Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • neodpovedá na maily

    Tovar prišiel zle ušitý a museli sme košelu opravovať ked ze to bol to vianočny darček a už sme skautsku košelu nevedeli zohnať nikde inde

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dlhá čakacia doba

    Reakcia obchodu Totem

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu, avšak musíme podotknúť, že ste si objednali tovar, pri ktorom bola už v čase vytvorenia Vašej objednávky uvedná dlhšia dodacia doba (viac ako 10 dní).
    A táto doba zatiaľ stále neuplynula.
    Vťdy sa samozrejme snažíme dodať tovar zákazníkovi čo najrýchlejšie, ale pri niektorých druhoch tovaru sa to nedá. Vyžaduje si to čas a vzhľadom na to, sme na túto skutočnosť upozornili na našom e-shope.

    S pozdravom

    Totem

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nájdem tam veci pre skautov.
    • Doručenie(objednal som si objednávku asi pred 2tyzdnami a ešte neprisla, o týždeň neskôr som objednal čižmy z iného obchodu a prišli o 2 dní)

    ...

    Reakcia obchodu Totem

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Medzi tovarom, ktorý ste si objednávali ste mali okrem iného aj skautskú košeľu, pri ktorej sme mali už v čase Vašej objednávky uvedenú dodaciu dobu 14 dní. Takže ste si objednávali tovar s týmto vedomím.

    Objednávku ste vytvorili 15.6.2016, 14 dní uplynulo teda 29.6.2016, čo je dnes.

    Tovar sme Vám odoslali včera, t. j. 28.6.2016.

    Nerozumieme teda moc Vášmu hodnoteniu, keďže sme z našej strany splnili to, čo sme deklarovali.

    Rovnako aj u nás platí, že tovar, ktorý máme skladom, odosielame takmer obratom (do 24 hodín od objednávky).

    S pozdravom

    Tottem s.r.o.

    • Zarucna doba samoohrievacich nápojov ktoré mi boli doručené konci o dva týždne. Keby som to vedel neobjednal si ich. Plechovky nápojov sú preliačené. O tychto skutočnostiach ma nikto neinformoval. Neodporúčam. Pošlem SOI.

    Reakcia obchodu Totem

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás, že ste neboli s nákupom u nás spokojný. Čo sa týka dátumu spotreby jednotlivých samoorievacích nápojov, dátum vyznačnený na výrobku určuje dátum minimálnej trvanlivosti, nakoľko ide o instantné nápoje. Máme za to, že sme voči Vám ako zákazníkovi nijako nepochybili. Napriek tomu pridáme ku každému výrobku z kategórie "jedlo" informáciu o dátume minimálnej trvanlivosti.

    Samozrejme Vám ponúkame možnosť vrátenia produktov, s ktorými nie ste spokojný. Vrátime Vám peniaze a rovnako aj Vaše spätné poštovné.

    Ďakujeme.

    S pozdravom

    Totem

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhe cakanie zatial nic neprislo a za tri dni to potrebujem idem to kupit do borymool

    Reakcia obchodu Totem

    Dobrý deň,
    v čase vytvorenia Vašej objednávky sme mali na webe uvedenú dodaciu lehotu "2 týždne", t. j. 14 pracovných dní, ktoré uplynuli 28.1.2016. Keďže ste si tovar objednali aj napriek tejto dlhšej dodacej lehote, museli ste počítať s tým, že Vám nebudeme vedieť tovar poslať obratom.
    Mrzí nás, že ste neboli s našimi službami spokojný. V každom prípade ďakujeme za návštevu nášho webu.
    S pozdravom
    Totem

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Nulová komunikácia

    Nedoporučujem

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • nič
    • dlhá dodacia doba

    dlhá dodacia doba

    Reakcia obchodu Totem

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za meškanie s vybavením Vašej objednávky.

    Objednávku sme Vám aj potvrdili, avšak mali sme zle zaznamenaný stav skladu - namiesto spacáku, ktorý ste si objednali sme evidovali iný typ v rovnakej farbe.

    Hneď sme začali preverovať u výrobcu dostupnosť Vami objednaného spacáku v šedej farbe. Až dnes sme dostali odpoveď, že šedá verzia spacáku bude znova dostupná až v začiatkom apríla.

    Momentálne máme na sklade rovnaký typ avšak v červenej farbe - MUFF RED:
    http://www.totemsro.sk/spacaky/spokey-muff-red-spaci-vak/

    Ako odškodné za dlhé vybavovanie sme Vám pridali k spacáku karimatku zdarma.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme, mohli sme Vás medzičasom informovať - skolila nás však vo firme chrípka a tak nám to trochu ušlo :(.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Totem

    • Už pred dlhším časom som si objednal tovar. Časť mi bola doručená, a časť mi mala byť doručená neskôr. Od vybavenia prvej časti ubehlo cca 10 dní, a ja neviem či sa na tú druhú časť zabudlo, alebo sa na nej pracuje. Možno by bolo vhodné informovať zákazníka o stave objednávky aj priebežne, aby bolo jasné, že sa naňho " nekašle ". S pozdravom Henrich Sorger

    Reakcia obchodu Totem

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás, že je negatívne.

    Verte, že vždy sa snažíme maximálne uspokojiť každého jedného zákazníka, ktorý zavíta do našeho eshopu.

    Tovar, ktorý ste si objednali sme Vám odoslali po 2 dňoch od vytvorenia objednávky (cca 80 % tovaru z objednávky).

    Ohľadom skautskej košele a skautských šatiek, ktoré ste si objednali sme Vám obratom písali, že daný tovar nemáme momentálne skladom, nakoľko čakáme na dodanie materiálu od výrobcu. To sa žiaľ dosť natiahlo s čím sme nepočítali :(. Tovar nám dorazil až v týchto dňoch a teda už znova skautské šatky a košele vyrábame.

    Zvyšnú časť objednávky sa Vám budeme snažiť poslať v priebehu budúceho týždňa.

    Zároveň sa ospravedlňujeme za dlhšiu komunikačnú odmlku, určite na žiadne zákazníka "nekašleme" - vždy sa snažíme ku každému zákazníkovi pristupovať individuálne a výjsť mu čo najviac v ústrety. Verte, že v prvom rade nám ide o spokojnosť zákazníkov, všetko ostatné je až na druhom mieste.

    Priznávame, určite sme Vás mohli priebežne informovať o tom, v akom štádiu sa nachádzame s riešením Vašej objednávky. "Zakopli sme", ospravedlňujeme sa za to.

    Ako "odškodné" Vám posielame do mailu zľavový kupón, ktorý si môžete uplatniť, v prípade, že sa v budúcnosti rozhodnete zrealizovať ďalšiu objednávku.

    Ďakujeme.

    S pozdravom

    Totem s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • tovar ktory uz nepredava mal oznaceny ako na sklade

    Reakcia obchodu Totem

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie, avšak je z Vašej strany napísané veľmi neobjektívne. Vo Vašom hodnotení uvádzate, že sme Vám bola zrušená objednávka zo strany nášho obchodu, čo nie je pravda. Dňa 22.4.2014 ste sa v našom eshope informovali na konkrétny výrobok. K nemu sme Vám zaslali informáciu, že daný produkt nie je momentálne skladom a jeho pravdepodobné naskladnenie bude zhruba v polovici mája.
    Následne potom ste si u nás objednali iný výrobok, ktorého objednávku sme Vám potvrdili a daný výrobok sme Vám aj odoslali. Podľa údajov, ktoré máme k dispozícii ste si daný výrobok prevzali od doručovateľa 3 dni od Vašej objednávky.

    Nerozumieme teda, prečo vo Vašom hodnotení uvádzate, že sme Vám objednávku stornovali? Rovnako uvádzate, že ste boli nespokojní s komunikáciou z našej strany. Nejdeme Vás presviedčať, že to bolo inak, každý to vníma subjektívne. V každom prípade, ste priebežne z našej strany dostávali postupné informácie o tom v akom štádiu sa riešenie Vašej objednávky nachádza.

    Veríme, že Vám zakúpený výrobok bude dobre slúžiť a prosíme, aby ste do budúcnosti uvádzali objektívne hodnotenia (nielen nám, ale aj ostatným obchodníkom).

    Ďakujeme a prajeme príjemný deň.

    S pozdravom

    Totem s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • dlhá čakacia lehota

    dá sa v ňom nakupovať

    Reakcia obchodu Totem

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás, že ste museli dlho čakať pri vybavovaní Vašej objednávky. Vždy sa snažíme zákazníkom odoslať tovar v čo najkratšom čase.
    Časť tovaru, ktorý ponúkame v našom e-shope, sami vyrábame a niekedy sa nám stane, že sa nám výroba oneskorí, hlavne z dôvodu neskoršieho naskladnenia materiálu na jeho výrobu.

    S pozdravom

    Totem

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tomahawk je lepsi

    Reakcia obchodu Totem

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu. Sme však prekvapení z Vášho hodnotenia, nakoľko nie sme si vedomí žiadnej chyby na našej strane.
    Objednávku v našom e-shope ste urobili vo štvrtok 2.8.2012 o 17.56 hod. Vašu objednávku sme vybavili a odoslali Vám 1. triedou hneď na druhý deň v piatok. Tovar Vám bol doručený v najskorší možný termín a to v pondelok po víkende, kedy ani pošta ani kuriérske spoločnosti nerozosielajú zásielky.
    Nie je nám preto úplne jasné, v čom sme pri vybavovaní Vašej objednávky pochybili.
    Rovnako uvádzate, že nie ste spokojný s našou komunikáciou. Každý zákazník od nás obdrží informáciu o objednaní tovaru, aj o jeho odoslaní - dokonca aj podacím číslom. Radi by sme Vás preto poprosili, aby ste konkretizovali veci, s ktorými ste neboli spokojní, aby sme ich do budúcnosti vedeli odstrániť.
    V súčasnosti pracujeme už na novej webstránke, ktorá bude dúfame pre ľudí prehľadnejšia. Naša spoločnosť ponúka viac ako 1.300 druhov tovar, čo nie je málo a preto sa môže javiť stránka neprehľadná (hlavne s porovaním s firmou Tomahawk, ktorá ponúka nepomerné množstvo tovaru s nami).
    Veľmi si budeme vážiť ak nám poskytnete ešte raz spätnú väzbu na konkrétne veci, s ktorými ste boli nespokojný.
    Ďakujeme.
    Tím obchodu Totem