Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 100 %

    • Rýchle doručenie
    • obrovský výber sortimentu, primárne plienok
    • Skvelá cena

    Mesašné balenie Pampers plienok som vyskúšala objednať z Tesca prvýkrát a musím povedať, že som nečakala taký skvelý servis. Plienky mi boli doručené veľmi rýchlo a hlavne, nemusela som sa s tým ťažkým balením vláčiť sama. ODPORÚČAM!

  • 10 %

    • Nespolahlivost
    • Komunikácia so zákazníkom
    • Doručenie

    Nedoručily mi objednávku.Mal som ju dostat od 16:00 do 18:00.. najprv mi prisla sms ze bude meskat 240 minut a potom nič... ked som uz spal mi volali o 22:42 zo zákazníckej linky... celé zle... dobre že nevolajú o pol noci!!!!!! Neodporúčam objednávat ... a ani nakupovat v Tescu!!!!!! Najhorsí obchod na Slovensku!!!!! Hanba!!!!!

  • 10 %

    • cena
    • nespoľahlivosť
    • otrasná kvalita ovocia a zeleniny

    Online obchod sme využili 5krát. 5krát neprišla objednávka s položkami, ktoré boli v zozname. Neviem načo má obchod zavedené zaškrtávatko ohľadom nenahradzovania potravín podobnými, keď to absolútne nedodržuje. 5. objednávka bola naša posledná...

  • 40 %

    • nemusela som ťahať 18 fliaš vôd až z obchodu
    • web je prehľadný a nakúpila som si aj veci, ktoré si v obchode bežne nevšimnem
    • chýbajúce produkty
    • vysoká cena dopravy - 5e
    • neriešenie reklamácie

    Neprišli 2 pizze, čo sme si všimli až na 2. deň, keď sme si ich chceli urobiť na obed. Dovolať sa nedá, zvoní to 3 min.. Napísala som email, odpísali mi, že keďže som to nenahlásila do 24h od prebratia, tak bohužiaľ nemám nárok na reklamáciu. Reálne som si prezrela doklad aj 2x, sú tam zarátané, ale nejak som tie pizze proste prehliadla. A samozrejme na ulici to kontrolovať nebudem. Z 0 prístupu na prešetrenie alebo snahu vyhovieť zákazníkovi, ktorý mal objednávku v hodnote vyše 70e, som sklamaná.

    Zväzok mrkvy bol mäkký. Sama by som si také nevybrala.
    1 paprika bola buchnutá. Sama by som si to nevybrala.
    Nebol dodaný citrón - nechce sa mi veriť, že nie je citrón v Tescu každý deň, ale ok.
    Dostali sme navyše 3 balíky nejakých ovsených vločiek, ktoré ale nevyužijeme. Bola by som radšej za tie chýbajúce pizze. Nepotrebujem nič zadarmo, potrebujem to, čo som si objednala a v kvalitnom stave.

    1. ale aj posledný nákup cez túto službu. Nehovorím, že je to úplne zlé, ale asi si to radšej odvláčim z obchodu. Ale už z iného. S tescom som mala už viac krát problémy a nemám už záujem im robiť obraty.

  • 10 %

    • nic mi nenapada
    • nekvalitne potraviny

    Dovozu potravin z Tesca sme dali sancu hned niekolkokrat, no uz sme s Tescom a s tym hnusom, co povazuju za potraviny skoncili! Objednavat maso nema absolutne zmysel, pretoze vam nabalia zasadne produkty tesne pred terminom spotreby (raz dokonca prislo maso pokazene, hoci termin spotreby bol este 2 dni!). Tato strategia mi pride uplne nezmyselna, pretoze ak niekto vysoli za nakup 120 e a je tam viac druhov masa, je logicke, ze z toho planuje varit aspon najblizsi tyzden. O zelenine sa opat nema zmysel bavit, zemiaky take ze z kila cca polovica skonci v kosi, co sa snazite dopracovat k zdravej casti. Ja tejto firemnej strategii naozaj nerozumiem, no ako som napisala v prvej vete, s dovozom z Tesca definitivne koncime!

  • 20 %

    Pozor na nekalé obchodné praktiky: robia "akciu" - kúpte 10 káv, kávovar dostanete za 1/3 ceny. Aj kávu aj kávovar v online shope majú - objednal som. Prišla len káva - kávovar vraj už nie je - PRITOM V ESHOPE STÁLE BOL aj v okamihu (ne)doručenia. Takže ľudia tešte sa, objednávajte veľa kávy, my vám lacnejší kávovar jednoducho nedodáme ale stále naňho lákame ďalších ťuťmákov!

  • 100 %

    • Ochotný kuriéry
    • Doručenie načas

    TESCO BB

  • 10 %

    • Veľa tovaru prišlo nie toho čo sme objednali ale podobneho - ok, namiesto kávy ale poslali víno (???)
    • Nevynesú tovar pred bytové dvere napriek dosť vysokému poplatku za dopravu ani keď ste v karantene
  • 10 %

    Produkty boli v očakávanej kvalite, množstve, aj cene. Ale veľmi veľmi veľmi nemilo ma prekvapilo množstvo plastových tašiek (mikrotenovych), v ktorých bol nákup zabalený. Napríklad vajíčka v jednom sacku, mlieko v druhom, atd. Do poznámky sme napísali, že nám nie je treba absolútne žiadne tašky, dokonca ani na zeleninu a ovocie. Povedali, ze si poznámku prečítali, ale rozhodli sa to spravit takto.

  • 10 %

    • prišla asi 1/3 nákupu
    • peniaze za neprevzatý nákup sa mi vrátili po 14 dňoch!
    • absolútne žiadne ospravedlnenie z ich strany

    Moja skúsenosť bola prekvapivo absolútne negatívna, takže som sa rozhodla napísať recenziu. Od prvého nákupu cez Tesco online nákupy som očakávala niečo úplne iné. V prvom rade neodporúčam platiť dopredu, ale až kuriérovi ak nákup prevezmete. Ja som sa rozhodla zaplatiť dopredu kartou online. Stalo sa to, že keď nákup prišiel nebola tam žiadna zelenina, ovocie, nič mliečne a chladené - pritom v nákupe toho bolo veľa asi 2/3. Prišlo pár vecí z môjho nákupu. Takže po dohode s kuriérom som sa rozhodla celý nákup neprevziať, keďže som sa musela vybrať do obchodu nakúpiť chýbajúce veci, mohla som kúpiť rovno všetko. Kuriér mi povedal, že ešte v ten deň mi vrátia peniaze. No nestalo sa tak, a po tom čo som ich kontaktovala mailom aj telefonicky, mi povedali, že oni to majú stornované a peniaze budú do 3 dni pripísané. Keď už som týždeň peniaze nemala, volala som do banky, kde mi povedali, že sa to zadržiava 10 pracovných dní, takže v mojom prípade to bolo 14 kalendárnych dní. Nebola to horibilná suma, ale ani malá, bolo to 50 EUR. Viem si predstaviť, že nejakej rodine by to mohlo spraviť škrt cez rozpočet keby im 2 týždne niekto zadržiava 50 EUR. Nedočkala som sa v telefonickom ani v mailovom styku žiadneho ospravedlnenia. Využívam inú donáškovú službu potravín v Bratislave, s ktorou som nikdy nemala výraznejší problém. Keď aj náhodou niečo nastalo, tak mi hneď pripísali nejaký kredit na ďalší nákup. Tesco online nákupy sú podľa mňa nespoľahlivé, ja už neobjednám a neodporúčam ďalej.

  • 10 %

    Veľmi negatívna skúsenosť so službou "potraviny domov". Nakoľko sme museli od pondelka zostať v karanténe v stredu sme spravili nákup online, najbližie možné doručenie bolo v piatok večer, medzi 19-22 za zvýšenú cenu doručenia a potom až v pondelok čo by sa dalo ešte pochopiť keď toho majú viac. No v prípade ak si niečo objednáte pretože Vás zaujme cena za, ktorú tovar ponúkajú nemusíte sa vôbec tešiť pretože ak zľava skončí kým Vám tovar doručia tak nikoho netrápi v akej sume ste ho objednali (v tomto prípade je myslím úplne zbytočná sekcia "akciové produkty" na e-shope), áno je pravda, že takýto tovar nemusíte prevziať ale kto si bude na ulici preberať celý nákup a hľadať tam veci s inou cenou hlavne keď je v karanténe a je rád, že si môže aspoň tú tašku prevziať. Rovnako to funguje aj s tovarom, ktorý si objednáte a nemajú ho na sklade, nikto Vám nezavolá, nikto sa nezaujíma či máte záujem tovar vymeniť jednoducho dajú Vám tam niečo iné a pošlú Vám mail so zhrnutím objednávky, kde si to ak si náhodou chcete znova pozrieť čo ste si všetko objednali aj všimnete no ak to len prebehnete zistíte to až keď Vám to prinesie kuriér prípadne keď doma vybalíte tašky. V prípade ak by išlo o to, že si objednáme napr. pistácie nebalené a pošlú nám balené aj keď za inú cenu ešte okej beriem ale keď si objednáte marakuju a dajú Vám namiesto toho hurmi-kaki a nikto Vám nezavolá ani či s tým súhlasíte tak to už je trošku cez. Keď zavoláte, že s tým nesúhlasíte, a chcete aby to odtiaľ dali preč tak Vám jeden človek povie aby ste sa obrátili na zákaznícku linku a povedali im čo dať preč, zavoláte na zákaznícku linku a tam Vám povedia, že Vám to preč nedajú, že to máte riešiť so šoférom keď to privezie. Samozrejme komu sa chce zase keď ste znova radi, že si môžete aspoň tú tašku prevziať riešiť so šoférom na ulici jedno hurmi-kaki za 59 centov tak proste nad tým mávnete rukou. No kým Vám to ešte šofér privezie volájú Vám znova, že platba neprebehla a je potrebné zaplatiť kartou. Rozhodnete sa, že dobre tak zaplatím kartou no oni Vám na to povedia, že nie Vy ste v karanténe tak Vy si nákup prevziať môžete ale zaplatiť nie. A ja teraz budem riešiť kto mi ten nákup pôjde zaplatiť? Ani fakt, že pred dňom sme boli negatívne testovaní na koronavírus nič s pani na telefóne nezmenil, až keď sme povedali, že v prípade ak si to nemôžme zaplatiť a prevziať môžu objednávku zrušiť zrazu sme si ju už zaplatiť mohli aj sami. A potom príde to prekvapenie keď už teda príde kuriér a kašlete aj na tú zámenu marakuje za hurmi-kaki aj na iné ceny, preberiete si tovar doma vybaľujete a zistíte, že v zhrnutí toho čo ste si objednali síce máte správny sprchový gél (nie je písaný, že by ho zamieňali ako pri marakuji) prípadne iné produkty no v taške Vám ležia iné. A teraz mám to ísť riešiť a nesprchovať sa kým požiadavku nevyriešia prípadne 10 dní kým mi neskončí karanténa a nekúpim si správny? Zase sa to stane vecou nad, ktorou mávnete rukou lebo nemáte na výber. Potom si prečítate možnosti odstúpenia od zmluvy a zistíte, že keby aj chcete odstúpiť a niečo riešiť, že Vám dali niečo iné ako ste si objednali tak na polovicu vecí, ktoré ste si objednali v prípade ak tovar prevezmete sa už odstúpenie od zmluvy nevzťahuje a ani s tým nič nespravíte.
    Veľmi radi sme v minulosti nakupovali v tomto obchodnom reťazci no tieto skúsenosti s prístupom a "ochotou" ľudí nás odradili od ďaľších nákupov v budúcnosti.

  • 20 %

    • Nikdy nekupujte v Tescu mäso mám zle skúsenosti 2 krát som kúpila a bolo pokazené pritom bolo v záruke!!!
  • 10 %

    • Manažment obchodného reťazca TESCO poslať nech si dajú vyšetriť hlavy

    ???

  • 100 %

    • všetko po ruke
    • kvalitné produkty
    • príjemný prístup
    • široký sortiment

    určite odporúčam

  • 10 %

    • Nefunkčná stránka, deklarujú 830 kusov na sklade, v obchode (HM Tesco Piešťany) hľadí predavačka jak teľa, že kde som to počul, nič také nemajú.

    katastrofa

  • 10 %

    • Cena nezodpovedala vo vyhladavaci mali uvedene 7.19 eura a pri nakupe 18.49 eur

    Neodporucam cena nezodpoveda

  • 90 %

    • Dobra cena,skoa ze len v akcii

    Velmi dobra cena, skoda ze len v akcii