Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • reddwarf: pri kupeni na predajni máte možnosť odskúšať tovar a preto nemáte právo na vrátenie peňazí
    a bordel robia ľudia ale vaše rozhodnutie vám neberem

  • Tak to už fakt nechápem ak sa Vám rozlepia topánky, tak podľa sportissima to nie je výrobná chyba čo potom dofrasa je nech mi niekto zo sportissima napíše.

  • Značkové adidas topánky kúpené za 50€ po roku začali premokať. Reklamáciu zamietli s odôvodnením, že to nie je výrobná chyba. V predajni mi bolo oznámené, že bezchybné topánky stoja nad 100€, ktoré však oni neponúkajú. Inde som si kúpila za 50€ a nepremokajú vôbec.Maximálna neochota reklamovať tovar, tvária sa ako keby ste Vy boli zločinec. Vetrovka kúpená je v nej dokonalá zima a na viacerých miestach natrhnutý materiál poškodený pri bežnom nosení. Slnečné okuliare kúpené odplepujú sa gumičky na rúčkach. Neodporúčam nakupovať zrejme predávajú čínské šmejdy, ktoré nikto nechce. Radšej si priplatiť v inom obchode. Radím ani tam nevstupujte. Ja určite nevstúpim.

  • Maximalna neochota vratit peniaze pri prevzati tovaru na predajni ak cislo nesedi, vymenit niet za co. Zamestnanci neochotni, na predajni bordel. Prvy a posledny nakup. Nikdy viac. Neodporucam...

  • Neviem pridať recenziu tak aspoň sem, čakal som týždeň pred vianocami už v strachu či to vôbec príde a keď to malo prísť prišla mi SMS ráno o 8 že mám dnes čakať balík tak som čakal celý deň doma prišlo to večer o 6 a keď už som si to veselo v radosti rozbaloval tak som zistil že mi neposlali produkt ktorý som si objednal ale inej akosti...

  • Predávajú niektoré produkty ktorých miery sa nezhodujú. Napríklad karimatka má mať šírku 60cm ako je na obale napísané ale v skutočnosti nemá ani 50cm, samozrejme keď si ju idete vymeniť tak musíte doplácať pretože tie 60cm-vé sú v skutočnosti drahšie.

    Neochota zo strany zamestnancov, odpovede typu ja viem, nemusíte mi nič vysvetľovať a podobne.

    Neodporúčam u nich kupovať.

  • MOJE HODNOTENIE: JEDEN VEĽKÝ BORDEL A NEOCHOTA
    Na e-shope som si vybrala tašku, ktorá bola k dispozícii v jedinej predajni SPORTISIMO BRATISLAVA - KORZO shopping park. Človek by povedal, že keď sa tam aj hneď osobne vyberie, tak bez problémov si ju kúpi. Ja, keďže nie som z BA som na e-shope vypísala 26.06.2014 objednávku. Táto bola prijatá. Do dnešného dňa 03.07. mi na mnou uvedený mail neprišlo žiadne potvrdenie o tom, že by taška bola pripravená k vyzdvihnutiu. Na toto potvrdeniu, ktoré majú vraj zaslať mailom som bola po vypísaní objednávky upozornená. V piatok po objednaní boli dokonca 2 kamarátky v BA a tak sa na predajni stavili v ranných hodinách. Na predajni mali problém nájsť predavača a to už nehovorím o tom, že bol následne "maximálne ochotný". V tom čase mi síce potvrdenie mailom neprišlo ale prehlásenia predavačov (kamarátky ich nakoniec videli troch) boli teda k popukaniu. Vraj tašku niekde majú ale nevedia kde, majú vzadu strašne veľa tovaru, medzi ktorým by to museli hľadať a to oni teraz nebudú. No čo vám poviem... plnú predajňu kúpychtivých zákazníkov mali - boli tam iba moje dve kamošky, tak načo by sa trochu posnažili a tašku pohľadali, keď už sú tam osobne. Záverečné prehlásenie bolo, nech si počkáme na potvrdenie mailom. O Sportisime si tak myslím svoje. Podľa mňa strašná vizitka pre manažérov tejto siete predajní, predavači neochotní asi aj vzhľadom na vzťahy s vedením a prístupom k nim nielen po finančnej ale aj ľudskej stránke! Predavači s takýmto prístupm sú určite maximálne nespokojní so svojim zamestnávateľom. Ten nie je podľa mňa orientovaný ako zamestnávateľ vôbec na svojich zamestnancov a rovnako ako obchodníkovi mu vôbec nič nehovorí pojem "spokojný zákazník". Nie je všetko vždy iba o cene...

  • Viete mi prosím niekto napísať ako pridám recenziu na tento obchod? Som prihlásená, som v recenziách ale nemám tam uvedené "Pridať recenziu". Pri inom obchode túto možnosť vidím. Pri Sportisime to tam však nevidím nikde...
    Ďakujem.

  • ja viem čo je to expedícia do 48hod !!! preto som volal v pondelok či to aj tak bude, na stranke bolo písané skladom ako bolo vidno jedna položka predsa nebola. Pani za telefonom mala ihned reagovať a informovať sa na predajni v KE či to tak bude, a nie ako papagáj opakovať čo ona vidi na monitore citujem presne 5-krat objednávka posunuta do KE.


    ______________________________________________________________

  • poctivyobcan: máš pravdu, všade neporiadok, personál neochotný, sami nevedia kde, čo majú. To čo majú na stave na e-shope nezodpovedá tomu, čo majú v skutočnosti. Chcel som kúpiť topánky, ktoré mali iba v jednej predajni, konkrétne v Trnave a moje objednávky aj rezervácie ignorovali, predavač mi povedal, že ich možno majú, len ich nevedia nájsť kvôli tomu, že majú plný sklad. Takisto jednu letákovú športovú tašku som zháňal, predavač mi pozrel, že majú skladom 6 ks, nájsť sa im to však nepodarilo. A keď som sa zarozprával s predavačom prečo to tak je, tak som sa dozvedel som sa, že podľa neho v tej firme nafunguje nič: nestíhajú preberať tovar, nemajú ho kam ukladať, zmätok pri preceňovaní tovaru, vysoká fluktuácia zamestnancov, ktorí sú stále buzerovaní zo strany vedenia a už za najmenšiu chybu im idú strhávať peniaze z výplat. A keď niekto oznámi že chce skončiť, tak už môže zabudnúť, že dostane zaplatený nadčas alebo prémie. Hanbil by som sa za takú spoločnosť, čo iba zdiera ľudí.

  • Aké máte skúsenosti s týmto obchodom? Podľa toho čo som počul od známeho ktorý tam pracoval je to obchod bez úrovne, čo sa týka personálu, fungovania aj vedenia. Aký je Váš názor?

  • test