Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si šálku a došla.my úplne iná akú som.si objednala

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za reakciu, avšak v danom prípade bola objednávka zákazníkom vytvorená na detskú misku, nie šálku a zásielka sa nám vrátila ako neprevzatá.

    • Vankus nabol taki ako bol reklamovany

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za Vašu reakciu. V prípade, ak tovar zákazníkovi nevyhovuje má možnosť odstúpenia od zmluvy, prípadne v prípade vady výrobku ho reklamovať podľa reklamačného poriadku uvedeného na našich stránkach. Je našou snahou vyhovieť zákazníkom v takýchto prípadoch.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Predavaju sa lacne smejdy...

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za Váš názor. Sortiment, ktorý ponúkame je rôznych kategórií, ceny zodpovedajú kvalite produktov. V prípade zistenia problémových výrobkov sa snažíme v každom prípade o nájdenie stále kvalitnejšej náhrady.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar susic na riad prisiel zhrdzaveny

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za Vašu reakciu. Je nám samozrejme ľúto, že balenie obsahovalo poškodený tovar. Tovar pred odoslaním z kapacitných dôvodov však nemáme možnosť kontrolovať. Preto je potrebné v takom prípade tovar zaslať na našu adresu a v rámci reklamácie bude tovar vymenený, prípadne podľa požiadavky zákazníka budú vrátené peniaze na účet :-)

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Rychlost dodania
    • Mal som problem z prevodom....ich postoj bol dost smutny...a to som chcel zaplatit...keby som chcel reklamovat tak nechcem vediet ako by to dopadlo

    Maju co vylepsovat

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za Vašu reakciu. Pri problémoch s úhradou objednávky zasielame na základe informácie od zákazníka mail s konkrétnym číslom účtu, potrebným k uskutočneniu bankového prevodu. Zákazníkovi bol v rámci postupov zaslaný predmetný mail s informáciou a následne bola platba zrealizovaná. V prípade reklamácie postupujeme štandardným spôsobom a zákazníkom vychádzame v ústrety. Našim cieľom sú spokojní zákazníci :-)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikacia poslal som 3 emaili a ziadna odpoved a este iny tovar aky som mal vybrany posledny krat som tam nakupoval

    Neodporucam

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za Vaše upozornenie a reakciu. Na základe Vašej recenzie sme prekontrolovali našu mailovú schránku a zistili sme, že v danom prípade bolo z našej strany odpovedané na všetky dotazy a to dňa 24.4. 1x a 28.4.2017 2x.
    V prípade, že odpovede neboli doručené adresátovi, muselo dôjsť k technickému problému na stránke, čo je nám veľmi ľúto. Na maily odpovedáme priebežne v poradí v akom prišli a je našou úlohou nevynechať ani jeden. Samozrejme ak sa tak stane, nie je to nedbalosťou, ale prípadnými technickými problémami, ku ktorým občas dôjde. Je nám to skutočne ľúto.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vyhodna ponuka, zaujimavy produky
    • Nulova komunikacia. Dostanem este tovar?

    Skus mozno to vyjde

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za Vašu reakciu. Je nám ľúto uvedenej situácie, avšak platba k uvedenej objednávke žiaľ neprebehla a teda nebola pripísaná na náš účet a preto objednávka nebola vybavená. Kontrola platieb prebieha automatizovane a preto nemáme možnosť zistiť konkrétne jednotlivé objednávky, u ktorých sa tak stalo. Objednávka je v stave vrátená na sklad, teda akoby bola neplatná. Zákazníka sa pokúšame kontaktovať telefonicky ohľadom informovania.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • žiadne
    • nástavce na zubnú kefku zaslal nie originálne, ale nejaké druhotriedne

    overte si čo vlastne kupujete

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za Vašu reakciu a mrzí nás Vaša skúsenosť.
    Na uvedený tovar nezvykneme mať reklamácie. Samozrejme po obdržaní reklamácie z Vašej strany budeme riešiť uvedenú skutočnosť aj s dodávateľom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Nespokojnosť, zasielajú tovar, ktorý si zákazník neobjednal

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za Vašu reakciu a mrzí nás, ak došlo k mylnému odoslaniu tovaru. Pravdepodobne došlo k chybe v sklade. Samozrejme tovar je možné reklamovať na našej adrese, uvedenej na faktúre. Zákazníka budeme samozrejme v danej veci kontaktovať.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Nekvalitný produkt
    • Produkt nesplna ucel na ktory som ho kupila

    Na zaciatku sa zdala byt dobrá cena
    Viac si tento tovar nezakupim

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za Vašu reakciu a Váš čas. Vami zakúpený produkt je veľmi dobre predávaný a to bez akýchkoľvek reklamácií. Samozrejme nemusí vyhovovať každému a mrzí nás, že vo Vašom prípade to tak bolo.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nie je možné sledovať objednaný tovar

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za Vašu reakciu, možnosť sledovať pohyb objednávky je v prípade, ak je zákazník zaregistrovaný ešte pred vytvorením objednávky.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Zaujal ma produkt, ktorý nebolo nikde dostať.
    • Organizér s menším rozmerom.
    • Preverte si kvalitu tovaru, ktorú ponúkate na stránke.
    • Kúpili by ste si vy tento tovar?

    Obchod nemá slabiny, ale tovar ÁNO!!!
    V pondelok 6.3.2017 som zaslala tovar späť lebo vôbec nevyhovoval podmienkam seriózneho tovaru. Napísala som vám tam v liste, že odporúčam produkt Organizér do kabelky 2 ks stiahnuť z predaja, lebo jeho kvalita je pod vašu úroveň.
    Zapáchajúca umelá hmota, neviem si predstaviť, že si to vložím do kabelky. Všade trčali nitky, kde boli lajdácky prišité vrecúška...

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za Vašu reakciu aj Váš čas a mrzí nás Vaša nespokojnosť. Uvedený organizér je veľmi praktický a jeho zápach pochádza z výroby. Je možné ho odstrániť vyvetraním a pretretím handričkou. Okrem uvedeného organizéru máme aj iný organizér do kabelky, ktorý je veľmi pekný :-). Reklamácia bola vyriešená k spokojnosti zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neposlali originál ako bolo písané ale len fejk

    Nekupovat

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Sme vďační za každý názor, ďakujeme. Po kontrole na našich stránkach sme však zistili, že nie je uvedené, že ide o originál tovaru. Napriek tomu veríme, že tovar plní svoj účel, pretože reklamácie na tento druh tovaru nemáme takmer žiadne :-)

    • Tovar mi nebol doručený, nikto ma nekontaktoval. Celé zle

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, tovar je však pripravený na vyzdvihnutie od nasledujúceho dňa od vytvorenia objednávky, ktorá bola vytvorená na osobný odber v Košiciach. Pre zmenu v objednávke Vás budeme kontaktovať telefonicky.

  • Neodporúča obchod

    90 %

    • Tovar bol veľmi nekvalitný - zlé krivé šitie, materiál nekvalitný, zapáchajúci.

    Tovar nevraciam len preto, že nechcem míňať ďalšiu energiu a peniaze.

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Mrzí nás Vaša skúsenosť a v každom prípade sa oplatí tovar reklamovať. V prípade požiadavky budú vrátené peniažky aj za odoslanie tovaru k nám späť. Reklamácie sa snažíme riešiť k spokojnosti zákazníkov. Tovar žiaľ z kapacitných dôvodov nevieme pred odoslaním skontrolovať.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Zasielanie tovaru je v poriadku, len tovar bol chybny...

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme veľmi pekne za Vaše vyjadrenie. Samozrejme v prípade chybného alebo nevyhovujúceho tovaru je stále možnosť reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy s následnou výmenou tovaru alebo vrátením peňazí :-).

    • Nedodržanie dodacej lehoty 1-3dni!!!!!!
    • Tovar bol na sklade, čiže kokamzitemu sledovaniu a následne dodaniu.Objednane 21.12.2016 ráno. To znamená že tovar som si mal prevziať najneskôr 24.12, čo sa nestalo. Kontaktovali má až 26.12.2016. Sú to 3 pracovné dni????

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Milý zákazník, veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť. K danému problému musíme uviesť, že z našej strany bola zásielka vyexpedovaná v deň objednávky, teda 21.12. Problém nastal u kuriérskej spoločnosti, čo my žiaľ nevieme ovplyvniť. Došlo k tomu pravdepodobne z dôvodu veľkého počtu zásielok, ktoré musela kuriérska spoločnosť v predvianočnom čase doručiť. Z našej strany sme skutočne robili všetko čo sa dalo aby boli zásielky vyexpedované včas. V období 3 dni pred Vianocami odporúčame objednávať doručenie kuriérom :-)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Neviem
    • Tie nahradne hlavice nie su Braun, su len nejake falzifikaty... uz si od Vas nikdy neobjednam

    Preverte si co ponukate aby ste si nekazili svoje meno...

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Preto lebo som to chcela čím skôr vyskúšať kôli zdravotným problémom ja som tie naplaste už poznala , ale bolo to iné balenie a výhodnejšie.
    • Zavádzate ľudí , v ponuke je 20 ks náplasti ALE nikto nevie,že sa počítajú na kusy, JA KEĎ SOM OBJEDNÁVALA EŠTE SKôR TAK SOM DOSTALA 20 KS - ALE NA PÁRY - prečo? lebo väščinou si to ĽUDIA dávajú na OBE NOHY NARAZ..................

    Objednala som náplaste preto lebo som ich chcela - a ani vo sne by ma nenapadlo,že je to trocha OBLBNUTIE ZÁKAZNIKA.

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za reakciu. Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, Chyba nastala v sklade a ešte dnes Vám doposielame chýbajúci kus. Veľmi sa ospravedlňujeme .

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 8

    Reakcia obchodu Zlavolam

    Ďakujeme za názor. Ale bez bližšie špecifikácie Vášho problému nevieme reagovať.