Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Strojček čo som si obiednal, stále nedošiel

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za nákup. Overili sme Vašu objednávku a objednal ste si strojček s termínom dodania 30. augusta. Ide o oficiálny termín od výrobce, a nie je v našich silách expedícii urýchliť. O termíne ste bol riadne informovaý pri rekapitulácii objednávky a aj prostredníctvom e-mailu, ktorý Vám zaslala naše kolegyne. Pevne veríme, že sa jedná o nedorozumenie, a že budete s produktom spokojný.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Objednal som si latexové jednorazové rukavice biele 100 ks, na druhý deň mi bolo oznámene, že rukavice nie sú na sklade a ponúkli mi náhradu, ktorú majú na sklade s čím som súhlasil, za 3 dni mi prišli čierne latexové rukavice, ale na moje prekvapenie iba 20 ks balenie. Je pravda, že ja som si na tej náhradnej ponuke nevšimol, že je to iba 20 ks, ale myslím si, že ma na to mohol upozorniť obchod, keďže vedeli, že som si objednával 100 ks balenie

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za nákup. Je nám ľúto, že nie ste spokojný. Objednávku sme overili a kolegyne Vám zaslala odkaz na výber skladom dostupných rukavíc. Z uvedeného výberu ste si vybral model po 20 ks, čo bolo uvedené v nadpise produktu i v jeho popise. Informácie o počte kusov v balení bola uvedená aj v rekapitulácii objednávky, aj vo faktúre, ktorá Vám bola po uhradení vystavená. Z našej strany teda nedošlo k pochybeniu. Pevne veríme, že sa jedná o nedorozumenie a že budete s budúcim nákupom spokojný.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po vyše 2 týždnov bez emalu a komunikácie som objednávku zrušil....Dodanie bolo do 3 dni, po 1 týždni ani neodpovedali na email a po zavolaní povedali že čakajú na externý sklad. Po vyše 2 týždnov som nemal záujem dlhšie čakať a žiadal o vrátenie peňazí. Ponúkaju niečo, čo ani nevedia či je dostupne v externých skladoch a komunikácia 0 bodov.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    zakladáme si na 100% spokojnosti našich zákazníkov a preto nás veľmi mrzí, že nie ste spokojný. Bohužiaľ, Vami objednaná položka má výpadok, o ktorom nás informoval výrobca až po urgovanie z našej strany. Dovtedy sme nepočítali s faktom, že tovar nebude. Je nám ľúto, že nie ste s našou komunikáciu spokojný. Urobili sme maximum pre to, aby ste bol včas informovaný.

    Ešte raz ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ako mozem zhodnotit tovar ktory este nedorazil nerozumiem

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si vybrala práve náš e-shop pre nákup tovaru. Je nám veľmi ľúto, že ste nespokojná. Vami objednaný tovar mal krátkodobý výpadok, kedy sa dodávka oneskorila o pár dní. Ihneď ako sme tovar obdržali, bola Vám objednávka expedovaná. Ospravedlňujeme sa za zdržanie a veríme, že s budúcim nákupom bude maximálne spokojná.

    Ešte raz ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si jednorazove plastenky na ktoré stále čakám po asi 5 dňoch mi napísali ze tovar nemajú a príde do 14 dní... Plastenky som potrebovala o 7 dní od objednania.. Nahnevalo ma ze mi nenapísali hneď ze tovar je nedostupný objednala by som z inej stránky

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    zakladáme si na 100% spokojnosti našich zákazníkov a preto nás veľmi mrzí, že ste sklamaná. Preverili sme Vašu objednávku a zistili sme, že Vami objednaný tovar nebol skladom a mal termín dodania dva týždne. Z toho dôvodu nebolo v našich silách dodať tovar do týždňa. O termíne expedície ste bola informovaná pred odoslaním objednávky a následne Vás aj kolegyne informovala prostredníctvom e-mailu. Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že pri ďalšom nákupe budete spokojná.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar mi nebol doručený ani po 2 mesiacoch a dodávateľ mi napokon ani neodpovedal na mail

    Tovar nebol doručený po 2 mesiacoch a dodávateľ neodpovedal na mailovú komunikaciu

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    zakladáme si na 100% spokojnosti našich zákazníkov, a preto nás veľmi mrzí, že nie ste spokojná. Vami objednaný tovar mal u výrobca výpadok o ktorom Vás kolegyne priebežne informovala. Po mesiaci sme tovar naskladnili a objednávka Vám bola odoslaná. Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že pri ďalšom nákupe budete spokojný.

    Ešte raz ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

    • Objednala som si prieliv ako uvádzate ale dostala som 3 , kusy a cena bola za 4 kusy môžte si to pozrieť tam u vás nereklsmovals som to hneď ako to máte v smerniciach nakoľko to preberala iná osoba máte tam uvedené do 48hodin 4 ,60e obetujem

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš nákup. Veľmi nás mrzí, že ste nedostala kompletnú objednávku. Pokud ale nastane táto situácia, je potreba nás telefonicky alebo emailom ihneď kontaktovať, aby sme tento problém mohli spoločne vyriešiť k Vašej spokojnosti. Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že budete pri ďalšom nákupe spokojná.

    Ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si tovar ktory nie je na sklade a najbližšie bude az 02.07.20 . Je to velmi dlhy cas na čakanie ked strojceky som potreboval co najskôr . A myslim si ze ako prve by obchod mal zistit tovar ci je na sklade a az tak spracovať objednávku , lebo bol som spokojny ze tovar je a keby som nahodou nepozrel mail tak mozem sediet a cakat . Dakujem

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si vybral práve náš e-shop pre nákup tovaru. Je nám veľmi ľúto, že ste nespokojný. Nechali sme Vašu objednávku overiť a v moment objednania nebol strojček skladom. U Vami vybraného modelu bol termín dodania 1. 7. 2020 na čo ste bol upozornený pred odoslaním objednávky. Z našej strany teda nedošlo k pochybeniu. Pevne veríme, že sa jedná o nedorozumenie a pri ďalšom nákupe budete spokojný.

    Ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vziať financie a sľúbiť dodávku za 1/2 roka je silná káva

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    zakladáme si na 100% spokojnosti našich zákazníkov, preto nás veľmi mrzí, že nie ste spokojný. U Vami objednaného strojčeka bol termín dodania 1. 10. 2020. Táto informácia bola dostupná na našich stránkach a premietla sa aj v rekapitulácii objednávky. Strojček ste aj napriek termínu dobrovoľne uhradil. Aby ste nemusel na strojček čakať, ponúkli sme Vám alternatívu v podobne skladom dostupných modelov. Z našej strany nedošlo k pochybeniu a urobili sme maximum pre to, aby sme tovar dodali čo najskôr. Každému zákazníkovi sa snažíme maximálne vyjsť v ústrety.

    Ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Termin naskladnenia a dodania zastrihavaca zo 16.4. na 1.7. zmenil obchod sam od seba na webe, pricom mna o tom informovali az na zaklade mojivh otazok a az na 3. pokus som dostal odpoved, ze zmena sa tyka aj mojej objednavky. Toto nepovazujem za seriozne. Moze sa stst vselico a tovar sa stat nefostupnym. Komunikovat by vsak tento problem mal aktivne obchod a nie odpovedat az na moju 3. otazku (mail aj telefon).

  • Ziadna komunikacia

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si vybrala práve náš e-shop pre nákup tovaru. Je nám veľmi ľúto, že ste nespokojná. Preverili sme Vašu objednávku a zistili sme, že ste ako spôsob platby zvolila platbu kartou online, prostredníctvom platobného portálu GoPay. Táto platba však prebehla dvakrát neúspešne, a nevidujeme žiadnu žiadosť o zmenu typu platby. Z toho dôvodu nemohla byť objednávka z našej strany odoslaná. Pokiaľ máte záujem o zmenu platby, neváhajte nás kontaktovať.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Nožničky v tovare su neskutočný šit vôbec sa s nimi nedá strihať.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    zakladáme si na 100% spokojnosti našich zákazníkov, a preto nás veľmi mrzí, že nie ste spokojná. Ak je zákazník s tovarom nespokojný, vždy môže využiť možnosť výmeny alebo vrátenie tovaru do 14 dní.

    Ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nefunkčný tovar
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Dobrý deň. Dala som neodporucam ale neviem akej kvality to je keďže za 10 dní mi stále neprišiel tovar. Neviem kde je chyba tak preto neviem ako hodnotiť

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si vybrala práve náš e-shop pre nákup tovaru. Preverili sme stav Vašej objednávky, v ktorej ste si objednala kúru pre obnovu blond farby vlasov Malibu C Malibu Blondes. Pri každom produkte uvádzame reálny stav skladových zásob. V čase Vášho nákupu bola u produktu informácia, že produkt je na ceste k nám a že dátum dodania je 1. mája. Táto informácia je verejná a bola viditeľná aj pri vytváraní objednávky.

    Pevne veríme, že sa jedná o nedorozumenie a že budete s produktom spokojná.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar mi doposiaľ nedorazil,chápem ,že je corona kritické obdobie ,ale od 13.3. do 30.3 ?!nikto má o stave zásielky neupovedomil

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň, pani Jano,

    ďakujeme, že ste si vybrala práve náš e-shop pre nákup tovaru. U Vami vybraného tovaru bol uvedený termín dodania 30. 3., na čo ste bola upozornená ešte pred dokončením objednávky. 18. 03. Vám písala kolegyne z predajného oddelenia a ponúkala Vám alternatívne rukavice, ktoré by sme mohli odoslať okamžite. Avšak do dnešného dňa sme od Vás nedostali žiadnu spätnú väzbu. Z našej strany sme urobili maximum pre to, aby sme tovar dodali čo najskôr. Každému zákazníkovi sa snažíme maximálne vyjsť v ústrety.

    Ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna
    • ponúkali čo nemali

    nedôveryhodný

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod zaslal zaplatenú zásielku kuriérom DHL napriek tomu, že musel vedieť o ukončení činnosti spoločnosti DHL na Slovensku ku konca roku 2019. Zásielka mi nebola doručená. Vôbec nerozumiem prečo obchod ponúkal doručenie balíku prostredníctvom DHL, keď musel vedieť, že spoločnosť DHL na Slovenskom trhu končí. Výsledkom je že nemám ani tovar, ktorý som objednal ani peniaze, ktoré som zaplatil. Platil som kartou vopred a to bola zrejme chyba.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že nie ste s kvalitou našich služieb spokojný. O tom, že spoločnosť DHL ku koncu roka končí svoju činnosť, sme boli informovaní. S informácií sa tiež niesol fakt, že balíky budú automaticky presmerované k novému partnerovi, ktorý zásielky doručí príjemcom. Týmto partnerom sa od januára 2020 stáva spoločnosť IN TIME, s.r.o. Od nového roku teda nemožno z nášho e-shopu využívať služby spoločnosti DHL. Zásielky, ktoré boli expedované koncom roka 2019 automaticky preberá spoločnosť IN TIME, s.r.o.

    Vaša zásielka bola 23. 12. 2019 expedovaná a 30. 12. 2019 prebehol pokus o doručenie. Teraz už je bohužial zásielka na ceste späť k nám a financie za zásielku Vám budú vrátené späť na kartu. Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že pri ďalšom nákupe budete spokojný.

    Ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    40 %

    cvična hlava má nevýhodu,že s nej vypadáva dosť vlasov

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obal vyrobku v e-shope sa nezhoduje s doručeným tovarom.Keby som vedela že mi bude doručená náhrada farby na vlasy miesto povodnej , ktorá je prezentovaná v e-shope tak si ju neobjednám.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Odporúčali mi nevhodné nástavce na strihací strojček na vlasy,
    • Zabudli mi poslať strihací strojček
    • Neposlali mi olej, ktorý mal byť k strojčeku na vlasy

    Moje skúsenosti s týmto obchodom:
    objednal som si strihaci strojček na vlasy Oster za 123Eur + kovové strihacie nástavce za cca 45 Eur + žiletky. Poslali mi však iba žiletky s nastavcami bez strojčeka. Ten poslať zabudli. Reklamoval som to. Poslali mi chýbajúci strojček a ako ospravedlnenie na moju žiadosť balíček žiletiek. Avšak strojček mi niekoľko dní po ich odoslaní nechodil. Reklamoval som meškanie. Keď nakoniec prišiel strojček prišiel som na to, že mi neposlali mazací olej, ktorý mal byť súčasťou strojček. Reklamoval som to. Poslali mi aj ten. Keď prišiel, chcel som to konečne vyskúšať a prišiel som na to, že kovové nástavce, ktoré mi odporučili nie sú vhodné na môj typ strojčeka. To mi potvrdil jeden Ebay predajca, ktorý je oficiálnym predajcom Oster strojčekov a aj ja sám som sa o tom presvedčil, tým, že som založil neúmerne kovový nástavec na strihací hlavicu a skúšal hýbať hlavicou, ktorá narážal na kovový nástavec. Pri zapnutom strojčeku by som okamžite zničil strihací hlavicu strojčeka. Obchod to však odmietol uznať a poslal mi instruktážne video, že nástavce pasujú. Áno pasujú, ibaže sú cca o 3mm väcsie, ako strihacia hlavica, čo môže spôsobiť, že kovové nadstavce sa dostanú do strihacej hlavice a poškodia ju. Povedal som im, aby mi poslali video so zapnutým strojčekom. To mi samozrejme neposlali, napriek mojim dvom výzvam a ani sa už viac neozvali. Takže sa len potvrdilo to, že mi poslali nevhodné nástavce. Samozrejme mi ich zobrali späť, avšak som musel zaplatiť poštovné 12EUR, ktoré mi odmietli vrátiť a stiahli mi aj cca 2 EUR, že som rozbalil tie nástavce. Takže som ich"radou"prisiel o 14 EUR

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si vybral práve náš e-shop pre nákup tovaru. Ako spomínate v recenzii, pri expedícii objednávky nastalo niekoľko chýb, ktoré sme s Vami aktívne riešili. Chýbajúci strojček sme ihneď expedovali a vyšli Vám ústrety kompenzáciou v podobne Vami vybraného produktu na naše náklady. Celý proces trval sedem dní vrátane víkendu, kolegyne Vás o každom kroku informovala prostredníctvom e-mailu. Každému zákazníkovi sa snažíme maximálne vyjsť v ústrety.

    Čo sa týka kompatibility - ako sme spomenuli už mnohokrát, pracujeme s informáciami od oficiálneho distribútora, podľa ktorého nástavce sú kompatibilné. Mesačne nám zo skladu odchádza niekoľko desiatok nástavcov a za celý čas, čo nástavce Oster 936-100 ponúkame sme sa nestretli so sťažnosťou. Kompatibilitu sme Vám osobne overili, čo dokazuje aj inštruktážne video, ktoré ste obdržal. Nemôžeme naše produkty sťahovať na základe vyjadrenia predajcu z e-Bay, u ktorého nevieme jeho distribúciu.

    Penále Vám bolo účtované z dôvodu vrátenia rozbaleného tovaru, ktorý nebolo možné zaradiť späť do predaja. Všetky informácie ste mal po celý čas dostupné na našich internetových stránkach a niekoľkokrát ste na ne bol odkázaný počas e-mailovej konverzácie.

    Ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva