Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar doteraz neprišiel - už je to 6 dní a obchod sa ani neunúval informovať ma, čo sa deje...

    Reakcia obchodu WinePlanet.sk

    Dobrý deň,
    pokiaľ tovar neprišiel tak dlho, tak nás prosím okamžite kontaktujte. Nevieme takto preveriť o akú objednávku sa jedná a kde je problém, pokiaľ nekontaktujete naše zákaznícke oddelenie.
    https://wineplanet.sk/kontakty
    Môže ísť len o nejaké technické zlyhanie sms, alebo sa zásielka vrátila, keď od Vás nemáme informáciu nevieme rýchlo konať.
    Ďakujeme
    Lucia z WinePlanet

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Nedostal som poháre na vodu, ktoré som vyhral vo Vianočnej hre. Kód som zadal pri objednávaní.

    Reakcia obchodu WinePlanet.sk

    Dobrý deň, v prípade že je objednávka akokoľvek neúplná je potrebné kontaktovať ihneď naše zákaznícke oddelenie: https://wineplanet.sk/kontakty. Pokiaľ by sme zistili, že ste oprávnene získali darček a nebol k objednávke priložený, nie je problém ho doposlať. Komentár na Heureka nevieme nijakým spôsobom priradiť k menu zákaznáka ani k objednávke.
    Ďakujeme za pochopenie
    Lucia z WinePlanet

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • široký sortiment
    • dodané v špinavej krabici, ktorá spôsobila ešte aj znečistenie oblečenia
    • objednával som si tovar, ktorý bol na výdajni v Boroch skladom, napriek tomu trvalo dodanie viac dní

    Výdaj v Boroch neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vôbec sa neozvali

    Reakcia obchodu WinePlanet.sk

    Dobrý deň,
    neviem žiaľ posúdiť a priradiť k objednávke. Kolegovia zo zákazníckeho centra odpovedajú na všetky emaily, ak boli správne zaslané na [email protected], všetky kontakty vrátane telefónnych čísel sú uvedené tu: https://wineplanet.sk/kontakty

    Ďakujem
    S pozdravom
    Lucia z Wineplanet

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som zaplatil predom, no zatiaľ neprišiel. Už pred týždňom som dostal info, že zásielku prevzal kuriér (samozrejme číslo zásielky mi nedali). Takže neviem či je chyba na strane DPD, alebo wineplanet… nabudúce už len dobierku, teraz budem musiet otvoriť reklamáciu a riešiť to s nimi…

    Reakcia obchodu WinePlanet.sk

    Dobrý deň, pokiaľ sa zásielka oneskorí je potrebné volať na náš zákaznícky servis, ktorý tieto situácie promptne rieši s kuriérom.
    Notifikácie chodia už od dopravnej spoločnosti a pokiaľ takáto správa nebola doručená mohlo dojsť k zlyhaniu sms, k zadaniu chybného telefónneho čísla alebo iným udalostiam, ktoré naše zákaznícke centrum vybaví na počkanie a k vašej spokojnosti. Tovar dodávame do 48 hodín v rámci pracovných dní, ak evidujete zdržanie je potrebné nás okamžite kontaktovať na email: [email protected] alebo volať na +421 903 451 134.
    Ďakujeme
    Lucia z WinePlanet

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    dorucenie objednavky som musel 'nahanat',
    proklientsky / proaktivny pristup vyzera znacne inak!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 11.8 objednaný tovar v prevádzke v BB, kde bol skladom, 19.08 info, že tovar "doručený". Pri zisťovaní na predajni info, že dodanie tovaru pri objednávke cez web vždy len k určenému !jedinému! dňu v týždni.......????
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Od vytvorenia objednávky 15.6.2022 mi doteraz neprišla SMS s informáciou na prevzatie tovaru. Dnes je 28.6.2022.

    Reakcia obchodu WinePlanet.sk

    Dobrý deň,

    bežné dodanie je do dvoch pracovných dní, pokiaľ sa objednávka takto oneskorí je potrebné kontaktovať ihneď naše zákaznícke centrum k prevereniu stavu. Sme Vám plne k dispozícii telefonicky či na online chate. Môže zlyhať zaslanie smsky alebo iná príčina, ktorú momentálne neviem identifikovať. Verím, že ste naše zákaznícke centrum kontaktovali, nakoľko všetky objednávky z 15.6. evidujeme ako dodané.

    Ďakujem
    S pozdravom Lucia z WinePlanet

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Z doteraz troch otvorených fliaš dve boli farbou skoro číro biele, sladke , jedina flaša bola taka ako som ju chutnal vo vinoteke.
    Som sklamaný takouto dodávkou. Este som sa s niečim podobným nestretol. Zakupil som 8 fliaš a myslel som si, že som nasiel do buducna znacku ktoru budem kupovat.

    J.I.

    Reakcia obchodu WinePlanet.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že víno nebolo podľa Vašej očakávanej chuti. V každom prípade, Vašu reakciu intenzívne riešime a sme ochotní Vám vyjsť v ústrety v prípade, že by ste víno chceli vrátiť. Naše zákaznícke centrum Vás dnes kontaktuje a osobne dorieši všetko k Vašej spokojnosti.
    Podľa testov someliéra je víno v poriadku, u nás ide o veľmi obľúbené víno. Môže sa však stať, že pri inej výrobnej dávke alebo ročníku môže byť chuťovo iné. Veríme, že spolu s Vašou podporou môžeme víno preveriť a kontaktovať aj nášho vinára, aby sme vedeli zabezpečiť kompletnú zákaznícku spokojnosť.

    Ďakujem
    S pozdravom Lucia z WinePlanet

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi nebol doručený
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Velmi neochotny a arogatny personal.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Personal by mohol by sa mohol naucit spravat

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Absolvovali sme ochutnávku 6 druhov vína. Boli 4 biele, jedno ružové a len jedno červené víno. Biele vína nám nechutili. Aj someliéra sme zažili zdielnejšieho. Nedostali sme nič na prehryznutie medzi ochutnávkou. Za zaplatenú cenu sme to očakávali. V budúcnosti sa už nezúčastníme na takejto akcii.

  • Problém s dodávkou tovaru, slabé informacie ohľadom dodávky tovaru do zahraničia /CZ/. Požadované 2 razy platiť za tovar a plus platba 6 EUR za dodávku tovaru-objednavka bola nad 50 EUR...

    Reakcia obchodu WinePlanet.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia avšak snažíme sa Vám vyjsť v ústrety s dodaním alkoholu do Českej republiky, je to spojené s legislatívnymi a colnými reštrikciami. Naše zákaznícke oddelenie Vás bude kontaktovať. Ďakujeme veľmi pekne

  • Víno som síce kupovala v akciovej cene, netušila som, že budú pokazené. Všetkých 10 fliaš a mal to byť darček.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Neprijemna osoba za pokladnou
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na stránke síce uviedli ze ochutnávka je pre 30 osôb. V skutocnosti vsak cez zlavovy portal dali dalsich 20 osôb. Ochutnávka bola bez miest na sedenie, cize 3 hodiny na nohach - neinformovali. Ochutnávka bola neriadená - dopredu o tom neinformovali.
    • Kto isiel cez zlavovy portal dostal lepsiu cenu a flasu vina ako darcek. Velke sklamanie z tejto "renomovanej" spolocnosti. Najhorsie organizacne zvladnuta ochutnavka v Ba aku som zazil.
    • Vela ludi - totalna masovka. Chaby zahryz

    Na stránke síce uviedli ze ochutnávka je pre 30 osob. V skutocnosti vsak cez zlavovy portal dali dalsich 20 osôb. Ochutnavka bola bez miest na sedenie, cize 3 hodiny na nohach - dopredu neinformovali. Ochutnavka bola neriadena - dopredu o tom neinformovali. Kto isiel cez zlavovy portal dostal lepsiu cenu a flasu vina ako darcek (na zlavovom portale to vybehlo az po mojom nakupe). Velke sklamanie z tejto "renomovanej" spolocnosti. Najhorsie organizacne zvladnuta ochutnavka v Ba aku som zazil. Vela ludi - totalna masovka. Chaby zahryz

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia
    • Zle uvedené otváracie hodiny v objednávke, na webe aj facebooku

    Neserióznosť. Človek sa zbytočne trepe na predajňu vyzdvihnúť si online nákup, majú úplne iné otváracie hodiny než píšu v objednávke, na webe a facebooku. Ani 20 dní po upozornení nemajú upravené otváracie hodiny na webe ani facebooku.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Ten Devin od Zitavske Vinice nie je hodny ani 1 Euro. Poor quality and taste.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • nie sú
    • nedodržanie termínu dodávky

    nedoporučujem objednať tovar, hľadajte iného dodávateľa na víno !!!