Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Tovar prišiel na druhý deň

    Tovar prišiel na druhý deň,ale poškodený. Reklamovala som telefonicky, sľúbili dodať nový kus a starý vziať späť. Prišla mi nakoniec malá krabička, ktorú som ani neotvorila. Objednávala som prenosnú WC stoličku, ktorá bola vo veľkej krabici.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Mrzí nás situácia ohľadom Vášho zakúpeného tovaru, ak nie ste s tovarom spokojný, samozrejme máte právo ho vrátiť.
    Odporúčame Vám kontaktovať naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám poradí ako ďalej postupovať.
    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Dostala som tovar hned
    • Motorček hlučné vr i nedá sa pritom spat

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Mrzí nás situácia ohľadom Vášho zakúpeného tovaru, ak nie ste s tovarom spokojný, samozrejme máte právo ho vrátiť.
    Odporúčame Vám kontaktovať naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám poradí ako ďalej postupovať.
    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Kuriérska služba

    Už dva krát som si objednala od vás tovar. Kuriér raz zavolá, keď nezdvihnem telefón, už sa mu nedovolám. Pri druhej zásielke som sa mu dovolala a chcela som doručiť tovar v utorok. Povedal že okrem utorka, lebo majú toho v utorky veľa. Ja som iný deň nemohla. Už sa mi nepodarilo zmeniť dátum doručenia. S kuriérmi iných firiem mám dobré skúsenosti, sú spoľahliví a ochotní.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme, ihneď sme kuriérsku spoločnosť kontaktovali a čakáme na vyjadrenie.
    Dúfame, že s najbližším nákupom u nás budete spokojný.
    Ďakujeme a prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Chaos v objednávke

    Chaos pri objednávke. Zatiaľ prvá skúsenosť. Možno ešte niečo objednám.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za chybu, ktorá nastala na strane nášho zákazníckeho centra a zároveň ďakujeme za upozornenie.
    Na skvalitnení našich služieb neustále pracujeme a preto veríme, že ak ešte využijete naše služby budete s nákupom v budúcnosti spokojný.
    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    moj pocit bol že predavacka alebo skladnicka nevedela o vyrobku skoro nic a bolo mi povedane ze sa pri vyrobku nachadza navod v slovencine a navod v slovencine tam nebo az po mojom opetovnom telefonate mi bol zaslany na e-mail

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, mrzí nás situácia, ktorá nastala.
    Návod na použitie je štandardne súčasťou faktúry.
    Pre spokojnosť zákazníkov sa snažíme robiť všetko. Na skvalitnení našich služieb neustále pracujeme
    Prajeme Vám všetko dobré.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • SPS niečo strašné drzý nepríjemný dokonca sa vyhrážal a nadával mi
    • Tovar ani po telefonáte nemám!!!

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme, ihneď sme kuriérsku spoločnosť kontaktovali a čakáme na vyjadrenie.
    Dúfame, že s najbližším nákupom u nás budete spokojný.
    Ďakujeme a prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Keď som si pred časom kúpila elektrostimulátor Beurer EM 59, návod na použitie je preložený úplne hrozne, niektoré odvolávky vôbec nesedia a keď sme ho porovnali s nemeckou verziou, tak to vôbec nesedí. Nakoniec som sa s ním naučila pracovať a pre rodičov som kúpila elektrostimulátor Beurer EM 49, ktorý má pokazený displej.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Mrzí nás situácia ohľadom Vášho zakúpeného tovaru, ak nie ste s tovarom spokojný, samozrejme máte právo ho vrátiť.
    Odporúčame Vám kontaktovať naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám poradí ako ďalej postupovať.
    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si ortopedických podsedak 14 x 10 x 10 prišlo 14 x 7 x 7 volala som, že to nie je ten co bol objednaný na druhý deň bol znova zaslaný vraj aký bol objednaný zase zle, prišiel ten istý ako pred tým dňom. Asi by ste si to mali upraviť na internete pretože iný rozmer co ponúkate na web stránke.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za chybu, ktorá nastala na strane nášho zákazníckeho centra a zároveň ďakujeme za upozornenie.
    Na skvalitnení našich služieb neustále pracujeme a preto veríme, že ak ešte využijete naše služby budete s nákupom v budúcnosti spokojný.
    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar, prišiel nekompletný bez nosovej kanily, časti objednaného filtra boli nezabalene a rozhádzané v balení oxigenatora. Na moju okamItu sťažnosť som nedostal žiadnu reakciu.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Mrzí nás situácia ohľadom Vášho zakúpeného tovaru, ospravedlňujeme sa za vzniknutý problém.
    Vašu sťažnosť sme posunuli na naše reklamačné oddelenie, ktoré Vás bude kontaktovať a dorieši s Vami túto situáciu.
    Na skvalitnení našich služieb neustále pracujeme a preto veríme, že budete s nákupom v budúcnosti spokojný.
    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prehľadná stránka
    • Dobré ceny
    • Dlhá dodacia doba
    • Tovas nedorazil
    • Komunikacia obchodu

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Ospravedlňujeme sa Vám za dlhšiu čakaciu dobu. Budeme robiť všetko preto, aby bola Vaša objednávka vybavená v najbližších dňoch.
    Prajeme pekný deň

  • POzor na reklamné ponuky. Uvádza sa "skladom" a potom príde oznam, že tovar je nedostupný...a má sa počkať na ďalšie informácie... veľmi všeobecné ! Požiadal som o zrušenie objednávky - a obratom mi vyhoveli...

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, mrzí nás situácia ktorá nastala.
    Vo Vašej objednávke bol žiaľ aj tovar ktorý ste si objednal aj napriek čakacej doby 3 týždne.
    Na základe tejto skutočnosti Vám bol zaslaný mail o nedostupnosti tovaru.
    Objednávku sme vybavili podľa Vašej požiadavky o stornovaní.
    Prajeme Vám všetko dobré.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nebol dodaný kompletný. Objednané boli dve položky, prišla krabica s jednou položkou. Na požiadavku mailom, aby dodávateľ zaslal tovar znova a riadne označil počet položiek na obale, dodávateľ nereagoval kladne.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Mrzí nás situácia ohľadom Vášho zakúpeného tovaru, ak nie ste s tovarom spokojný, samozrejme máte právo ho vrátiť.
    Odporúčame Vám kontaktovať naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám poradí ako ďalej postupovať.
    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • vysoké ceny tovaru a dopravy

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Niektoré ceny nevieme ani my ovplyvniť, nakoľko sa odvíjajú od našich dodávateľov.
    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Napriek tomu, ze bol avizovany tovar na sklade, nedorazil ani 8 dni po objednavke Ziadne vysvetlenie, ziadna komunikacia.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, mrzí nás situácia, ktorá nastala.
    Tovar Vám bude doručený v čo najkratšom možnom čase, predpokladané doručenie bude najneskôr do 9.2.
    Pre spokojnosť zákazníkov sa snažíme robiť všetko.
    Prajeme Vám všetko dobré.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zla komukacia s pracovnickami zakaznickeho centra,chcel som doruciť kupenu postel do 13.30h postel dorucena 14.15 h. ,problem s vykladkou
    • pacovnicky zavadzali.nepresne informovali o stave objednavky
    • nedodrzany cas vopred dohodnutej objednavky. Argument na pocasie neakceptujem. nebola ziadna kalamita ani mimoriadne zle podmienky Pisal som mail , neboli ochotné to uznat.

    zlå komunikacia so zákaznickym centrom.posteľ vám nevyložia , šofer je sám, musite si zabezpecit pomocnika ak ste invalt tak máte smolu.. Nedoporičujem kúpu od Unizdrav!!!

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za chybu, ktorá nastala na strane našeho zákazníckeho centra a zároveň ďakujeme za upozornenie.
    Na skvalitnení našich služieb neustále pracujeme a preto veríme, že ak ešte využijete naše služby budete s nákupom v budúcnosti spokojný.
    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Do požiadavky som uviedol, aby mi doručili tovar len po 16:00 nakoľko len vtedy som doma. Spoločnosť mi nevyhovela, tak som zrušil objednávku.

    Nie som spokojný s prístupom k zákazníkom. Nevyhovenie požiadaviek zákazníkov.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, mrzí nás situácia, ktorá nastala.
    Pre spokojnosť zákazníkov sa snažíme robiť všetko.
    Prajeme Vám všetko dobré.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • zdravotnícky obchod - všetko na jednom mieste
    • tovar je závadný, balík prišiel totálne rozbitý a rozkopaný

    Objednávali sme toalentnú stoličku. Tovar je závadný, lebo kýblik má tvar oválu a pokrývka gulatý tvar. Nesedí to a kýblik sa nedá poriadne zakryt.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Mrzí nás situácia ohľadom Vášho zakúpeného tovaru, ak nie ste s tovarom spokojný, samozrejme máte právo ho vrátiť.
    Odporúčame Vám kontaktovať naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám poradí ako ďalej postupovať.
    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Svetlo na palici nefunkčné.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň,
    veľmi nás to mrzí. V prípade, že máte s produktom problém je možné zaslať ho na reklamáciu.
    Na skvalitnení našich služieb neustále pracujeme a preto veríme, že budete s nákupom v budúcnosti spokojný.
    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Zakúpená posteľ je vhodná pre celkom ochrnutého pacienta, ktorý nevníma mnoho dielov, z ktorého je matrac zložený, i keď kvôli množstvu polôh je to asi nutne. Pre pacienta, ktorého treba iba polohovať , čo bol náš prípad , bola posteľ absolútnym utrpením, pretože pacient vnímal každý spoj matracov , tvrdosť a nepohodlie. Posteľ sme kúpili na firmu a po doručení a vyskúšaní ju Unizdrav nechcel vziať späť, iba od fyzickej osoby, čomu nerozumiem… tak si dávajte pozor…
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Za dobierku som zaplatila 2x… prvy cez banku, lebo sa cez Pacetu nedalo, na druhy den cez Pacetu. Osobne som dala info o duplicitnej platbe, brali na vedomie… no dodnes sa mi peniaze nevratili.

    Reakcia obchodu Unizdrav.sk

    Dobrý deň.
    Mrzia nás komplikácie ohľadom duplicitnej platby ,štandardne finančné prostriedky vraciame do 14 dní od zadania podnetu. Vaša platba bola vrátená v termíne .
    Pekný deň prajeme.