Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Dlho trvá dodanie .
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ziadne info o zatial nedorucenej objednavke!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Napriek dodržaniu podmienok akcie (objednanie do 31.12.2023 malo byť s 15% zľavou, objednala som 30.12.2023) mi objednávku zrušili o pár dní, že mi zľavu na produkt už nevedia uplatniť. Takže to bol druhý a pravdepodobne aj posledný nákup v danom obchode.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Skutočný podvod! PredaJňa berie zalohovu platbu za tovar, ktorý nie je skladom. Prešiel týždeň a peniaze neboli vratene! Budem kontaktovať policiu.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Píšu ze sa da objednať a zrazu že to je nedostupné a už skončil predaj

    • Najprv ma nechali čakať na tovar,vraj na objednávke sa už pracuje potom mi prišla správa,že obchod objednávku zrušil.

    Výhovorka na výrobcu je smiešna.Vraj výrobca je na vine.V ponuke majú aj kompatibilné doštičky,ktoré mi mohli ponúknuť.
    Ale koho zaujíma spokojnosť zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • komunikacia
    • nemoznost parkovania

    Reakcia obchodu Prolaika

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Posielame Vám naše stanovisko.

    Vaša objednávka sa týkala služby - fotografického workshopu Canon cinema: Natáčanie profesionálnej reklamy.

    Kurz sa mal konať 22.4.2023. Vašu prihlášku sme potvrdili 29.3. spolu s výzvou na úhradu.
    18.4. sme Vás e-mailom kontaktovali, potvrdili Vašu účasť a požiadali o vyplnenie dotazníka, ktorý mal za cieľ zlepšiť obsah a zážitok z workshopu, aby všetko bolo podľa Vašich požiadaviek. Chceli sme tým zabezpečiť, čo najväčšiu spokojnosť účastníkov.
    21.4. - deň pred workshopom sme sa opäť pripomenuli emailom. V maili sme uviedli miesto, čas a harmonogram workshopu.

    Vašou jedinou reakciou na tieto maily bol mail v deň konania workshopu 22.4. ráno o 6:23, teda dve hodiny a sedem minút pred začatím akcie s otázkou na možnosti parkovania. Na tento mail sme Vám neodpovedali nakoľko sme ho do začiatku workshopu nečítali.

    O 9:00 v deň workshopu sme Vás telefonicky kontaktovali a dotazovali sa či prídete. Vaša reakcia bola odmietavá.

    Popisom priebehu komunikácie sme chceli reflektovať na prvú kritiku Vášho hodnotenia - komunikácia.

    Čo sa týka druhej kritickej reakcie parkovania - máme pred predajňou vyhradené dve miesta pre našich zákazníkov. V okolí predajne sú voľné mestské parkovacie miesta. Parkovacia garáž je od predajne 150 metrov.

    Počet emailov, naša otvorenosť a snaha vyjsť v ústrety účastníkom kurzu sú dôkazom, že sme chceli, aby naši zákazníci boli spokojní. Preto nás o to viac mrzí Vaša nespokojnosť. Veríme, že je to len nejaké nedorozumenie a opäť sa uvidíme pri niektorej z najbližších akcií usporiadanou pod hlavičkou Prolaika.

    S úctou

    tím Prolaika

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • “Na sklade” neznamená naozaj na sklade v obchode
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ponukaju tovar, ktory uz skoro 3 tyzdne nie je na sklade ani u distributora a ked sa clovek opyta, ake nahradne plnenie ponukaju, podla ich obchodnych podmienok, mi ponukaju objednat si iny tovar.
    Taketo jednanie so zakaznikom, ktory mal zaujem kupit si nieco za nie maly peniaz je dost smutne.

    Reakcia obchodu Prolaika

    Dobrý deň,

    Mrzí nás Vaša nespokojnosť. Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme. Posielame Vám naše stanovisko.

    Vytvorením a potvrdením objednávky vzniká medzi kupujúcim a predávajúcim zmluvný vzťah. Čiže kupujúci nemá právo zrušiť objednávku v procese vybavovania a je povinný objednávku uhradiť v plnej výške jej ceny. A predávajúci sa zaväzuje tovar dodať v dohodnutom termíne a cene, ktorá je uvedená v zmluve, pokiaľ cena nie je ovplyvnená iným určujúcim faktorom, ako je napríklad dĺžka trvania akcie.

    Vo Vašom prípade nedošlo k potvrdeniu objednávky takže nedošlo k uzatvoreniu zmluvy. Náhradným plnením je myslené v prípade, že daný tovar už nedokážeme zabezpečiť ponúkneme vám alternatívny tovar (otvorenie zmluvy a zmenu znenia objednávky), ktorý je parametrovo najbližšie k objednanému tovaru. V tomto prípade Vám boli telefonicky ponúknuté náhrady 300mm f/2,8 a 70-200 f/2,8 objektívy. Oba ste však odmietli na základe čoho bola vaša objednávka stornovaná.

    Žiaľ nedokážeme dodať tovar, na ktorý bol ukončený predaj a distribútor ho nemá na svojich skladoch. O tejto skutočnosti ste bola informovaná na druhý deň od zadania objednávky. Ostatný čas bola preverovaná mylná informácia, ktorú ste dostali z podpory Nikon nie od nás. Taktiež nie je korektná informácia o 3 týždňoch, ktoré uvádzate nakoľko Vaša objednávka bola vytvorená 17.2.2023 a ukončená 24.2.2023.

    Za celý čas sme s Vami jednali maximálne slušne a s úctou, čo robíme bez ohľadu na výšku objednávky s každým našim zákazníkom. Za vzniknuté komplikácie sme sa Vám ospravedlnili a taktiež spoločnosť Nikon sa ospravedlnila v komunikácií, ktorú sme Vám preposlali. Treba však veci dať do kontextu. Globálny nedostatok čipov, ktorá vznikla počas pandémie ochorenia COVID-19 a opatrení proti nej spôsobujú obrovské omeškania dodávok tovaru po celom svete. Spomalenie výroby áut, nekonečné čakacie doby na elektroniku a rast cien. Navyše sa situácia ešte zhoršila vojnou na Ukrajine. Veľmi by nás udivovalo, ak by sa niekto doteraz ešte nestretol s týmto problémom v inom segmente. Garantujeme Vám však, že robíme všetko čo je v našich možnostiach preto, aby sme obmedzili nedostatok tovaru a čakacie doby na minimum.

    Ešte raz, prosím, prijmite naše ospravedlnenie. Veríme, že si napriek tomu, že sa nám nepodarilo naplniť Vaše očakávania, zachováte priazeň nášmu obchodu.

    S pozdravom tím Prolaika.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar, ktory neviem zabezpecit nebudem ponúkat a vyradim ho z ponuky....!Strata casu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rychle dorucenie
    • Tovar inzerovany ako novy prisiel uz otvoreny a zjavne mierne pouzivany.

    Cena vyrobku joby gorilapod 3k rig bola najlacnejsia co som nasiel, dodali do 2 dni od prijatia platby, 3 od objednavky. Bohuzial po odbaleny som zistil, ze ochranna nalepka uz bola prerezana, ramena na stative boli zjavne pouzivane nakolko boli mierne uvolnene na jednej gulicke bola aj mierne zdrata ochranna vrstva, hlavne to bolo citelne kedze pridavne ramena zjavne pouzite neboli a boli absolutne tuhe. Kazdopadne to udrzi a6400 s 18-135 objektivom, takze som to neriesil dalej.

  • Velmi nepriatelske spravanie personalu napriek tomu, ze som jednal velmi submisivne a minul tisicky EUR

    Reakcia obchodu Prolaika

    Dobrý deň, pán Maar,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Naša obsluha určite nemala v úmysle správať sa nepriateľsky voči Vašej osobe. Sme presvedčení, že robíme všetko pre spokojnosť nášho zákazníka. Veľmi nás mrzí, ak sa nám to, predsa nepodarilo. Nakoľko napriek tejto skúsenosti naďalej pravidelne navštevujete našu predajňu, budeme radi, ak nám pri Vašej ďalšej návšteve poviete v čom sa môžeme zlepšiť.

    Ešte raz, prosím, prijmite naše ospravedlnenie. Veríme, že si napriek tomu, že sa nám nepodarilo naplniť Vaše očakávania, zachováte priazeň nášmu obchodu.

    S pozdravom tím Prolaika.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Priznanie si chyby
    • Zlá dlhá komunikácia, vyriešiť reklamáciu trvá viac ako 3 dni.
    • Neaktualizované fotky pri predávaných produktoch.

    Objednal som si dve veci z toho jedna bola úplne iná ako na obrázku na stránke. Takže som to dal reklamovať a neskutočne dlho to trvá. Komunikácia s obchodom veľmi zlá a zdĺhavá. Pokiaľ to človeku ale nesúri a nemá problém čakať tak bude spokojný. Balík prišiel dobre zabalený aj keď nie najrýchlejšie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si Canon RP s tým, že bol o 30% lacnejší. Potom mi z Prolaiky volali, že za tú cenu to už neplatí, pretože nové kusy od distribútora sú v nezľavnenej cene. Je to zavádzanie. Keď mi to išlo objednať a dať do košíka a prišlo mi potvrdenie o objednávke, tak už musia podľa obchodného zákonníka dodržať cenu. Objednám a o pár dní si rozmyslia, že za akciovú cenu mi to už nedajú, pretože asi málo zarobili? A to som počul veľa sťažnosti od fotografov na čistenie snímača, ktorý neraz poškriabali. Mne čistili, ale posledné roky dávam radšej inde. Dávnejšie Prolaika mala seriózny prístup, ale v poslednej dobe sa zmenil personál.

    Reakcia obchodu Prolaika

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme. Posielame Vám naše stanovisko.

    Canon EOS RP bol v ponuke počas akcie Black Friday. Podmienky akcie jednoznačne komunikovali, že cena platí na tovar dodaní počas trvania akcie do 27.11.2022. V čase, keď ste si objednávku vytváral produkt nebol na sklade. Bolo to jednoznačne a riadne označené v detailoch produktu. Z našej strany nejde o žiadne špekulovanie, ako sa nazdávate. Mali sme obmedzené zásoby a zákazníci, ktorí si vytvorili objednávku v čase, keď bol tovar na sklade, tak ho za uvedenú akciovú cenu aj dostali. Ďalej píšete, že Vám prišlo potvrdenie o objednávke. Prišlo Vám oznámenie o vytvorenej objednávke. Následne sme Vás telefonicky aj emailom oboznámili so situáciou, objednávku sme však ani jedným z uvedených spôsobov nepotvrdili.

    Posledná časť Vašej recenzie ohľadom čistenia snímačov nesúvisí s predmetnou objednávkou. Avšak zareagujeme na ňu. Pred a po každom čistení snímača sa robí fotografia. Dá sa porovnať stav snímača pred a po. Takto sú obe strany chránené pred nepríjemnými obvineniami a dokazovaním pravdy.

    Prolaika má ako za posledné roky, tak aj v týchto dňoch, seriózny prístup a dbá o spokojnosť svojich zákazníkov. O tom svedčí aj to, že sme Vás telefonicky kontaktovali a snažili sa ponúknuť alternatívny produkt. Žiaľ, produkt, ktorý ste si objednal, bol obmedzený na počet kusov na sklade a v dohľadnej dobe nie je možné ho dodať, dokonca ani v bežnej maloobchodnej odporúčanej cene. Súvisí to s globálnou situáciou (pandémia, vojna,...), ktorú pociťujeme pri nedostatku tovaru, ale aj v iných sférach života.

    Ešte raz, prosím, prijmite naše ospravedlnenie. Veríme, že si napriek tomu, že sa nám nepodarilo naplniť Vaše očakávania, zachováte priazeň nášmu obchodu.

    S pozdravom tím Prolaika.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Shipping cost advised by e-mail were wrong. to complete the order I've been asked to pay 3X the amount originally requested (that is much higher than the value of the object I was purchasing)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Objednany tovar je nefunkcny

    Umna palec dole

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Že tam majú vse
    • Bol som si tam osobne nakúpiť a takí chlapec ktorí tam pracoval . Bol na takí nervózni a snažil sa ma zbaviť a chcel som sa ponúkať a popísať a poradiť čo a koľko stojí ale nedal mi tu možnosť a dal mi pocítiť nech už vypadnem .. ak som si vibral čo chcem sa ho pitam že koľko to stojí on že iba pár eur 5, 6 eur .. a keď som išiel ku kase tAk to bolo viac ako 50 eur . Obchod super ale ten mali zamestnanéc už nikdy
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • široký sortiment foto-video techniky
    • slabá komunikácia

    Pri objednaní si tovaru (online systém to totiž dovolí), ktorý aktuálne nie je v skladových zásobách Prolaika, síce za túto položku okamžite kartou zaplatíte, no pravdepodobne dostanete až keď bude reálne naskladnená. Potiaľto je to logické a v poriadku. No za logické a v poriadku už nepovažujem to, že ma nikto v tejto veci doteraz neoslovil a nesnažil sa aspoň komunikovať približný / očakávaný termín dodania a pod. Totiž spolu s touto položkou som objednával aj tovar, ktorý je fyzicky na sklade predajne, no ten mi pravdepodobne bude odoslaný až po kompletizácii celej objednávky. Teda NIEKEDY V ČASE! Už sa mi podobná situácia stala aj u iných predajcov. Rozdiel bol ale ten, že tí ma kontaktovali a riešili sme možnosť rozdelenia objednávky tak, aby som dostal aspoň ten tovar, ktorý dokážu poslať okamžite. Takže teraz fakticky bezúročne úverujem Prolaika sumou 258,90 €. Ale aby som bol korektný, tak treba uviesť, že objednávka bola zrealizovaná v sobotu 14.5.2022 a beriem na vedomie, že niekto sa jej mohol venovať až v pondelok. No za celý pracovný týždeň žiadny, vyššie uvedený kontakt z ich strany. No fakt je, že vzhľadom k tomu, že ide o renomovanú a dobre zavedenú značku, čakal som od Prolaika určite viac!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neprijemny personal
    • Vystupovanie predajcu

    Myslel som, že v profi obchode zažijem aj profi pristup, no opak je pravdou. V tejto dobre, kde sa musí znova bojovať o zákazníka ma to až šokovalo. Chalan tam pravdepodobne bol na silu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • klamlive info o dostupnosti

    Dany produkt - Canon R3 bol na stranke zobrazeny ako dostupny na sklade. Po objednavke mi nic neprichadzalo a status je stale "Čaká na dodávku z distribúcie". Po telefonate mi bolo povedane ze aj ked som mal spravenu a okamzite uhradenu objednavku, posledny kus predali niekomu inemu kto ho vraj mal rezerovany.