Zobraziť recenzie

• Neodporúča obchod

60 %

• rozsiahli sortiment tovaru
    • vela veci nemaju na sklade a tak velmi dlho trva kym to doobjednaju

ak chcete nieco co nemaju skladom tak budete sklamani dlzkou dodania, ak nieco maju skladom, nevidim dovod si neobjednat, v kazdom pripade zvazujte a pozrite sa aj po inych obchodoch

Reakcia obchodu Tara Ezoterika

Dobrý deň je nám ľúto, že ste sklamaný, dovoľte vysvetliť danú situáciu, ktorá nastala. Náš obchod väčšinou ponúka tovar, ktorý se nevyrába sériovo a môže nastať stav, že istý druh tovaru si objedná viac zákazníkov alebo ho máme len vo veľmi obmedzenom množstve, čo platí najmä pre knihy, ktoré vydávajú menšie vydavateľstvá a obyčajne sa rýchlo vypredá nielen u nás ale aj u nášho distribútora, čo je presne prípad Vašej objednávky. Bohužiaľ toto je vec, ktorú samotný obchod nemá ako ovplyvniť, pretože na produkt, ktorý ste si objednali, už dávnejšie máme vytvorenú objednávku priamo u vydavateľa a len čakáme na dotlač knihy a kedy nám kniha bude doručená. Toto je už však plne v réžii vydavateľstva, ako rýchlo vie dotlač zariadiť, niektoré vydavateľstvá s tým problém nemajú, iným to trvá dlhšie. Akonáhle nám bude tovar doručený, tak Vás budeme kontaktovať a ak budete mať záujem, tak Vám ho ihneď odošleme.

• Neodporúča obchod

30 %

Som sklamana

Reakcia obchodu Tara Ezoterika

Dobrý deň, je nám ľúto, že máte zlú skúsenosť s nedostupnosťou tovaru, konkrétne knihy, ktorá sa v dobe vytvorenia Vašej objednávky predala u nás na predajni a zároveň už bola vypredaná aj u nášho dodávateľa.

Nie sme radi, že sme Vás sklamali, bohužiaľ v prípade niektorých kníh, je skutočne zložité sledovať ich dostupnosť, keďže bývajú prípady, že ide často o diela, ktoré sa vydali v menšom množstve a často iba v jednorazovom náklade. Výrazne závisí aj od vydavateľa, niektorí vydavatelia sú schopní knihy dotlačiť prakticky hneď, iní až za niekoľko mesiacov. Sledovanie skutočného stavu vyše 1500 kníh čo máme v ponuke je zložité, ale pracujeme na možnostiach, ako čo najviac a najlepšie sa vyhnúť podobným problémom v budúcnosti. Je to aj v našom záujme, aby naši zákazníci boli čo najpresnejšie informovaní o dostupnosti knižných diel a spokojní. Ďakujeme za pochopenie.

• Neodporúča obchod

100 %

• X
    • Objednavka zrealizovana a v obchode zistim ze to co som chcela som nedostala. Pred tym som nebola upozornena

Neviem. Cez net asi uz nenakupim. Kamenny obchod mi vyhovuje.

Reakcia obchodu Tara Ezoterika

Dobrý deň, ospravedlňujeme sa, vo Vašom prípade bola chyba čiastočne na našej strane. Objednali ste si produkt - knihu, ktorá sa medzitým vypredala a bohužiaľ produkt sa vypredal aj u nášho distribútora. To by bolo ešte ako tak v poriadku, pretože u kníh býva často problém, že zaujímavé diela sa rýchlo rozoberú a knihy už dostupné nie sú, to je bohužiaľ vec, ktorú my, a ani žiadny iný obchod, nemá možnosť nejako ovplyvniť, musíme čakať na dotlač alebo informáciu, či sa kniha ešte vôbec niekedy vytlačí.

Problém však nastal v tom, že predavačka si zmýlila názov knihy s podobným názvom inej knihy a omylom tú inú knihu zaradila do Vašej objednávky, čo ste neskôr spoločne zistili až priamo na predajni pri preberaní tovaru. Podľa vyjadrenia predavačky, ste tento omyl prijali s pochopením, raz za čas sa to môže stať.

V tomto prípade išlo o nedorozumenie z našej strany, kvôli omylu a domnení, že máme správnu knihu, sme Vás neinformovali vopred o tejto skutočnosti, čo bežne robievame v prípade objednávok. Za tento omyl sa Vám ospravedlňujeme a v predajni zodpovedným osobám asi zariadime školenie, že názvy kníh treba čítať poriadne :)