Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zatiaľ nič neprišlo, ☹️

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobry den ..objednala som si clony do auta vzor sovu, aj na fakture bola sova ..a prislo mi uplne inee .a pri reklamacii tak mi bolo povedane do telefonu ze mam poslat email co prislo a odfotit .ze vecer sa na to pozru presli skoro tri dni ale ziadna odpoved na email ...potom nakoniec prisla sprava email ...ze mi poslu .. na dalsi den spravny tovar ..ale nestalo sa !!cakala som na nich cely den!,nakoniec ..par dni preslo ziadna odpoved ... .uprimne tak som sa na to vykaslala ! Poslala som im spravu ze uz som to pouzila -neodpisali ..Kvoli tomu ze som to objednavala , aby som to mohla pouzivat, a nie mat to v skrini a cakat pokim niekto zavola alebo donesie co som mala na fakture . :/

    Reakcia obchodu 123 Kočíky

    Milá zlatá pani Iveta K.
    Objednala ste si slnečnú clonu, ktorá sa robí v 2 farbách. Áno - omylom sme Vám poslali zlú, stalo sa. Keď ste volala mimo našich prevádzkových hodín, tak som Vám povedal, až mi to spíšete do mailu (po 18:00 hod) - hádam som nič zlé nespravil, keďže ste sa nevedela ani vymačknúť, čo sa vlastne stalo.... Celý problém ste spísala do 3 mailov, čo tiež nie je asi moc prehľadné..
    Na jeden z toho som odpísal, že dopošleme správnu farbu, čo sa aj stalo - v tomto momente to považujem za vybavené...
    Náhradnú clonu, ste dnes (v deň, keď ste túto zmysluplnú reakciu napísala) o 14:27 dostala. Aktuálne sú kuriérske spoločnosti dosť vyťažené, tak z tohto dôvodu zásielka meškala.
    Podotýkam, že náhradu máte zadarmo, nik od Vás nechce ani tú, čo sme poslali zlú.
    Takže pozdravujem do Heľpy a prajem Vám príjemné používanie produktov aj mimo skrine ;)
    Každopádne vďaka za hejt. Verím, že sa Vám uľavilo.
    Pokiaľ je niečo z vyššie uvedeného nepravda, volajte, píšte, poriešime ;)

    S pozdravom Ivan Tita

    • Vobec nic.
    • Po cca 4 dnoch zrusena objednavka ....e shop mohol skor informovat ze rusia objednavku .Uz viac nebudem v tomto e shope objednavat .

    Reakcia obchodu 123 Kočíky

    Zdravím Vás Juraj.
    Vaša objednávka bola zrušená z nasledujúceho dôvodu a o ňom sme Vás aj informovali mailom:
    Pri kontrole tovaru sme počas balenia zistili, že tovar je poškodený a nebol by teda funkčný (slnečné clony do auta). Žiaľ, táto položka už nie je v ponuke dodávateľa, nevieme teda dodať ďaľší kus aby sme uspokojili Vašu potrebu.
    Myslím, že horšia varianta by nastala, keby Vám prišiel tovar poškodený (bez našej kontroly) a ten by ste musel následne vracať.
    Týmto sme predišli naťahovaniam s poškodeným tovarom.
    Prajem krásny deň ;)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neprišiel mi potvrdzujúci mail nikto ma nekontaktoval ani ohľadom objednávky a doposiaľ mi nebol dodaný ani tovar.

    Reakcia obchodu 123 Kočíky

    Zdravím.
    Došlo k nesprávnemu prenosu dát do nášho systému a objednávka nebola korektne vybavená, za čo sa ospravedlňujeme. Ďaľšiu Vašu objednávku sme doručili na naledujúci deň od objednania, čo už hádam potešilo.

    Ivan

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Prisiel mi tovar v inej farbe ako som objednala

    Reakcia obchodu 123 Kočíky

    Zdravím.
    Mrzí ma, ak sa stala takáto vec s Vašou objednávkou. Problémy sa však dajú riešiť a my ich riešime vždy k spokojnosti zákazníka, pokiaľ sa nejaké vyskytnú - o našom pochybení ste nás žiaľ žiadnym spôsobom neinformovala.
    To, že túto negatívnu informáciu nám posúvate po 2 mesiacoch od nákupu a len formou hodnotenia na heuréke je pre mňa veľmi zvláštne. Stačilo zavolať, poslať mail alebo hocičo a fľašu by sme Vám vymenili.

    Za naše pochybenie sa teda ospravedlňujem a prajem úspešný nový rok.
    S pozdravom
    Ivan Tita

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dostala som inu farbu.

    Reakcia obchodu 123 Kočíky

    Zdravím Vás.
    Dovoľte mi reagovať na Vaše negatívne hodnotenie, ktoré môže byť tak trochu zavádzajúce pre ostatných zákazníkov.
    Objednala ste si u nás cestovnú postieľku G-mini. Objednala ste ju 6.2. o 13:00 hod a doručená Vám bola nasledujúci deň o cca 15:50.
    Na krabici výrobku bolo určite vyznačené farebné prevedenie, ktoré ste chcela.
    Neskontrolovali sme však skutočnú farbu, ktorá je v krabici, nakoľko nie vždy sa to stíha. Takže chyba vznikla vo výrobe, kde obal nesedel s vnútrom a o tejto diferencii sme nevedeli. Skutočne ma mrzí, že k tomu došlo a Vy nemáte farbu akú ste chcela. Neberte to ako výhovorku z našej strany, ale v tom momente sme objednávku brali ako štandardne vybavenú.
    Čo ma ale mrzí viac je to, že do dnešného dňa od doručenia tovaru k Vám, ste nám túto informáciu nepodala. Vždy, ak vznikne nejaký problém, tak ho riešime v prospech zákazníka a vieme nájsť riešenie schodné pre obe strany. Len pokiaľ my o tejto skutočnosti, že je niečo zle ani zdaľeka nemôžeme vedieť, tak Vám úsmev na tvári vyčariť nevieme :/

    Takže kľudne nás môžete kontaktovať a niečo možno vymyslíme.


    S pozdravom
    Ivan Tita

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • ceny
    • rýchle doručenie
    • neviem

    Objednala som si detský župan G-mini a prišiel mi potrhany, už viac neobjednam

    Reakcia obchodu 123 Kočíky

    Zdravím Vás.
    Mrzí nás vzniknutá situácia.
    Mohla ste nás o danej skutočnosti aspoň informovať, nakoľko tovar Vám bol doručený pred takmer dvomi týždňami, t. j. 29.5.
    Zajtra Vám zašleme nový župan ako náhradu, nakoľko sa nám takáto situácia ešte nestala a skutočne nás mrzí.

    S pozdravom Ivan Tita, 123 kočíky