem ako sa taketo nepodarky vobec mozu predavat, keby ste isli hrat hokej tiez by ste si nedali prilbu ktora by vam chranila len polovicu hlavy!
    Vzhladom na nizku cenu vyrobku 3,95 to nebudem reklamovat a hadzem to do kosa.
    N E K U P O V A T !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakcia obchodu ABENYS

    Ďakujeme za reakciu, aj keď nás mrzí, že zákazník hodnotil obchod na základe produktu.

    V takomto prípade sa vždy treba iba ozvať, že daný produkt nepasuje. Denne prijímame na sklad desiatky nových typov skiel a nie je možné ich otestovať všetky, hlavne v takomto prípade ako bol tento - sklo na LG X-CAM.

    Bohužiaľ, ak sa nám zákazník neozve, nevieme takéto prípady riešiť, a myslíme si, že je všetko v poriadku.

    Vždy nás potom mrzia takéto hodnotenia :( pretože toto všetko stačilo napísať do mailu a dávno by to bolo vyriešené k spokojnosti zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nemam objednany tovar

    Reakcia obchodu ABENYS

    So zákazníkom sme si to nakoniec vysvetlili :)

    Pre vysvetlenie, zákazník objednal tovar s vlastným textom 22.12. o 20:00 hod., teda všetci sme už vtedy boli na ceste k rodinám na Vianoce. Medzi sviatkami tie tri pracovné dni sme zásielky neexpedovali, čo sme mali aj na webe pri objednávaní vypísané, takže sme mu objednávku vyrobili hneď prvý možný pracovný deň 2.1. ( a 3.1. o 9:50 bola už objednávka u zákazníka doma)

    Je nám jasné, že nám tuto nehrali do karát sviatky a nastavený e-mail z Heuréky, ktorý jednoznačne sviatky nepočítal, pretože dorazil zákazníkovi 2.1. ráno :(
    a zákazník v podstate iba napísal pravdu, že tovar nemá.

    Každopádne si vážime každú reakciu, aj tie negatívne nás posúvajú vpred, no aj keby sme cez sviatky robili, na výrobu máme na webe písaný 2-3 prac.dni rezervu a do toho sme sa určite zmestili.

    Všetko dobré v Novom roku prajeme všetkým

    • Tovar mi sice prisiel rychlo, ale sklicko na mobil bolo rozbite a puzdro sa nezhodovalo s pozadovanym...zasielku hodlam medzi sviatkami reklamovat tak dufam my vyhoveju..stat sa to mohlo...zatial nehodnotim...

    Reakcia obchodu ABENYS

    So zákazníkom sme reklamáciu samozrejme potom vyriešili, pred Vianocami bolo naozaj veselo a tuto sa to podarilo aj nám (poslali sme púzdro na P10 a nie P10 Lite ) aj pošte, nakoľko sklo nevydržalo v balení, v ktorom obvykle cestu po Slovensku zvládne bez škrabancov.

    Samozrejme tieto reklamácie nie je problém vyriešiť, len sa treba ozvať, pretože ak je ticho, znamená to väčšinou, že je všetko OK
    pekný deň praje abenys.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Popis k tovaru nezodpoveda skutocnosti. Na stranke je uvedene, ze dodana teplakova suprava je zo 100 % bavlny, po dodani som zistila, ze material je 100 % polyester.

    Reakcia obchodu ABENYS

    :O Máte pravdu, naša chyba...nebolo to naschvál, spoľahli sme sa na zloženie od dodávateľa, čo bolo naozaj chybné.

    Už to máme opravené, ďakujeme za upozornenie.

    Samozrejme tovar môžete vrátiť, vrátime Vám celú sumu objednávky aj poštovné k nám, keďže to bola naša chyba.

    pekný deň
    Sasha z abenys.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Tovar bol nesprávny nie na európsky model ale na usa model

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • rýchlosť dodania, prehladnosť stránky, max.spokojnosť
    • doručenie zdarma, poprípade zlava pre stáleho zákazníka

    na jednotku

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    odporúčam

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Batéria mi prišla ale kábel bol približne o 2 milimetre dlhší. Ale vyriešil som tým že som ho trošku zahol a vtedy sa dal pripojiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Objednal som si novu original bateriu pre lg g3 . mala na sebe nalepku. Tak neviem ako je original . a datum na nej bol o pol roka starsi. No naco mi je taka stara bateria.

    Reakcia obchodu ABENYS

    Pre vysvetlenie situácie:

    Zákazník si u nás zakúpil originál batériu na LG v BULK balení. Všetky informácie aj o BULK balení aj o holografickej nálepke sú uvedené pri tovare, ktorý si kupoval. Je to originálna batéria LG od LG výrobcu, keďže nie je v originálnom balení (krabica a všetky zbytočnosti ktoré najčastejšie končia v koši) ale v servisnom balení BULK (iba ochrannom sáčku) je oveľa lacnejšia.

    Dátum na batérii označuje dátum výroby, výrobnej šarže, neoznačuje trvanlivosť. Záruka plynie od kúpi (prevzatia tovaru) a teda od začiatku jej používania.

    Ak sa však zamyslíme nad kolobehom tovaru, že sa pohybuje z výroby, baliarne, výrobnej expedície cez európskeho dodávateľa k slovenskému dodávateľovi, a potom na sklad do obchodu, kde nejaký čas čaká na svojho nového majiteľa, je pol rok veľmi dobré časové obdobie.

    Batérie nie sú ako pekárenské výrobky. Samozrejme, nepoužívaním strácajú na kapacite. Staršie batérie však v našom e-shope idú vždy na test kapacity pred tým, ako sú zákazníkovi odoslané. To však rozprávame o starších modeloch.

    Veľmi nás mrzí, že sme sa o tejto situácii dozvedeli až takto, pretože stačilo napísať mail a mohli sme si túto nejasnosť vysvetliť s pánom Novákom už v deň prevzatia tovaru a jeho nespokojnosti. Sme presvedčení, že ani v obchode ani v inom e-shope by oveľa "čerstvejšiu" batériu nekúpil. O to viac nás mrzí hodnotenie celého e-shopu, nakoľko sme sa snažili spraviť všetko pre spokojnosť zákazníka. ( objednávka z nedele noci, bola v pondelok expedovaná a už v utorok ráno bola pripravená na prevzatie)

    Zákazník má vždy právo na vrátenie tovaru, takže takéto veci u nás vieme vždy promptne vyriešiť.

    ABENYS

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Riešenie reklamacie.

    Zakúpil som si obal na mobil a dostal som nepodarok.Hned som to odfotil a zaslal mailom.Reakcia bola, ze mozem odstúpiť od zmluvy. Pardon, ale ja nebudem riešiť 7€ obchod tymto spôsobom - zaplatím viac poštovné ako je cena tovaru a oni to vedia... Niečo podobné sa mi už stalo pri inom obchode a dana firma mi obratom zaslala nový tovar.
    To, že som dostal vadný kus, to sa stáva, v poriadku...

    Reakcia obchodu ABENYS

    Dobrý deň,

    keďže sme nemali v danom momente na sklade silikón tohto typu na výmenu, navrhli sme zákazníkovi vrátenie peňazí. Aj v prípade odstúpenia, výmeny alebo reklamácie je nutné tovar zaslať naspäť, keďže daný tovar aj my musíme reklamovať u dodávateľa. Veľmi nás mrzí negatívne hodnotenie, nakoľko sme sa v danom momente snažili spraviť všetko pre vyriešenie situácie k spokojnosti zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Poslali mi puzdro na iný typ mobilu ako som si objednal !!!

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • bateria prisla nefunkcna
    • bateria prisla nefunkcna

    Bateria prisla nefunkcna zrejme bola na sklade par rokov :D lebo po objednavke bola vymazana z ponuky

    Reakcia obchodu ABENYS

    Dobrý deň,

    - tovar z ponuky nie je vymazaný, v prípade, že je to momentálne posledný kus skladom, automaticky ho z e-shopu stiahne, nakoľko je už rezervovaný pre Vás

    - Batérie sú pred odoslaním vždy premerané, v prípade, že Vám batéria nefunguje, treba ju obratom poslať na našu adresu a my Vám ju vymeníme za ďalší kus, prípadne vrátime peniaze.

    - Tento produkt máme v ponuke od januára tohto roku, takže nemohla byť skladom pár rokov..

    V každom prípade, veľmi nás mrzí vzniknutá situácia a hlavne nás mrzí, že sa o nej dozvedáme takto, nakoľko sa každú reklamáciu vždy pokúšame vyriešiť čo najrýchlejšie a k spokojnosti zákazníka.

    príjemný deň praje
    ABENYS

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Źiadne
    • Slabo opisany tovar
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    tovar mi neprišiel v poriadku, takže to nebudem odporúčať.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Zaslaná folia nepasovala na môj telefon bola užšia o pol centimetra ako ma byt.

    Reakcia obchodu ABENYS

    Mrzí nás, že sa o týchto veciach dozvedáme práve tu.

    Pri takom množstve púzdier a fólii,ktoré ponúkame, nedokážeme každý typ odskúšať, či ho dodávateľ poslal správne. Zákazník si objednával fóliu LG L FINO a presne tú fóliu sme aj poslali.

    Bohužiaľ bola táto fólia z výroby užšia. Ale tieto prípady, ak náhodou nejaká séria z výroby nesedí, sa rieši vždy výmenou, stačí len napísať, poslať foto a vždy veci riešime. Len je potrebné sa ozvať.

    Zákazníkovi sme práve volali a zajtra mu posielame novú fóliu z novej série, ktorá došla včera.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • veľa nechce sa mi písať

    neobjednavajte si z tejto stranky

    Reakcia obchodu ABENYS

    Na vysvetlenie situácie: zákazník si objednal flisovú deku Real Madrid, držiak na stôl a dotykové pero na telefón. Objednávku poslal v sobotu 16.8., v pondelok 18.8. bola zásielka odoslaná podľa jeho objednávky ako balík na poštu, 20.8.bola pripravená na vyzdvihnutie. Zákazník nám 23.8. písal, že sme mu poslali nekompletný balík. Keďže sa u nás tovar balí pod prísnym video záznamom, vždy vieme overiť, či sme spravili chybu. V podstate všetci sme ľudia, takže stávajú sa aj u nás chyby. Zásielka však odišla kompletná, preto sme sa snažili zistiť, čo vôbec chýba a či bola zásielka poškodená. Reklamáciu poškodenej zásielky je potrebné reklamovať priamo na pošte. Prípadne ju vôbec nepreberať. Snažili sme sa to ešte nejako spätne vyriešiť, pomohla by aj fotka poškodeného balíka, no žiadny dôkaz sme nedostali. Samozrejme veľmi nás mrzí nespokojnosť zákazníka, aj napriek tomu, že naozaj v maily sám uznal, že chybu sme nespravili my, a keďže chýbal len stylus, ďalej to nechcel riešit.

    Prosím, poškodené zásielky vôbec nepreberajte, alebo ich otvorte na pošte pred poštárkou a spíšte reklamačný protokol priamo na pošte, kde uvediete, čo v balíku chýbalo, prípadne čo bolo rozbité. Na základe tohto protokolu Vám zašleme nový tovar, prípadne vrátime peniažky.