Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zavádzajúce

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    Dobrý deň p. Senko,

    ste si istý, že ste hodnotenie poslali správnemu obchodu? Neobjednávali ste tovar aj inde? Po preverení Vašej objednávky sme nezistili žiadne pochybenie. Objednali ste si artikel, pri ktorom bolo uvedené: "Dopredaj, do vypredania zásob výrobcu".
    Pri dopredajových artikloch sa dá predpokladať, že ráno u výrobcu skladom sú, na obed už byť nemusia.
    Situácia Vám bola vysvetlená, komunikácia po telefóne bola s Vami príjemná, vyjadrili ste pochopenie a rozhodli sa vybrať iné svietidlo. Keďže ani na tretí deň od Vás neprišla objednávka na alternatívny model, pokúšali sme sa Vám dovolať, aby sme sa uistili, či s výberom nepotrebujete pomôcť, telefón ste už žiaľ nedvíhali :-(
    Naozaj nám nie je jasné, čo považujete za zavádzajúce. Každopádne sme naďalej pripravení pomôcť Vám s výberom vhodného svietidla.

    S pozdravom,
    Svietidlár

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ani po desiatich dňoch mi nič neprišlo. Aspoň vysvetlenie by som očakával.

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    Vážený pán Na***tý.
    Rád Vám to vysvetlím.
    Vybrali ste si spôsob úhrady predom, na základe predfaktúry. Tú ste uhradili po siedmich dňoch z desiatich spomínaných. Navyše posledný deň bol štátny sviatok. Tak že Vás nas**lo to, že ste tovar neobdržali do dvoch dní od úhrady.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • POZOR !! Neobjednávať cez tento e-shop, klamú zákazníkov
    • Objednali sme si tovar - 2x dizajnové svietidlo Azzardo Chemical (115eur/ks), na doručenie sme čakali 3 dni, obe svietidlá prišli poškodené - z jedného bolo odbité, druhé bolo rozbité celé
    • Pán s nami prestal komunikovať, zdvihol mi až, keď som mu volala z iného čísla, ktoré nepoznal
    • Svietidlá sú prekúpené z jednej firmy zo Žiliny a 5 rokov si ich na sklade prehadzovali, čo bolo aj čiernou fixkou zatreté na krabici (oni ich kúpili v Žiline v r. 2014)
    • Požadovali sme vrátenie peňazí späť, nakoľko už nemáme záujem si objednávať takýto druh tovaru cez internet, ale obchod nám nechce vyhovieť a núka nám znova tieto isté svietidlá
    • Mali sme čakať na vyjadrenie kuriérskej spoločnosti, ktorá im to zamietla a my keďže nechceme svietidlá, peniaze ako povedal šéf eshopu nedostaneme.
    • Kuriér mi podal balík pri naštartovanom aute a v momente odišiel, ja som balík rozbalila (pretože obal nebol poškodený) okamžite vnútri po príchode dnu a zistila som poškodenie.

    Určite neodporúčam nákup cez tento e-shop, na internete máte množstvo iných obchodov, tak tomuto sa vyhnite, pretože sa môžete sklamať tak ako my. Ja sa idem obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu.

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    Vážená pani Daniela,
    1. Nikomu neklameme, nikto od nás neklamal ani Vám a nebudeme ani v tomto vyjadrení.
    2. Obratom, ako ste nám telefonovali, že sú sklá rozbité, sme pre Vás zabezpečili dodávku nových svietidiel, ktoré mohli byť expedované ešte v ten istý deň priamo od dodávateľa na Vašu adresu. Vy ste to odmietli!!!
    3. Opakovane ste k nám vyvolávali aj mimo pracovné hodiny a komunikovali ste s našimi pracovníkmi aj nevyberaným spôsobom. Naliehali ste na okamžité vrátenie peňazí ešte pred prešetrením udalosti zo strany prepravcu, bez ohľadu na to, že sa tovar stále nachádza u Vás. Prosíme, preštudujte si obchodné podmienky, ktoré nie sú u nás ničím výnimočné.
    4. Nevieme o žiadnom 5 ročnom prehadzovaní svietidiel v sklade. Venujeme sa radšej iným záľubám. Poslali sme Vám to, čo ste si objednali.
    5. Áno, prepravca nám reklamáciu neuznal. Z našej strany vo vzťahu k Vám je reklamácia stále v riešení. Ďalší postup som sa s Vami snažil dnes ešte pred písomným vyjadrením telefonicky prekonzultovať, no k samotnému návrhu som sa pre Vaše cholerické jednanie ani nedostal. Zložili ste telefón počas rozhovoru.
    Neprináleží mi komentovať Vaše správanie, ale ak bolo motiváciou to, že ste si kúpu rozmysleli, dalo sa to riešiť aj iným spôsobom.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    online ponuka nie je aktuálna dva z troch produktov je zrušená.

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    Mrzí nás vzniknutá situácia. Ako sme sa Vám to snažili vysvetliť telefonicky, výrobca od ktorého ste si tovar objednali prestal komunikovať a vyzerá to tak, že zrejme skrachoval. Nakoľko sme stále nedostali oficiálne stanovisko, je ťažké niečo také predpokladať a teda sme ani nemali podnet pre vyradenie tovaru z ponuky. Máme však naďalej v ponuke zvyšných 15,5 tisíca položiek + položky z katalógov, s ktorých výberom Vám v prípade záujmu radi pomôžeme.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Po odoslani objednavky vam pride mail delivery system, ze mail na [email protected] nebol doruceny. Nevedela som ci takemuto obchodu mam vobec poslat peniaze alebo je to podvrhnuta stranka. Co sa tyka tovaru, bol doruceny v poriadku, profesionalne. Akurat fotky boli dost nepresne, skreslujuce, treba osobne pozriet.

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    [email protected] je náš mail, ktorý využívame aj na zálohovanie. V daný deň bola prekročená kvóta, čo automaticky generovalo odpoveď. V prípade pochybností ste nás mohli kontaktovať a všetko by sa vyjasnilo. Problém bol ihneď ako sme sa o ňom dozvedeli odstránený a ďalšie oznamy o nedoručení už neboli generované.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna výhoda
    • Neskutočne dlhá doba dodania objednaného tovaru

    Dňa 15.12.2017 som si objednal svetla BROSS 1 GM4100 ALU 5 ks. Toho istého dňa bola moja objednávka potvrdená. Dňa 29.12.2017 prišla mejlom tzv. akceptácia mojej objednávky, čo ma udivilo, s tým že po 15.1.2018 mi budú objednané svetla odoslané, teda 1 mesiac od objednania, pritom v internetovom obchode bolo uvedené, že svetlá majú skladom. Vzhľadom na to som dňa 3.1.2018 objednávku zrušil. Do dnešného dňa žiadna odozva na zrušenie objednávky.

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    Je nám ľúto že sme Vám nemohli vyhovieť. V čase vytvorenia objednávky sme mali skladom menej kusov ako ste požadovali (počet kusov skladom sa zobrazuje pri nájazde myškou na konkrétny sklad) a neboli ani u výrobcu. V takomto prípade zasielame akceptáciu až po potvrdení predpokladaného termínu plnenia od dodávateľa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ponukaju tovar ktory nemaju

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    Žiarivka ktorú ste si vybrali nebola priamo z ponuky nášho webu. Našli ste ju v katalógu Fulgur v časti doplnkový sortiment. To že ju tam výrobca svietidiel uvádza napriek tomu, že ju už nedokáže dodať, nevieme ovplyvniť. Katalóg sme stiahli z ponuky a Vám sme ponúkli identický typ od iného výrobcu. To ste odmietli.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dodacia lehota
    • Komunikácia
    • tovar je vraj na sklade a trvá 7 dní, kým príde
    • Tovar vyzeral akoby už bol vybaľovaný, balenie vnútri poškodené- tienidlo nemal originalnú krabicu.
    • neodporúčam
    • nie som spokojná!!

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    Ďakujeme za "objektívny" názor. Všetky zásielky pred odoslaním kontrolujeme, nakoľko predávame krehké veci a tovar môže dôjsť poškodený už k nám. Je to pre nás práca navyše, za ktorú niekedy dostaneme aj takúto "odmenu". Výrobcovia väčšinou nebalia tienidlo do kartónu s potlačou, nakoľko sa nachádza vo vnútri originálneho balenia.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Lepšie ceny ako konkurencia
    • Tovar vyzeral akoby už bol vybaľovaný, balenie vnútri poškodené- polystyren odštiepený,krabica evidentne už otváraná

    Ceny dobré, ale mám pocit, že tovar čo mi prišiel už niekto vrátil

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    Dobrý deň,
    áno, krabica bola otváraná, ale výrobok bol nový, nepoužitý a nebol ani vystavený na predajni . Každú zásielku pred odoslaním kontrolujeme, čo sa bez rozbalenia nedá urobiť. Je to naša morálna aj zákonná povinnosť. Týmto sme už ušetrili viacerým zákazníkom zbytočné problémy a budeme to robiť aj naďalej. Väčšina zákazníkov túto aktivitu oceňuje. Za odštiepený polystyrén sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • vyhovovala cena na dany produkt
    • daju dobru cenu na tovar ale neoznamia ze tovar ma vady a potom posielaju poskodeny tovar

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    Dobrý deň.
    Mrzí nás, že ste obdržali svietidlo s deformovaným tienidlom. Keďže k poškodeniu došlo až pri preprave k Vám, požadované oznámenie neprichádzalo v úvahu. Filozofia zámerného zavádzania zákazníkov určite nie je naším spôsobom podnikania. Neumožnila by nám pôsobiť na trhu kontinuálne pod jedným menom od roku 1992. Nechceme ale zvaľovať vinu iba na prepravcu, ktorý v tomto období vyťažuje vozidlá naplno a nedá sa vylúčiť, že sa krabica so svietidlom dostane pod ťažší náklad. Prehodnotíme spôsob balenia, aby sme ešte viac minimalizovali takéto prípady. Svietidlo samozrejme môžete vrátiť. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Z obchodu sa ozvali, že momentálne tovar nie je na sklade, viac sa neozvali.

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    Dobrý deň. Je nám to veľmi ľúto. Žiaľ, niekedy sme bezbranní. Napriek našim opakovaným výzvam nám výrobca nespresnil termín dodania, tak že sme pre Vás nemali žiadnu novú informáciu, len tú, ktorú ste dostali v úvode, že tovar nemá výrobca skladom a termín ďalšieho návozu ešte nie je stanovený.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Stránka nie je včas aktualizovaná.
    • Tovar píšu skladom, ale už nemajú.

    Reakcia obchodu SVIETIDLÁR

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť, aj keď sme sa snažili o maximálnu ústretovosť a po dohode s Vami sme Vám zaslali náhradný tovar. Za nesprávne zobrazenie "skladom" sa ospravedlňujeme. Nebol to zámer. V prípade výrobkov značky Amart Europe došlo k systémovému zlyhaniu prepojenia databáz. V súčasnosti je už závada odstránená, teda zobrazujú sa reálne stavy na našich pobočkách. Ďakujeme za upozornenie. Pomohlo nám nájsť skrytú chybu.