Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Presun tovaru z BA do ZV trval 6 dní.. Zlá komunikácia ...

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Plášt zásobníka bol preliaceni na troch miestach bez škrabancov na funkciu nemá vplyv nakoľko išiel do kotolne som to neriešil. Ešte musím vyriešiť záručný list.

  • V dodaním tovaree chýba 74 časti takže celá skladackA mi je nanič chcel som reklamovať no meil nereaguje a uvedené tel.c. je neplatné ani na p.Majtana nikto nedvíha, všetko je nanič

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prevzal som tovar, bola na ňom výrobná vada po zaslaní náhradného kusu mi prišla rozbalená krabica a chýbali v nej komponenty.TPD určite neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Dodanie rýchle

    Samotný obchod nepochybil. Len výrobky ktoré som si objednal nezodpovedajú mojej predstave.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • uplne pomala a nejasna komunikacia

    Cele to trva neskutocne dlho. Kazdy krok jedn az dva dni, kde v inch shopoch to ide v radovo v minutach ci hodinach.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dostupný, objednaný následne po 3 dňoch mi oznámili emailom že tovar je možné dodať za 6 týždňov. Prepáčte ako že WTF! Prečo bol vôbec v ponuke keď nie je ani skladom na predajni a ani na centrále? !
    A obchod sa ma pýta ci si prajem počkať. Tak že objednávku obchod nezruší nič neporušil ale v Andreashope som to mal na druhý deň cca o 2 € viac.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som mal objednaný, obchod mi objednávku potvrdil,následne mi bol zaslaný e-mail s informáciou, že tovar je už len na predajni ako vystavený kus.Informoval som sa 2x či je tovar nepoškodený a kompletný, no na túto moju otázku už nikto nereagoval, takže bez odpovede.
    Tým pádom som objednávku zrušil.
    TPD mi následne poslal e-mail s bonusom -3,00 na nasledujúci nákup nad 99,00€.
    Ďakujem za takúto "veľkorysú " ponuku a tovar som objednal inde.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka nespracovaná po týždni ani jeden mail o spracovaní objednávky, nákup na splátky cez Home Credit vybavený a TPD nieje schopné už 3 týždeň vybaviť moju objednávku...Ich odpoveĎ:
    Dobrý deň,

    nakoľko sa nám technický problém nepodarilo dodnes odstrániť,neviem Vám uviesť ani približne kedy bude možné Vašu zásielku odoslať.Odporúčam túto internetovú objednávku spolu so žiadosťou o úver zrušiť.Podľa údajov vidím,že ste zrejme z Bratislavy.V prípade záujmu je možné splátkový predaj zrealizovať aj priamo na predajni na Farského 26 v Petržalke.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    S pozdravom,

    Lucia Fusková

    TPD.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • cena
    • tovar dodaný bez faktúry, z TPD mám len potvrdenie o objednávke v maile
    • po objedaní sme dostali len potvrdenie objednávky. Žiadne informácie o expedícií tovaru zo skladu, ani predbežný dátum dodania
    • kuriér neinformoval vopred dátum ani čas dodania, zavolal keď zaparkoval pred domom

    Nehodnotím eshop TPD pozitívne, možno na predajni to funguje lepšie.... Objednávam z veľa eshopov a 99% z nich posiela zákazníkovi viac informácií, o faktúre ani nehovorím.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi prišiel poškodený
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal byt dostupny. Avsak po objednavke mi tvrdili ze nic s mojej objednavke neni k dispozicii. Ponukat tovar ako dostupny a potom tvrdit ze je nedostupny. Je neserioznost.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • predávajú tovar ktorý nemajú a rušia objednávky
  • Neodporúča obchod

    80 %

    • cena
    • moznost platit poukazkami
    • pobocky iba na strednom a zapadnom slovensku
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Cena
    • Doba dodania
    • Zavádzanie a klamanie ohľadom odoslania

    Na stránke bolo že odosielame ešte v ten deň. Objednané vo štvrtok, na splátky a dodanie malo byť v pondelok. V utorok stále nič, tak som kontaktoval tpd a bolo mi povedané, že bolo odoslané v pondelok. Žiadne info, žiadny mail. Kontaktoval som packetu a povedali, že nič neeviduju. V stredu som kontaktoval tpd, nech mi povedia pravdu. Vraj omylom odovzdali kuriérovi sps. Tak to stopli a čakajú na návrat balíka. Kontaktoval som sps, a potvrdili info ale s tým, že to bolo odoslané až v utorok. Takže prečo som dostal info od tpd, že odoslali v pondelok? Klamanie, klamanie. Tovar mi bol doručený packetou v piatok do Z boxu. Po tejto skúsenosti a prečítaní iných recenzií sa budem tpd vyhýbať.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Nerozumiem jednej veci, ako môže niekto čakať 3 mesiace na tovar ved by ste mali mať služby takého typu, že, keď niekto si objedná tovar a neni skladom tak má 1 týždeň čakať,a nie 3 mesiace ?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Predávajú použitý tovar bez upozornenia

    Našiel som u nich zvlhčovač, ktorý sa už nevyrába v zľave. Prišiel mi používaný výrobok. A pri zvlhčovači to znamená vodný kameň, zanesený filter a dokonca aj plastový kryt už mal zmenenú farby (vplyvom slnka/tepla). Takýto výrobok predávať bez upozornenia, že je používaný je hanba.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na stránke majú vyobrazený iný tovar ako v skutočnosti majú, Aj keď som výslovne napísal že čierne mačky nechcem, že chcem iba orange poslali čierne. Čiže ich pracovníci nedokážu čítať a rozumieť. Na web objednávke majú chyby ak napíšem mesto Poprad v ich objednávke a faktúre sa objaví "Neuvedené". Hanba. Nemajú zmluvu s Packeta alebo iiným a zákazník je rukojemníkom kuriera.

    NIkdy viac TDP

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Prehľadnosť webu
    • Ceny
    • Inzerované nedostupné produkty
    • Vramci Black Friday mizerne zlavy

    Objednaný notebook po preverovaní nakoniec ani dostupný nebol, hoc inzerovany na objednávku. Ako náhrada mi bol ponúknutý model o 30% drahší ..

    • Obchod po telefóne nekomunikuje bolo má odkázané na emailovú komunikáciu. V e-maily sa obchod odkázal na splátkovú spoločnosť vraj jej neprišli podpísané dokumenty. Splátková spoločnosť cofidis mi po telefonickom dohovore povedala vraj sa čaká len na TPD a všetko je už odoslané a potvrdené. Komunikácia obchodu so zákazníkom 0 bodov ak sa to nevyrieši začiatkom týždňa všetko ruším a využijem služby obchodníka ktorému záleží na službách ktoré poskytuje a chce aby sa tam zákazník aj vrátil.