Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar bol doručený rýchlo a v poriadku. Len mi neposlali to čo som objednala, ale iné. Chcela som sv.Antonka a poslali mi matku a dieťa.

    Reakcia obchodu Zachej.sk

    Ďakujeme za reakciu. Na základe tejto recenzie sme našu zákazníčku kontaktovali a reklamáciu sme vybavili tak, aby zákazníčka bola spokojná. V prípade akýchkoľvek problémov a otázok nás neváhajte kontaktovať na našej zákazníckej linke 0850 999 500 (Po - Pi: 09:00 - 16:00). Ak o tom vieme, môžeme to aj vyriešiť a prípadne nedostatky odstrániť. Ami, za tím Zachej.sk

  • Jediná správa z obchodu bola, že objednávku dostali...Nemám žiadne ďalšie info... ani tovar

    Reakcia obchodu Zachej.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu reakciu. Na našej stránke, aj pri každom produkte, aj v spomínanej správe v maily bolo uvedené, že od 23.12.2021 do 6.1.2022 máme vianočnú dovolenku a že všetky objednávky začneme postupne vybavovať od 7.1.2022, v tomto termíne sme vybavili aj Vašu objednávku. Bežne vybavujeme objednávky maximálne do jedného pracovného dňa. Ďakujeme za pochopenie. Ami, za tím Zachej.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Najprv si človek objedna a potom mu príde SMS ka na zlavu za prvý nákup. Ďakujem nie.

    Reakcia obchodu Zachej.sk

    Ďakujeme za Vašu reakciu. Mrzí nás táto situácia, pretože my žiadne SMS neposielame. Posielame mail s kupónom na prvý nákup, ktorý si zákazník sám vyžiada. Sám tam zadáva svoj mail, na ktorý mu obratom kupón pošleme, aby ho mohol hneď k prvému nákupu uplatniť. Konkrétne aj tento kupón sme preverili a zistili sme, že bol na mail odoslaný o 15.00 a objednávka nám bola doručená o 15:11:14. Čiže kupón sa dal použiť už pri tejto objednávke. Dúfame, že sa v budúcnosti pri akomkoľvek probléme obrátite na naše zákaznícke centrum a určite to radi vyriešime k spokojnosti zákazníka. Naším zámerom je zákazníka potešiť a určite nechceme nikoho nijako zavádzať. Ami, za tím Zachej.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • obraz na dreve neznamená že je tam prilepený papier, ktorý odstáva

    Reakcia obchodu Zachej.sk

    Dobrý deň, veľmi nás táto situácia mrzí. Všetky obrazy, ktoré máme v ponuke, sú len reprodukcie, vytlačené buď na plátne alebo na kvalitnom papieri, ktorý je buď hladký alebo štruktúrovaný. Táto tlačená papierová verzia je väčšinou nalepená na drevenom podklade. Preto sú tieto obrazy aj vo veľmi prijateľnej cene. Ak by šlo o maľbu na drevo, tam by sa cena obrazu pohybovala v desiatkach, možno stovkách Eur. Samozrejme, ak Vám takéto prevedenie nevyhovuje, tovar nám môžete vrátiť. Ami, za tím Zachej.sk.

    • e-kniha sa nedala otvoriť...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nechcú to poslať na dobierku iba platbou vopred

    Reakcia obchodu Zachej.sk

    V našom e-shope si zákazníci môžu objednať tovar aj na dobierku. Občas sa však stane, že zákazník neprevezme viac balíčkov na dobierku a v tomto prípade ho poprosíme, aby objednávku uhradil vopred, aby nám tak potvrdil svoj záujem o objednaný tovar. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Zakúpený tovar ok, som spokojná
    • Od ďalšieho nákupu má odradil reklamný materiál podporujúci hnutie-sektu Godzone, pre mňa absolútne neprijateľné. Inde v zahraničí už dávno toto hnutie odsudzuju, ale my Slovac musíme skúšať všetok odpad západu, až kým si nenarazime nos a nevidíme v živote negatíva co to zo sebou prinieslo !!!!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nekvalitne

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Nejasna adresa firmy, nemozne vyzdvihnutie na pobočke, firma posle balíček skoro na tu istú adresu ak by som to vedela isla by som si pon pešo a nemusela som platiť zbytočne naviac poštovné
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • DVD prišlo cele poškrabané a nedalo sa prehrať .Neviem kto to balí , ked to takto zničil. Určite nerozumie technike. ak mam zaplatiť poštovné na reklamaciu k Vam a spať 2x2.5 € + cesta na poštu 2x tak sa mi to neoplatí reklamovať. Obchod hodnotím ako vyložene zlý. Žial. Pekny deň Jozef.

    Reakcia obchodu Zachej.sk

    V tomto prípade išlo o výrobnú chybu. Bežne pri balení sa DVD nerozbaľujú a nekontrolujú. Zatiaľ sme podobnú reklamáciu nemali a preto nás to veľmi mrzí, že sa niečo také stalo. Keďže zákazník nás nekontaktoval, na základe tejto recenzie sme nášho zákazníka oslovili my a zaslali mu nepoškodené DVD. Zákazník neplatil žiadne poštovné navyše. Všetky náklady spojené s prepravou sme hradili my.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • že 29.9 vyexpedovane a 11.10 a nič mi nedošlo

    Reakcia obchodu Zachej.sk

    Dobrý deň p. Marek ... ďakujeme za Vašu reakciu. Zásielku sme Vám vyexpedovali v deň prijatia objednávky, teda v piatok 29.9.2017 a pondelok 2.9.2017 bola uložená na pošte, ktorú ste si zvolili.

    Pošta následne informuje formou SMS a emailom, aby si zákazníci prišli prevziať zásielku. A robí to viackrát.

    Navyše, v emaily, ktorý sme Vám zasielali ako informáciu o expedovaní zásielky, bol sledovací kód balíka s preklikom na stránku Slovenskej pošty, kde je uvedené, kde sa zásielka nachádza.

    Myslíme si, že sme urobili maximum pre to, aby sme Vám poskytli všetky informácie k prevzatiu zásielky.

    Prajem pekný deň.

    • predava co vobec nema

    prva a zla skusenost. Nedoporucujem nikomu.Naco ponukaju nieco, co je vypredane. A ani znamka ochoty k spolupraci, napr. dodanie po doplneni na sklad. Trapna bola radost z toho, ze suhlasim so zrusenim objednavky. Ale skoda sa rozculovat.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Majú knihz mojej krvnej skupiny
    • neviem zatiaľ o nich

    Pozrite si portál, objednajte a budete spokojný

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Přehledný, ochota pracovníků.
    • Mělo by se platit až při dodání zboží. Platba předem nezajištuje žádnou lhůtu dodání.

    Zjistit si od známých informace, jak to v této firmě funguje.

    Reakcia obchodu Zachej.sk

    Dobrý deň p. Jarka,

    ďakujeme za Váš názor a zároveň nás mrzí, že ste neboli s našimi službami spokojný. Po dohovore s Vami ste s posunutou dobou dodania súhlasili. Čo sa týka platby vopred, je to naša podmienka pre zasielanie do Českej republiky. Ak môžeme urobiť niečo viac pre Vašu spokojnosť, radi to spravíme.
    Prajeme pekný deň.

    • Pohodlny vyber publikácie v ktoromkolvek case.
    • Uz je tomu viac ako 10 dni od objednávky , tovar zatiaľ nedoruceny bez vysvetlenia.

    Reakcia obchodu Zachej.sk

    Dobrý deň,

    v dňoch od 29.07. do 14.08.2015 prebiehala v externých skladoch našich dodávateľov inventúra.
    Z tohto dôvodu sa predĺžila dodacia lehota na 14 pracovných dní (avizovali sme ju pri produkte na stránke, v nákupnom košíku aj v potvrdzovacom e-maily). Zrejme ste si tento údaj nevšimli.

    Veľmi nás mrzí, že ste museli na svoju objednávku čakať tak dlho, za čo sa ospravedlňujeme.

    Vašu objednávku sme už expedovali.

    Ďakujeme za pozorumenie.
    Zachej.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • dlhá dodacia lehota

    Reakcia obchodu Zachej.sk

    Dobrý deň,

    v dňoch od 29.07. do 14.08.2015 prebiehala v externých skladoch našich dodávateľov inventúra.
    Z tohto dôvodu sa predĺžila dodacia lehota na 14 pracovných dní (avizovali sme ju pri produkte na stránke, v nákupnom košíku aj v potvrdzovacom e-maily). Zrejme ste si tento údaj nevšimli.

    Veľmi nás mrzí, že ste museli na svoju objednávku čakať tak dlho, za čo sa ospravedlňujeme.

    Vašu objednávku sme už expedovali.

    Ďakujeme za pozorumenie.
    Zachej.sk