Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • relatívne vysoká cena v porovnaní s kamennými obchodmi

    Reakcia obchodu ERZO

    Dobrý deň, prečo ste si teda objednávali v našom internetovom obchode ak to mali v kamennom lacnejšie? Je smutné ako to na Slovensku chodí a neseriózni ľudia robia druhým zle, to je aj tento prípad.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar objednany 14.3. Stav objednavky sa meni zvlastnym sposob z "vybavena" na "vybavuje sa". Obchodnik nedviha telefon a nereaguje na emaily.

    Reakcia obchodu ERZO

    Dobrý deň, neviem kam ste volali, na naše číslo určite nie a ani žiadny email sme od Vás neobdržali, ak ste ho posielali pošlite nám prosím kópiu, ale predpokladám, že žiadna kópia nebude.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • výhodné ceny
    • neprehľadnosť

    Ak nebudem musieť, už nič neobjednám

    Reakcia obchodu ERZO

    Tovar Vám bol doručený do dvoch dní od úhrady objednávky, v ktorej ste si uviedli platbu na účet, a o všetkom ste bola vopred informovaná. Ale ak niekto chce robiť zle tak asi bude.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Nepresna informacia o doruceni, v zmluv.podmienkach uvedene:po odoslani kurierom dorucene nasledujuci den. Objednavka bola dorucena D+2.

    Skoda ze hned pri prvom nakupe som bola sklamana.Dopisovala som si s pracovnickou,nakolko tovar bol pre psika zo zahranicia.bohuzial mi to nebolo dorucene ako som mala info od pracovnicky.Tovar zostane mojmu psikovi.Je malo obchodov pre psikov,kde maju takyto siroky sortiment,ale sklamanie bolo vacsie,takze zrejme stranku nevyuzijem.Meno pri recenzii uvadzat nebudem z principu, nakolko pracovnicka rmailovej komunikacie dobre vie o ktoru objednavku da jedna.

    Reakcia obchodu ERZO

    Stanovisko UPS k Vašej zásielke:

    Dobry den,

    po prevereni Vasej reklamacie Vam zasielame nase stanovisko.

    Po prevereni vsetkych okolnosti bolo zistene, ze dorucujuci kurier sa
    dna 23/01 na adrese dorucenia nachadzal, avsak zvoncek nebol oznaceny. S
    prijemkynou sa skusil skontaktovat telefonicky, no tento pokus nebol
    uspesny. Odkaz nebol zanechany. Dalsi pokus o dorucenie bol vykonany dna
    24/01 kedy sa zasielku podarilo dorucit cca 15:26hod. Podla informacii,
    bolo prijemkyni povedane, ze zasielku dostane dna 22/01, avsak zasielka
    bola od Vas vyzdvihnuta dna 22/01 a nasledujuci pracovny den bola dana
    dorucenie.

    Vzhladom na vyssie uvedene skutocnosti reklamacia nie je uznana ako
    opostatnena a nevznika Vam narok na vratenie prepravnych nakladov

    Prijmite prosim nase ospravedlnenie za problemy, ktore Vam vznikli.
    Pevne verime, ze sluzby spolocnosti SPS s.r.o. Vam do buducna budu k
    Vasej plnej spokojnosti
    Dakujeme za pochopenie a spolupracu

    S pozdravom

    Veronika Slneková
    rekl.odd.


    Takže neviem odkiaľ ste zobrali informáciu ohľadne doručenia 22. keď tovar bol vtedy odoslaný, komunikovala ste s nami 23 s tým, že tovar Vám má dnes prísť a nie je u Vás ešte.
    Tak neviem prečo si vymýšľate, že ste tovar mali dostať 22.
    Vašim nevhodným hodnotením očierňujete meno našej firmy.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Dobrý výber produktov ( v mojom prípade, domčekov pre škrečkov)
    • Veľmi dlhá dodacia doba
    • Neúmerná cena za dopravu pri danej dodacej dobe (12 dni)

    Sklamala ma dodacia doba tohto obchod. Objednaný tovar mi prišiel až po 12 dňoch odo dňa objednávky. Tovar prišiel nepoškodený a zabalený.

    Reakcia obchodu ERZO

    Dobrý deň, tovar bol odoslaný 9.1.2013 a to, že Vám ho pošta dodala až 15.1.2013, k tomu sa nebudeme vyjadrovať, možno ste si tovar prevzali zámerne až 15 a teraz píšete takéto hodnotenie, do 7.1.sme mali RD, čiže až potom sme začínali rozosielať objednávky.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • ???
    • chyba tel kontakt a zatial mi tovar neprisiel a uz som sa aj pytal a ziadna odpoved uvidim do konca tyzdna !!!!

    zatial neviem nic napisat kedze tovar este nemam a zo strany predajcu ziadna odpoved na mail .

    Reakcia obchodu ERZO

    Dobrý deň, telefonický kontakt je uvedený na našej internetovej .stránke, tak isto ako je uvedený tu na www.heureka.sk. Do 7.1.2013 bola v našej firme dovolenka.Tovar Vám bude doručený v priebehu dvoch dní.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • viac ako týždeň ste sa mi vôbec neozvali. Nevedel som prečo to tak dlho trvá. V iných eshopoch tovar expedovali do 48 hodin!!! Načo si priplácam za kuriera, keď mi tovar príde až po týždni? To mi mohla stačiť aj Slovenská pošta.

    Ak vám to neponáhľa, tak bez problémov.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Nakupovala som v tomto obchode prvýkrát,ale aj poslednýkrát. Vzhľadom na to, že som si objednala dňa 4.9. a zvolila som si kuriérsku službu,tak som si myslela, že mi to bude doručené najneskôr do 3 dní. Lenže tovar mi prišiel až o 10 dní. A po otvorení balíka som prišla na to, že mi dokonca poslali úplne inú rastlinu než som si ja objednala.

    Reakcia obchodu ERZO

    Dobrý deň, objednala ste si rastlinu, kde je napísané rôzne druhy, takže neviem akú inú sme Vám zaslali. A na dodaciu dobu sme Vás informovali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neviem zatialo som si žiadne v tomto obchode nevšimla.
    • Dodaciu lehotu.

    Objednala som si skoro pred mesiacom. Ani objednavka ani ziadny e-mail s dôvodom meškania objednavky neprišiel. Vôbec niesom spokojna som sklamana s vašeho prístupu k objednavkam.

    Reakcia obchodu ERZO

    Dobrý deň
    Vaša objednávka bola stornovaná a tovar Vám dodaný nebude, vzhľadom k Vašim predchádzajúcim emailom a nedvíhaniu telefónu, na ktorý Vám bolo volané aby sme si mohli overiť Vašu objednávku. Sme seriózna firma a otázky typu tovar bude na pošte 18 dní? a podobné a zároveň pre Vašu neplnoletosť. Už také otázka vyvolávajú pochybnosť o prebraní zásielky a preto sa majiteľka rozhodla Vašu objednávku stornovať.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • zdali sa mi dobré ceny
    • slabá komunikácia

    Bol to môj prvý nákup v tomto obchode, ale aj posledný. Komunikácia nulová. Žiadala som tovar zaslať na adresu slovenskou poštou, bez akejkoľvek informácie to sami od seba zmenili na kuriéra. Všetko by bolo ok, keby ma o tom informovali, a dohodli by sme sa na inom odbernom mieste, nakoľko sa počas týždňa nezdržiavam na adrese trvalého bydliska. Info o celkovej cene bola iná ako na oznámení o uložení zásielky. Kuriér vôbec nedal telefonicky vedieť, že ma nezastihol na uvedenej adrese. Všetko som musela vybavovať z vlastného mobilu. Celé sa to ťahalo tri dni, a už ma to naozaj prestávalo baviť. Keby v uvedeneý deň D sa opäť nič nedoručilo, zásielku by som už odmietala prevzať. Skúsenosť bola, nevyšlo to, ďalšia určite nebude. Majú na stránke dosť mien, ktorí si zásielku neprebrali, no ak to bol podobný prípad, ani sa dotyčným nepreberačom nedivím. Sama som skoro bola na tom zozname. Takže NIE!

    Reakcia obchodu ERZO

    Dobrý deň, nakoľko ste si asi neprečítali obchodné podmienky, váha tovaru nad 15kg sa nedá poslať Slovenskou poštou, preto bola zmena na kuriéra. Informovaná ste boli e-mailom, treba si ich čítať. A za kuriéra som sa Vám ospravedlnil, neovplyvníme pristupovanie zamestnancov inej, doručovateľskej firmy k dodaniu tovaru. Faktúru som Vám poslal a suma na nej bola taká istá, a to že ste sa s kuriérom nemohli stretnúť, on Vám to mohol doviezť aj na iné miesto, stačilo mu povedať. A komunikovali sme s Vami.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • perfektne som si vybrala
    • hned prebehol ochod
    • a dodnes este tovar nedosiel
    • dlzku dodania

    neviem posudit som tu prvykrat

    Reakcia obchodu ERZO

    Môžem poprosiť o číslo objednávky, nakoľko nemáme žiadne nevybavené objednávky