Na základe negatívnych recenzií heureka.sk neodporúča nákup v tomto e-shope.

Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • Velmi zla osobna skusenost.

    Neodporucam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Batérku do mobilu som zaplatila.Bolo mi oznámené,že do 2 dní bude tovar doručený a do dnešného dňa nemám ani peniaze, ani batériu.

    Nedoporučujem nákup v tomto obchode, hlavne nie platba vopred !!!

  • Recenzia bola odstránená z dôvodu opakovaného hodnotenia jedným užívateľom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • vyhody ziadne
    • STRASNE NESERIOZNA FIRMA.Dna 2.11.2016 som si chcel objednat bateriu na huawei y550.Dnes je 8.12.2016 stale nemam ani tovar ani peniaze.Po dohode som sa s dotycnym cez mail dohodol,ze mi vrati na ucet 25% zo sumy,pricom sa tak nestalo.Nesuhlasil som,ziadal som vratit peniaze.Mali mi byt pripisane do 3 dni.Bohuzial ani to sa tak nestalo.Takze som bez baterii a penazi.Nerad davam neg.hodnotenie,ale toto by dostalo kazdeho.Momentalne ani neodpovedaju na mail.Pisem na SOI.,aby sa pozrela na danu firmu.Objednávka 20161029.

    velka nespokojnost

  • 10 %

    • Nekomunikuju, neberu telefony, neodpovedaju na maily, tovar nedodany vcas. Tu je myslim potrebne riesit veci prostrednictvom SOI.

    Neodporucam!!!

  • 20 %

    • Piste aj do diskusie. Spojime sa a pana Weissa a Požára najdeme a odvezieme na policiu. Banda česká!
    • Vsetko

    ***editované***

  • Recenzia bola odstránená z dôvodu opakovaného hodnotenia jedným užívateľom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • neodporucam, nedodajú tovar po dvoch tyzdnoch po zaplateni, nereaguju na maily ani na telefonaty, vyhodene peniaze

    nekupovat, davam na obchodnu inspekciu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednal 23.11.2016.Na druhy deň som ho zaplatil a momentalne je 7.12.2016 a tovar nikde.
    Pisal som na [email protected] odpoveď neprišla žiadna, žiadne vysvetlenie.
    Volal som na 0902 457 258 buď to nikto nedviha alebo je nedostupny.
    Peniaze mi tiež neboli vratene.
    Neodporučam nakupovať v obchode OSMERO.

    • Žiadne
    • Chyba je ked im zaplatite na ucet,tovar mam nedodany a peniaze spät neposlali,nereaguju na telefonaty.

    Absolutne najhorsia skusenost,neseriozna fyrma neinformuju ci tovar maju alebo nie v akom stave sa vasa objednavka nachadza ,po zaslani objednavky 9.11.som doteraz neobdrzal spät paniaze ktore so im poslal na ucet aj ked som uz objednavku davno zruši,a to je dnes 7.12.NEODPORUČAM NIKOMU!!

  • Recenzia bola odstránená z dôvodu opakovaného hodnotenia jedným užívateľom.

    • Žiadna odozva na maily, telefón nik neberie, doručený tracking nr.je len elektronická registrácia a nie reálne podaný tovar. A objednanej baterky nikde!

    Vyhnúť sa zďaleka.

  • 10 %

    • .
    • Piste aj do diskusie. Spojime sa, najdeme si pana Požára a Weissa! Parchanti český!!!

    .

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nie je jasné, kto prevádzkuje obchod, odosiela jedna firma, reklamuje druhá, fakturuje tretia ( český subjekt),
    • ťažko sa dovolať, neodpovedajú na emaily
    • neochota riešiť a vybaviť reklamáciu

    Poslali iný tovar, ako bol objednaný...

    Ne emaily nereagovali, po telefonickej dohode - že to preveria, a spätne sa ozvú, sa už neozvali (česky hovoriaci pán). Bolo treba viac dní volať, podľa inštrukcií (slovensky hovoriaci pán) bol tovar reklamovaný písomne, vrátený späť, zatiaľ ho neprevzali (4 dni leží v BA na pošte), opäť žiadna komunikácia...

    Reakcia obchodu OSMERO

    Dobrý deň, pán Bielik,

    mrzí ma, že sa s priebehom reklamácie vyskytli problémy. Vaša reklamácia bola dnes prevzatá (bol víkend, preto nám pošta zásielku nedoručila) a vybavíme ju čo najrýchlejšie. Rád by som podotkol, že na vybavenie reklamácie si berieme iba 7 dní, miesto zákonných 30, ako to robia iní predajcovia.


    S pozdravom,
    -
    Martin, zákaznícka podpora

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • abnormalna pomalost
    • slaba komunikacia

    baterku do telefonu,ktoru maju skladom,nie su schopni dorucit ani na 11.den a stale ju nemam,dovolat sa tam je o stasti.urcite tu viac nekupim

    Reakcia obchodu OSMERO

    Dobrý deň, pani Hospudková,

    mrzí ma, že s nákupom nie ste spokojná. Baterku sme odovzdali pošte hneď na druhý deň, čo sme zaúčtovali vašu platbu, o čom sme vás informovali a zaslali aj číslo zásielky. Ak vám dodnes nedorazila, vždy sa s nami môžete spojiť, okrem iného aj emailom a livechatom, aby sme zistili, kde nastal problém.

    Samozrejme sa postaráme, aby vám objednaná batéria bola doručená čo najrýchlejšie a ako ospravedlnenie vám vrátime 20% z ceny objednávky.


    S pozdravom,
    -
    Martin, zákaznícka podpora

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kupoval som platbou vopred, pretože to bolo najlacnejšie, ale do teraz mi nič neprišlo, doba dodania neskutočne dlhá, ak to vôbec príde!!!

    Reakcia obchodu OSMERO

    Dobrý deň, pán Žabiak

    veľmi ma mrzí, že sa vyskytol problém u Vašej objednávky. Už som zaurgoval kolegy z expedície aby Vašu objednávku čo najskôr vybavili. V priebehu dneška Vás budeme informovať o ďalšom postupe. Ďakujem Vám za pochopenie a prajem pekný víkend.

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Prehľadnosť a spoľahlivosť.
    • Zatiaľ som nenašiel žiadne

    Odporúčam použiť.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • selekcia
    • cenova relácia
    • nezisril som

    prijatelné ceny,výber tovcaru,výborná komunikácia,
    doporučujem aj ostatným,spolahlivý personal,čo slúbia urcite dodržia.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Serioznosť, spoľahlivosť, komunikácia, proste sú super!
    • O žiadnych neviem.

    Garancia, úplná spokojnosť!

  • Odporúča obchod

    90 %

    Rýchle, tovar opísanej kvality, som velmi spokojný! Odporúčam!