Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Produkt M33 mi odporučila kamarátka,vidím aj pozitívne recenzie, no zatiaľ som žiaľ ešte nemala možnosť vyskúšať, nakoľko prvé dodanie neprebehlo úspešne - prepravca mi dal info o tom,že balíček bol celý vyliaty, ani ho nedoručoval k mne.
- O poškodení zásielky ma zatiaľ nikto z obchodu nekontaktoval, hoci to budú už 2tyzdne. Takmer som už na objednávku zabudla. Sama sa dožadujem info od prepravcu,mailom od obchodu. Myslela som,že si to automaticky vyrieši prepravca a obchod (keďže som tovar doručený ani nemala a išlo všetko zatiaľ mimo mňa). Verím,že čoskoro mi bude produkt doručený a budem môcť oceniť jeho výhody.
Reakcia obchodu ABC zdravia
Dobrý deň,
mrzí nás vzniknutá situácia. Žiaľ, Vaša zásielka bola poškodená kuriérskou spoločnosťou, ktorá nás o tom neinformovala. Vašu objednávku z 1.7. sme ešte v ten deň odoslali na Vašu adresu. Na problém s doručením sme prišli až 16.7. na základe Vášho upozornenia. Následne sme kontaktovali kuriérsku spoločnosť, ktorá nás informovala o rozbitom balíku. Ešte v ten deň sme Vám poslali nový balík, ktorý Vám už bol doručený 17.7.
Úprimne sa ospravedlňujeme a môžeme Vás uistiť, že túto situáciu riešime s kuriérskou spoločnosťou. Urobíme všetko pre to, aby sa podobné situácie v budúcnosti neopakovali.
Ďakujeme za Vaše porozumenie a veríme, že budete s produktom spokojná.
s pozdravom,
Tím ABC zdravia