Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar mi doteraz nebol doručený ani žiadny email mi neprišiel kde sa nachádza..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobrá komunikácia
    • Tovar je v hroznom stave - zničené a obúchané dosky, nekvalitne vyhotovený (zle vyvŕtané diery, nepresne narezané, poničené hrany sololitov, niektore diery zbytočne navŕtané). Postieľka má po zložení viditeľné nedokonalosti, boli dodané dva rôzne návody- oba iba v maďarčine a oba s iným zoznamom dielov.
    • Kúpu ľutujem - postieľka, ktorá nám prišla nie je hodná 300€
    • Obchod neodporúčam
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • obrázok tovaru nezodpovedal realite, bol vyobrazený iný tovar

    Aj napriek poznámke k objednávke nám bol zaslaný iný tovar ako na obrázku, tovar, ktorý bol na iných eshopoch takmer o polovicu lacnejší a nebol nám poskytnutá cenová kompenzácia rozdielu, ale iba možnosť vrátenia peňazí po vrátení tovaru. Keďže bolo pred Vianocami, už sme nestíhali kúpiť iný darček.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhé doručenie tovaru
    • Objednala som už pred týždňom a nemám žiadnu správu o tovare

    Nekomunikatívnosť so zákazníkom, objednala som tovar už týždeň dozadu a nemám o tom žiadnu správu, neviem čo sa deje, či vôbec dorazí alebo nie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po objedaný tovaru z web shopu ma kontaktoval predávajúci že tovar sa nedá dodať. Následne tovar na webshope figuroval naďalej ako objednateľný.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar, ktorý by mal byt dostupny na predajni, po rezervácii, nebol dostupny
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Vóbec nemajú tovar čo ponúkaju na internete.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Po vytvoreni objednavky mi na druhy den volal pan, ze kocik dorazi koncom tyzdna ale da mi den vopred vediet. Je piatok nikto mi nevolal ani nepisal .

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zrušil som objednávku z rodinných dôvodov, ale spätnú odpoveď som vôbec nedostal. Nechcel som mať problémy kvôli objednávke a dnes mi príde dotazník o mojom nákupe??!
  • Kočárek přišel v pořádku akorát s roztrhaným košíkem

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Komunikácia, doprava výborné
    • Nedodali jednu zásuvku kompletne z postielky, poškodený, poodiwrany tovar... :-( zial

    Kvalita tovaru a že v nej ešte aj niečo chýbalo pri tejto vysokej cene má sklamala...inak fajn

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Výhody neviem.
    • Neschopnosť dodať tovar. Slabá komunikácia.

    V obchode som nakupovala prvý a posledný krát. Nebola som spokojná. Čakala som na kočík 6 týždňov a aj tak mi ho nedodali. Po 5 týždňoch mali len sedačku a čakali na podvozok lebo dodali zlý. Nakoniec mi kočík predali inému. A to v inom obchode som ho mala do 3dní. Sú aj spoľahlivejšie obchody. A komunikácia žiadna, keď som niečo chcela musela som sa informovať ja až potom mi volali.

    Reakcia obchodu pre-deticky.sk

    Dobrý deň.
    Veľmi nás to mrzí.Bohužial doplatili sme na neschopnosť distribútora(stále nám sľúbili že tovar bude na ďalši týždeň a keď už to naozaj mali predali inému predajcovi).Čo sa týka komunikácie každý týždeň sme Vás informovali telefonicky(raz sa stalo že ste nás predbehli a Vy ste nám volali skôr).Nezostáva nám nič iné len ešte raz sa Vám ospravedlniť.
    Pre-detičky

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Neviem o žiadnych výhodách

    Neviem, zatiaľ som si objednala kočík a prišiel poškodený. Čakam kým sa vybavý reklamácia. Som trošku sklamaná, čakala som že to nebudú zdržovať a vymenia tovar za tovar, ale asi to budú opravovať, pričom človek čaká, že ak si niečo zaplatí, tak to aj dostane.

    Reakcia obchodu pre-deticky.sk

    Dobrý deň.Ďakujeme za Vašu recenziu.Mrzí nás,ale tovar bol poškodený dopravnou spoločnosťou.Poškodený tovar sme vyzdvihli na naše náklady.Bohužial sme Vám to nevedeli hneď vymeniť lebo sme taký istý výrobok skladom nemali.Po naskladnení nového tovaru Vám to ihneď pošleme.Každý problém, ktorý vznikne sa snažíme obratom vyriešiť v prospech zákazníka.Za vzniknuté problémy sa ospravedlňujeme.
    S pozdravom.

    Pre-detičky

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Komunikacia. Ked tovar po slubenom tyzdni stale nieje skladom, treba to klientovi povedat.