Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Po tovare ani stopy, ale prieskum spokojnosti už je tu

  • Po prvom použití rury žiarovka odišla asi sa to neoplatí kupovať na dialku.Je tam vlakno a kurieri sa s balíčkami asi ohadzuju,niet sa čo čudovať sme na slovensku kde je všetko naopak ako vo svete.

  • Objednal som špirálu presne podľa typu,roku výroby , značky špirála ok ale príruba celkom iná je o niečo menšia to by sa v minulosti nemohlo stať

    Reakcia obchodu RR Shop s.r.o.

    Dobrý deň,
    mrzí nás vaša skúsenosť. V prípade, že daná príruba nepasovala, bolo možné ju nepoužitú vrátiť/vymeniť. Pri danom produkte sa nám ešte nikdy nestalo, že príruba nepasovala alebo bolo menšia. Daná príruba je už so vstavaným telesom, je nerezová a je pre ohrievače vyrábané od 1.9.2008, to je uvedené aj v popise. Pre staršie ohrievače, vyrobené pred týmto dátumom, sú príruby a telesá dodávané samostatne. Príruba je smaltovaná, je väčšia a má iný tvar. Rok výroby ohrievača, je možné zistiť podľa štítka. Pokiaľ je štítok nečitateľný, je možné to zistiť po otvorení spodného krytu, aká príruba je potrebná. (či je potrebný nový alebo starý typ).
    Ďakujem za pochopenie

    Pekný deň

    RR Shop

    • Geis parcel jednoducho nedodal....ťažká spolupráca a zásielka sa mala presmerovať pomocou pinu, ktorý mi nedodali
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar, filter do vysávača je iný ako na obrázku, má menej filtračných komôrok, je teda podľa mňa menej účinný a je to podvod, aj na obale bolo namiesto HEPA napísané HAPA filter.

    Reakcia obchodu RR Shop s.r.o.

    Dobrý večer,
    v prípade, že sa Vám daný tovar nepáči, máte možnosť ho vrátiť do 14 dní, nepoužitý. Poprípade nám skúste poslať fotku originálneho filtra pre porovnanie. Doteraz sme takú informáciu od nikoho nedostali.
    Za reakciu ďakujeme

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena
    • tovar objednany, no do dnes ziadna odpoved z obchodu, ani potvrdenie objednavky, ani odmietnutie.

    ak potrebujete nieco z tohto obchodu, pozrite sa, ci nemaju dany tovar aj v inych e-shopoch

    Reakcia obchodu RR Shop s.r.o.

    Dobrý deň,
    tovar si pán objednal 5.4.2017 o 15:30 formou úhrady vopred. Dňa 5.4.2017 o 20:03 mu bola zaslaná zálohová faktúra mailom (ktorý zadal do objednávky), na uvedený tovar. Do dnešného dňa sme platbu neobdržali. Splatnosť predfaktúry je 15 dní, po tomto termíne stornujeme doklad. Lehota na vyplatenie uplynie 19.4.2017. Pán tvrdí, že žiadnu predfaktúru na daný mail neobdržal, preto nám napísal toto ,,pozitívne´´ hodnotenie.

    Pekný deň

    S pozdravom

    RR Shop s.r.o.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • možno cena
    • 1.objednaný tovar požadovanej farby nemali na sklade
    • 2.Predaj už používaného tovaru

    Nemali na sklade to čo mali uvedené na portály, 3 diaľkové ovládače=3 rôzne obaly, 1 ovládač na roztrhnutej škatuľke napísané test (pravdepodobne prišiel do obchodu ako testovací, predvádzací, čomu zodpovedal aj poškodený obal) Kto vie, ako dlho v ňom vydrží batéria. Tento ovládač bol evidentne inej staršej výroby (v návode bola uvedená iná staršia verzia Androidu, ako u dvoch zvyšných).

    Reakcia obchodu RR Shop s.r.o.

    Dobrý večer,
    chcem sa vyjadriť k vašej reakcii. Tovar bol na sklade, avšak nebol v množstve, ktoré ste požadoval. Jednalo sa o ovládače selfie 3ks (dva modré, jeden biely). Mali sme posledné tri kusy, ale presne opačné množstvá farieb aké ste si objednal (dva biele, jeden modrý). Potvrdil ste nám emailom, že vám to vyhovuje. Tento tovar sme už neobjednávali, nakoľko nám prišiel od výrobcu so škrabancami. Bolo to uvedené aj v popise, že tovar obsahuje škrabance už z výroby. Tento tovar sme dopredali za symbolické ceny a nebude ďalej v ponuke. Čo sa týka používaného tovaru, tak to nie je pravda. Daný kus v poškodenom obale som osobne skúšal, preto bol na krabičke nápis TEST OK, prišiel k nám v prvej várke. To potvrdzuje rozdielne verzie Androidu, kedže zvyšné kusy došli ako posledné. Mrzí nás vaša negatívna skúsenosť a preto vám za dané produkty vrátime peniaze.
    Ďakujeme za váš názor.

    S pozdravom

    RR Shop

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dobrá cena
    • Platba vopred na predfaktúru

    Tovar sa nedá kúpiť za hotové a bez úhrady dopredu. Vo väčšine e-shopov sa dodáva na dobierku. Na tovar čakal manžel pred domom viac ako hodinu, hoci sa s dodávateľom dohodol na čase. Žiadne ospravedlnenie. Toto bol prvý a posledný nákup.

    Reakcia obchodu RR Shop s.r.o.

    Dobrý večer,
    nedalo mi nereagovať na vaše vyjadrenie. Náš obchod funguje len ako e-shop, nemáme kamennú predajňu, ale snažíme sa vyhovieť Vaším potrebám, preto máme v e-shope možnosť osobného odberu. Tovar sa nedá kúpiť za hotové, pretože nemáme pokladňu. Nie je nám potrebná, keďže tovar objednaný v e-shope posielame na dobierku alebo platby prijímame prevodom. V našom e-shope sa dá tovar posielať kuriérom - Geis, Slovenskou poštou a samozrejme v obidvoch prípadoch aj na dobierku. Pri tovare je možnosť zvoliť si aj osobný odber. Stačí len zvoliť. Osobný odber sme zaradili z dôvodu, aby zákazník, ktorý má možnosť vyzdvihnúť si tovar osobne, ušetril na poštovnom. Jediná nevýhoda pri osobnom odbere je to, že musíte zaplatiť za tovar vopred. Je to uvedené aj v popise pre osobný odber, v zhrnutí objednávky. Ide o to, že peniaze bez vystavenia dokladu nemôžem prijať, čiže keď pokladňu nevedieme, nie je to možné. To bolo k preprave. Ďalej k čakaniu zákazníka pred domom: tovar si zákazník objednal, bola mu následne vystavená predfaktúra. Úhradu sme prijali a upovedomili zákazníka. Dohoda znela, že zákazník si môže vyzdvihnúť tovar v sídle firmy po 17:00 v pracovné dni a musí volať aspoň pol hodinu pred príchodom. Zákazník volal v priebehu doobeda, že príde okolo piatej. O 17,10 cestou na poštu som prijal hovor, že stojí pred domom od 17:00. Povedal som mu, že najskôr tam budem za 15 minút, preto som na poštu ani nešiel. O 17:25 som sa dostavil na miesto stretnutia, hneď som sa ospravedlnil za meškanie!!! Následne som tovar odovzdal. Zákazník poďakoval a to bolo celé. Po tomto prípade fakt uvažujem, že zrušíme možnosť osobného odberu. Je to krok vzad, ale skúsenosti to potvrdzujú (česť výnimkám). Samozrejme, ak sme zákazníka nejako urazili, veľmi nás to mrzí a hlboko sa ospravedlňujeme.
    Pekný večer