Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • No a ako máme zadať recenziu keď mi bola objednávka stornovaná ? Pretože na stránke bolo klamstvo a tovar nemali vôbec skladom ! NEODPORÚČAM TENTO OBCHOD ! A ešte ma odrovnalo keď mi zdvihla češka vypatlaná - keď máme stránku .sk tak nech tam aspoň pracujú slováci a nie češky joooooo coooooo takhleeeee spííííívajíííííí nonstop do telefonu

  • Tovar prišiel poškodený a zabalený bol dobre vedome poslali poškodený tovar

  • Za mňa veľmi zlá skúsenosť. Objednala som si odpadkový kôš za cca 30 eur. Prišiel polamaný. Krabica bola dva krát väčšie ako kôš, vo vnútri kôš len položený, žiadne zabezpečenie proti polamaniu. Neviem ktorý expert to tam balí, ale strčiť plastový kôš s vrchnákom do dva krát väčšej krabice, len tak. Keby ten vrchnák aspoň o ten kôš prilepili.

  • NAJHORŠIA skúsenosť. Dve sklamania v jednej objednávke.

    Zapekacia misa mi prišla rozbitá na črepy !!!!!!!! Krabica hrkala už pri preberaní, o čom ma vopred informovala už pracovníčka pošty, rozbalila som na pošte a priamo reklamovala zapekaciu misu. Vnútri boli len nafukovacie vankúšiky a žiadna nálepka "krehké" na zásielke. Výsledok reklamácie, nemám nárok na nič. Prišla som o peniaze a tovar nemám. Ďalšie zlyhanie stránky - po 3-4 dňoch od uskutočnenia objednávky mi prišiel email, že jednu položku, ktorú som objednala (a potrebovala ASAP) aj zaplatila nemajú na sklade. Najhorší eshop !!!!!!!!!! toto ma úprimne rozhorčilo

  • Za mna po tomto nakupe uz nikdy viac. Tovar, ktory sa stale tvari ze je skladom bol zaplateny 6.3. mal dorazit 16.3. Dnes je 27.3 a po dalsich urgenciach mi prisla zase len automatizovana odpoved, ze cosi nie je skladom a vratia mi cast penazi. Ale ani slovo o tom, kedy poslu aspon ten tvysok. Nieco sa v tomto obchode slusne pokazilo.

  • Som z tohto obchodu sklamaná. Volala som s nimi 3x a 3x mi zdvihla vždy iná pani a vždy s inou verziou.
    Prvá, že je korona, tak to trvá asi dlhšie a možno sa stratila.
    Druhá, že slovenský prepravca si ju ešte neprebral. A že ak dodnes nepríde, že ju budú reklamovať lebo že sa zrejme stratila.
    A dnes tretia, že ju slovenský prepravca má, ale nemajú načítané podacie čísla a že im na emaily neodpovedajú. To čo je za výmysel? Ako nebude chcieť byť s vami niekto v kontakte pre koho pracujete. Iným príde a ďalším nie. Tento týždeň počkám čo sa bude diať inak to posuniem vyššie a aj kontrolu.
    Balík som platila vopred.

  • Neodporúčam tovar prišiel poškodený jednalo sa o taniere z porcelánu ktoré by boli možno zabalené aj dobre pokiaľ by tam ešte dali aj nálepku že sa jedná o krehký tovar. bohužial taniere prišli rozbité po vyše týždni mi odpísali na reklamáciu a dnes mi došli reklamované taniere a zas boli 2 z nich rozbité, takže som písala a urobila reklamáciu reklamácie. Des a popritom by stačilo dať iba jednu nálepku že sa jedná o krehký tovar a všetkému by sa dalo predísť. Nerozumiem ich počíňaniu takto by aj oni prišli o zbytočné výdavky!!!

  • Dňa 20.11:2020 som dostala odpoveď na reklamáciu, že mi tovar okamžite odosielate, ide o nedodaný 1ks prestieradlo mikroflanelové vínové rozmery 160x200 cm. Dodnes 26.11.2020 a tovar ešte nemám. Mimo toho našla som, že už je tovar na ceste, ale márne naň čakám. Je mi ľúto, ale takto sa so zákazníkmi nejedná. Keď raz napíšem, že nedodaný tovar je na ceste a ja ho za päť dní nedostanem, myslím, že nekonáte korektne a budem v budúcnosti uvažovať, či si od vás ešte niečokúpim.

  • Obchod zásadne neodporúčam. Tovar mi prišiel použitý a poškodený (s dierkami a fľakom!).
    Na reklamáciu nik neodpovedá, jednoducho HANBA A PODVOD. Keď budete niečo od nich objednávať, vopred si prečítajte reklamačný poriadok, ktorý je postavený zásadne proti ochrane spotrebiteľov. Predajcu hodnotím ako neseriózneho, nečestného a nákup rozhodne nedoporučujem.

  • Tovar stale nemam ani po dvoch tyzdnoch, pisali mi, ze sa doba dorucenia predlzi o dalsi tyzden, t.j. 3 tyzdne. Objednavam tu posledny krat, z Ciny mi prisiel tovar skor. Totalny nonsens.

  • 4home.sk: Neviem či neviete čítať ale mal to byť darček pod stromček.Ja som volala aj mailovala,ale nemali ste zaujem to riešiť,tak čo s tym teraz chcete urobiť?Ja už od vás nič nechcem len povedať ostatnym čo ste zač.Nechali sta ma čakať až do štedreho dňa a nič ste neurobili,tak o čom to je.Hlboke sklamanie a to som bola vaš zákaznik.V dnešnych časoch si treba každeho zákaznika važiť a nie klamať.Pre mna ste pofiderny pradajca.......

  • : Je nám ľúto, že máte túto skúsenosť. Avšak aj pri expedícii môže dôjsť k strate zásielky. Veľmi rada preverím zásielku, pošlite mi číslo zákazníka alebo číslo objednávky na email [email protected].
    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Dagmar Bělová
    4home,a.s.

  • 4 HOME totalny podvodnici 13.12.2017 som si objednala tanierovu supravu a neposlali mi nič.Tak som im volala posiela maily a normalne ma pani z čiech oklamala ze mi zasielku odoslali raz mi napisala že 20.12. a druhy raz že 21.12.Doteraz balik nemam,mal to byť darcek pod stromček, môžu sa hanbiť....Tento obchod neodporučam a kade budem chodiť tade budem o tejto skusenosti hovoriť.Pokazili mi Vianoce........Kašlem im na ich pohodačikov....

  • Mám pro Vás jeden tip - podívejte se na www.ziskejte.cz , z tohoto obchodu tak můžete získat celkem dost zajímavý cashback :)

  • Veľmi nás mrzí, ak Vám boli doručené obliečky v takom stave ako uvádzate. Avšak v takom prípade máte vždy možnosť reklamácie, ktorú vybavujeme v čo najkratšom čase.
    Pomohlo by nám, keby ste uviedol (a) svoje meno a číslo objednávky. V takom prípade by sme mohli odovzdať spätnú väzbu produktovému oddeleniu a vyriešiť Vašu reklamáciu.
    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Dagmar Bělová
    4home,a.s.

  • Nič neobjednávajte z 4home.sk absolútna nekvalita. Plesnivé zatuchnuté obliečky je to neskutočné proste humus fuj. Toto si nedovolia poslať ani najhorší predajcovia. Toto je neskutočná arogamcia predajcu len aby zarobil zneužívajú to že je to internetový obchod. V kamennej predajni by nepredali určite nič. Ruky preč od www.4home.sk!!!!!!!!!!!

  • Exkluzívne príbory značky SOLA Swiss nájdete na eshope https://www.toppribory.sk/

  • OPOVRHUJEME TYMTO OBCHODOM!!!

  • Ja nie som urcite spokojna - teda nespokojna s týmto obchodom www.4home.sk, ale aj s pristupom v jednani, lebo mne zaslane zle nekvalitne,aj so zlym dizajnom su uz dva dni o 12 eur lacnejsie nez uctovali mne, to je spolu 36 eur a to je vyse 1000 korun aj ceskych, co je este k podvodu pritazujuce,Fuj - je to hnus a na zamyslenie, ako nam klamu cez internet. Zhrozeni sme vsetci z ich spravania a pristupu.

  • Na tento příspěvek musíme reagovat, uvádíte zde o naší firmě nepravdivé informace. Pro objektivitu pouze popíši celou situaci:
    Upozornila jste nás na chybné dodání polštářků k povlečení. Po kontrole jsme zjistili, že polštářky mají stejný vzor (kostku) z obou stran a neodpovídají tedy zobrazení na e-shopu. Chybné fotografie na e-shopu jsme ihned opravili. Za toto pochybení jsme se Vám omluvili a nabídli jsme možnost odstoupení od kupní smlouvy, přestože doba od nákupu byla delší. Tvrdila jste, že povlečení je v cizině a nelze jej zaslat zpět – proto jsme Vám i bez vrácení zboží poslali finanční kompenzaci, se kterou jste předem souhlasila.
    Nyní nově požadujete námi již dávno nabízené odstoupení od smlouvy – což je samozřejmě možné - až zboží obdržíme, zašleme Vám zpět všechny vynaložené prostředky. Samozřejmě je však nutné nejprve vrátit zboží – to je zákonná praxe. Obrátit se na SOI či jakýkoliv jiný úřad samozřejmě můžete, máme zdokumentován celý tento případ včetně veškeré e-mailové korespondence, naše obchodní podmínky jsou plně v souladu s příslušnou legislativou.
    Ing. Kateřina Bílková, ředitelka 4Home,a.s.