Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Rýchle vybavenie
    • Rýchle dodanie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na eshope maju napisane skladom. V objednavke davam prevziate na predajni. Pridem na predajnu kde ma oboznamia, ze to je na externom sklade, ze pride oznamujuci email. Presiel tyzden, a ani email a ani tovar.

    Reakcia obchodu Skrutka.SK

    Vážený zákazník
    Za neskoršie pripravenie objednávky k odberu sa ospravedlňujeme, k tovaru Vám ako odškodné pridáme nejaký darček.

    To, že na eshope je napísane skladom, neznamená, že je to aj priamo v sklade ,ktorý je súčasťou budovy predajne. Tovaru máme tak veľa, že sa do jednej budovy jednoducho nezmestí, preto ho máme uskladnený v troch skladoch, odkiaľ si tovar každodenne sťahujeme k expedícii.
    Preto máme v obchodných podmienkach napísané: „V prípade osobného odberu na predajni, najprv informujeme zákazníka, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie a až potom je možné tovar vyzdvihnúť.“
    O tom že Vaša objednávka je pripravená k odberu ,sme Vás informovali mailom 22.11. ráno.
    Vo Vašom prípade trvalo pripravenie objednávky dlhšie z dôvodu št. sviatku 17.11.2023 a tiež z dôvodu neskoršieho doručenia tovaru prepravcom do našej predajne z nášho skladu č. 3. Toto oneskorenie z dôvodu zvýšeného množstva zásielok pred Vianocami u všetkých prepravcov, však náš eshop nevie ovplyvniť

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Klamú zákazníkov
    • Posielajú iný tovar ako siobjednáte

    Naozaj neodporúčam tu nakupovať

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Zasiela nevyžiadanú poštu. Napríklad dotazník spokojnosti, hoci som tú možnosť odškrtol.

    Reakcia obchodu Skrutka.SK

    Vážený zákazník
    Dotazník spokojnosti Vám zaslala Heureka. Náš eshop žiadnu nevyžiadanú poštu neposiela.

    • Tovar nemajú skladom ako píšu...

    Reakcia obchodu Skrutka.SK

    Vážený zákazník.
    Vašu objednávku ste zaslali 27.3. večer o 20.14. Začali sme sa ňou teda zaoberať 28.3. ráno. Keďže máme reálne veľké množstvo tovaru fyzicky skladom, je uskladnený na troch rôznych miestach, odkiaľ si ho každý deň sťahujeme k expedícii. Vás tovar sme Vám odoslali 30.3.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • totálny amatérizmus

    Žiadny ohľad na zákazníka, amatérizmus. Veľká krabica ale faktúra hodená rovno na skrutkách , zamastená, špinavá...nepoužiteľná

    Reakcia obchodu Skrutka.SK

    Vážený zákazník
    Veľmi ma mrzí špinavá faktúra. Prijali sme opatrenia, by sa to už neopakovalo. Faktúru Vám posielame aj emailom.
    Nesúhlasím však s Vaším hodnotením len kvôli zamastenej faktúre a po prešetrení situácie, sa musím pracovníkov v sklade zastať.
    Objednávku sme prijali 15.3. o 16.29. Skladník začal Vás tovar baliť ráno 16.3. o 6.45, už pred začatím jeho pracovnej doby, o čom sme Vás informovali mailom o 7.00. Tovar Vám kuriér DPD odovzdal 17.3. o 13.22. Vašu objednávku sme vybavili v rekordnom čase.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Skoré dodanie
    • Tovar poslaný s končiacou zárukou iba do konca mesiaca 11.2022 Tovar zakúpený 28.11.2022

    Reakcia obchodu Skrutka.SK

    Vážený zákazník.
    Na fľaši je napísane : PROD 11 2022, čo neznamená dátum expirácie, ale dátum produkcie. Dodali sme Vám čistiaci prostriedok, ktorý práve zišiel z výrobnej linky a je úplne čerstvý.
    Poprosil som zákazníka, aby požiadal heuréku o nový link pre hodnotenie eshopu. Budem informovať, či mal ochotu tento omyl opraviť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nákup nebol zrealizovaný vďaka neprofesionálnym a drzým zamestnancom na predajni. Objednávku z eshopu som chcel zaplatiť kartou na platobnom termináli v predajni.
    Platba z môjho účtu odišla, čo som preukázal potvrdením z internet -bankingu. Pracovníci tvrdili, že platba neprešla cez ich platobný terminál. Namiesto toho aby sa snažili situáciu riešiť, obviňovali ma, že nemám dostatok peňazí na účte, prípadne nemám dostatočný limit.
    V žiadnom prípade spoluprácu s obchodom neodporúčam a o ďalší nákup nemám záujem.

    Reakcia obchodu Skrutka.SK

    Važený zákazník
    Platobný kartový terminál Vašu platbu vyhodnotil ako nezrealizovanú. Potvrdenie z Vášho internet bankingu, žiaľ nie je dostatočný dôkaz o úhrade. Upozornenie , že dôvod zamietnutia sú najčastejšie nízky denný limit, príp. nedostatok prostriedkov nie je žiadnym obviňovaním. So zamietnutými platbami z týchto dvoch dôvodov sa stretávame denne.
    Každopádne eshop nijakým spôsobom nepochybyl, predmetnú transakciu už rieši reklamačné oddelenie banky. O jej výsledku Vás budeme informovať.
    Doplnené,10.11.2022 sme dostali toto vyjadrenie našej banky: Oprava transakcie bola uskutočnená dňa 2.11.2022, takže Vám to bolo pripísané v prospech Vášho účtu.
    Na potvrdenke z EFT POS terminálu je napísané: Zamietnuté. To znamená, že platba bola zamietnutá a skutočne neprešla. Klientovi keď príde sms, to ešte nie je o zaúčtovaní platby. Môže mať jedine tú platbu zablokovanú na jeho účte a takúto blokáciu môže zrušiť jedine banka, kde má klient vydanú platobnú kartu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedorazil po týždni, ale ani žiadne info som nedostal od obchodu či dorazí alebo či bude meškať...

    Reakcia obchodu Skrutka.SK

    Vážený zákazník.
    Informáciu o inventúre v jednom z našich skladov bola v čase Vašej objednávky zverejnená na našom eshope. Mrzí ma, že ste si ju nevšimli. Tovar je na zajtrajšom doručení. Zdržaniu zasielania tovaru z dôvodu inventúry, sa žiaľ nevyhneme ani v budúcnosti, avšak toto zdržanie vždy riadne a včas zverejníme na našej stránke.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Este stale uvadzaju tovar skladom. Na peniaze stale cakam.

    Reakcia obchodu Skrutka.SK

    Vážený zákazník. Máte pravdu, pri uvedenom špeciálnom kotúče, došlo k chybe v databáze, nemáme ho skladom a ani výrobca ho nemá. Pracujeme na tom, aby sme tento tovar dočasne stiahli z našej ponuky. Vašu úhradu kartou sme Vám refundovali 12.9.2022 o čom sme Vás informovali emailom. Takáto refundácia však trvá dlhšie, ako klasický prevod na účet, ale to je záležitosť banky a kartovej spoločnosti, eshop to nevie nijakým spôsobom ovplyvniť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar neprisiel
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna komunikácia

    Tovar ktorý som objednal 25.11.2021 bol deklarovaný skladom a do dnes teda 2.12.2021 žiadna reakcia !Teraz netuším či tovar majú alebo tovar objednať u konkurencie.

    Reakcia obchodu Skrutka.SK

    Vážený zákazník.
    Máte pravdu, nás logistický partner,ktorý obsluhuje časť nášho tovaru,vykonával v sklade inventúru.Aj keď nás ubezpečil,že zdržanie bude iba 2 dni,v skutočnosti bol sklz v expedícii tovaru 4 prac.dni. Každopádne dnes Vám tovar zasielame,a ako malé ospravedlnenie Vám nebudeme účtovať poštovné, a pribalíme Vám ako darček ,pár reklamných predmetov. Inventúru skladov ale musíme vykonávať a nabudúce v tom čase pravdepodobne vypneme náš eshop.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar mal byt v zasielkovni v Bratislave pri slimaku v piatok a Este dnes tam nie nie

    Reakcia obchodu Skrutka.SK

    Vážení zákazník.
    Tovar ste objednali 22.11.21 po 14.00, kedy máme dennú uzávierku objednávok. Tovar sme odovzdali kuriérovy 23.11. 24.11. Vám ju kuriér na Vami určenej adrese pre Vašu neprítomnosť nedoručil. Telefonicky ste s kuriérom zmenili adresu doručenia, 26.11. Vám ju znova na novej adrese pre Vašu neprítomnosť nedoručil. 3x krát, po ďalšom Vašom presmerovaní, ste si zásielku vyzdvihli na určenom pick up mieste.
    Náš eshop nijakým spôsobom nepochybil a nemôžeme za to, že sa nenachádzate na mieste doručenia,ktoré ste sami pri objednávke,resp. po presmerovaní balíka uviedli.
    Telefonicky a mailom zákazník potvrdil,že túto negatívnu recenziu prehodnotí,nakoľko sme ako eshop neurobili žiadnu chybu a naopak, aktívne sme sa pokúšali klientovy balík dohľadať. Škoda, že v skutočnosti, to nespravil.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • dobre ceny
    • tovar skladom niekde inde, komplikovana doprava ,objednal som u konkurencie

    Reakcia obchodu Skrutka.SK

    Vážený zákazník. Mrzí nás Vaše sklamanie. V našich obch. podmienkach ste sa ale mohli dočítať: " o presnom dni expedície a dodaní tovaru bude kupujúci informovaný e-mailom" . Z kapacitných dôvodov nevieme uskladniť všetok náš tovar v kamennej predajni..Tovar máme uskladnený fyzicky na dvoch miestach. Objednaný tovar sme Vám vedeli zaslať ešte v ten istý deň s doručením nasledujúci deň.Prosím nabudúce preverte prítomnost tovaru na výdajnom mieste telefonicky.