Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar som vyplatila dopredu a obchod nemal za 4 dni tu iniciativu mi napisat sam, ze tovar na sklade nemaju. Informovali ma az po tom, co som im pisala. Bola som sklamana z tohto pristupu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • odberné miesto zadarmo v mieste môjho bydliska
    • Objednala som si tovar, ktorý mal napísanú dobu doručenia 3-7 dní. Po 10 dňoch, keď mi neprišla žiadna odozva som kontaktovala obchod e-mailom, ihneď (za 3 min) mi prišla na email odpoveď, že výrobca mnou objednaného tovaru má výpadok vo výrobe a tovar mi nemôžu doručiť, trošku ma to sklamalo , čakala som 10 dní aby mi oznámili, že tovar nemajú :(. Ešte v ten deň som si objednala ten istý tovar z alzy, síce o 9 eur drahšie, ale na druhý deň som ho mala doma expresným doručením. Ole.sk neodporúčam.

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie.

    Žiaľ, dodávateľ nás kontaktoval trochu neskôr ohľadne nedostupnosti tovaru čo nevieme ovplyvniť. Mrzí nás táto situácia.

    Ďakujem za pochopenie.


    S pozdravom.

    Ole.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar stále nedorazil

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň.

    Dlhšia dodacia doba bola s vami odkomunikovaná.

    Tovar Vám bude odoslaný ihneď po naskladnení.


    S pozdravom.

    Ole.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý večer. Velmi ma prekvalila pri otvorení zásielky velkosť čiapky. Myslela som si. že keď je čiapka ružovej farby bude veľkosť pre ženy a nie pre veľké hlavy mužov. Ja tú čiapku nemožem nosiť lebo mi padá pod oči. Takéto čiapky som si objednala už tretí krát a bola som s veľkosťou spokojná. Myslím že by ste mohli uvádzať aj veľkosť výrobku. Viem že sú aj menšie. Mrzí ma že ju musím zahodiť lebo sa nadá nosiť.
    Prajem veľa spokojných klientov. Ševcová

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste spokojná zo zakúpeným tovarom. Môžete využiť právo odstúpenia od zmluvy do 14 dní a tovar vrátiť späť k nám s nárokom na vrátenie peňazí.

  • tvar nebol do dnešného dňa doručený

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste spokojný s dobou dodania. Veríme však, že s tovarom budete spokojný.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    na stranke bol produkt s 2 dnovou lehotou dodania, po objednani som sa dozvedel, ze to je vlastne 2-4 tyzdne

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň,

    tovar ktorý ste si u nás objednali je skladom v počte 1 ks. Preto bol tovar uvedený s dostupnosťou skladom. Nakoľko ste si objednali dva kusy, musíme druhý kus najskôr naskladniť od dodávateľa čo môže trvať v lehote od 2 do 4 týždňov, aby sme Vám mohli objednávku expedovať kompletnú.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhé čakanie na tovar ktorý nebol na centrálnom sklade, vyse týždňa a pol

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň.

    Pri objednanom tovare uvádzame dostupnosť skladom u dodávateľa.Určitý čas trvá kým tovar naskladníme na náš sklad preto je čakacia doba trochu dlhšia ako pri produktoch ktoré máme skladom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prîliš dlhá čakacia doba

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň.

    Pri objednanom tovare uvádzame dostupnosť skladom u dodávateľa.Určitý čas trvá kým tovar naskladníme na náš sklad preto je čakacia doba trochu dlhšia ako pri produktoch ktoré máme skladom.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Dlha dodacia doba, bez komunikacie.

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň.

    Ospravedlňujeme sa Vám za nedostatočnú komunikáciu.

    Dlhšia dodacia doba je zapríčinená tým že tovar nemáme na sklade ale je skladom u dodávateľa ako aj uvádzame na našej stránke. Určitý čas trvá kým tovar naskladníme na náš sklad.

  • Tovar je na stránke dá sa objednať,len zadrhel je v tom že aj obchod si ich musí objednať .Takže tovar cestuje už dva týždne ku mne ,aj som zabudla že som niečo objednala(a ešte stále ho nemám).Ked nemáte tovar na sklade tak tam to aj napíšte!!!Čo keď niekto niečo kupuje ako darček ?!Toto sa mi prvý krát stalo na internete,a určite si už nikdy nič neobjednam,ešte aj z Aliexpressu mi príde skôr tovar.

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu reakciu i keď nie je pozitívna.

    Pri objednanom tovare uvádzame dostupnosť skladom u dodávateľa. Určitý čas trvá kým tovar naskladníme na náš sklad. Pokiaľ zákazník objednávka tovar ako darček, odporúčame sa vopred informovať o možnom termíne doručenia. Predíde sa tým prípadným komplikáciám.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • neskorá odozva, žiadna informácia pri objednaní o dĺžke dodania tovaru

    radšej skúsim inde

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň.

    Ospravedlňujeme sa Vám za nedostatočnú komunikáciu.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar prisiel v roztrhanom obale , bol nevhodne zabaleny a poskodeny DOPRAVCA MI UKAZAL FOTKY ZO SKLADU KDE POSKODENY TOVAR NAKLADAL

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu.

    Tovar z nášho skladu odchádzal riadne zabalený, opáskovaný.

    Pri vzniknutí poškodenia obalu pochybila kuriérska spoločnosť tým, že najskôr mala kontaktovať nás ohľadne poškodenia a zásielku doručiť až po spoločnej dohode. To sa žiaľ nestalo a zásielka bola doručená priamo k Vám.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • neviem,lebo objednavku som zrušil.
    • tovar som objednal,no nebol skladom.dodaciu lehotu mi stanovili na 7 dní.bolo to neprijatelne.preto objednavka bola zrušena zo strany kupujuceho.

    skutočne neviem to posudit.možno som mal smolu na tento tovar ked nebol skladom.naozaj by mal byť tovar len ktory je skladom,a ktory sa dokaze vybaviť v kratkej dobe /1-2 dni/. kolenná bandaz mi bola dorucena na druhy den po odoslaní objednávky v cene 5,50€ a postovne 2,90€,ale v druhom internetovom obchode.

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň,

    na našej internetovej stránke máme na Vami objednaný produkt uvedenú dobu dodania 3 - 7 dní.

    O tejto skutočnosti sme Vás informovali aj telefonicky, avšak ste objednávku stornovali.

    Žiaľ, niekedy nie je možné držať skladom daný produkt vo všetkých rozmerových veľkostiach.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dobry vyber,super ceny

    Ja osobne obchod neodporucam.
    Tovar bol pri mojej objednavke skladom,po objednani mi prisiel potvrdzujuci e-mail a tiez podklady k platbe,nakolko som za tovar platila prevodom vopred a nasledne po tyzdni cakania som sa ohladom objednavky informovala a bolo mi s lutostou oznamene,ze mnou objednanu velkost tovaru nie je mozne objednat...poziadala som o vratenie penazi,az na druhy den mi prislo info,ze penazne prostriedky mi budu odoslane na druhy den.Uz cakam dva dni,prevod tvra max tri,styri dni,tak len pevne dufam...

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás mrzí a ospravedlňujeme sa za ňu.

    Na našich stránkach máme dostupnosť 3 až 7 pracovných dní vzhľadom na fakt, že nie všetky varianty tovaru máme okamžite skladom.

    V tomto prípade sme Vás o vypredaní tovaru neinformovali skôr z dôvodu, že náš dodávateľ nám neposkytol aktuálne informácie o dostupnosti tovaru.

    Peňažné prostriedky už boli odoslané z nášho účtu, takže ich obdržanie na Vašom účte môžete očakávať v najbližšie dni.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Nemám skúsenosti, pretože toto bol môj prvý nákup, ktorý ešte nebol doručený.
    • Prvá informácia o nedostupnosti tovaru prišla po 8 dňoch od objednávky, o termíne doručenia sme neboli informovaný. Bol zaslaný len termín naskladnenia, čo pre mňa ako zákazníka nie je podstatné.

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň,

    informáciu o dostupnosti tovaru sme mali na internetovej stránke zverejnenú v čase, kedy ste si tovar objednávali.

    Následne sme Vám túto informáciu iba potvrdili e-mailom.

    Doručenie tovaru môžte očakávať okolo stredy, tak ako ste boli informovaný sms správou.

    Veríme, že s trampolínou budete spokojný.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Objednal som si skladaciu posliňovaciu lavičku v hodnote 84€ a prišla mi lavička neskladacia v hodnote 64€. Keď som na to prišiel, chceli odo mňa aby som nafotil krabicu, ktorú som hneď vyhodil (pršalo, bola komplet premočená, bál som sa, že tovar mi z nej vypadne), nakoľko na reklamáciu už nepotrebujete originál krabicu.

    Aj s touto lavičkou som spokojný, ale ako študent potrebujem každé euro a 20€ rozdiel je dosť si myslím.

    Nemali by sa takéto chyby stávať, objednávam si veci z internetu pravideľne a s tímto som sa stretol prvý krát.

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň,

    počas nášho telefonického rozhovoru sme Vás ubezpečili o tom, že tovar, ktorý sme Vám zaslali je presne ten istý, ktorý ste si aj objednali.

    Chápeme, že vzhľadom na podobnosť produktov mohlo dôjsť z Vašej strany k omylu.

    Našťastie sa toto nedorozumenie objasnilo.

    Veríme, že zostanete nášmu obchodu verný a nakúpite u nás aj nabudúce.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 3 dni

    obchod bol OK tovar bol horsi zavity v konstrukcii boli strhane asi try ,hlavne opornne stlpiky co drzia ochrannu sietku nesedeli keby som ich nedobrusil nedaju sa zlozit, troska dlhsia montaz treba aj ine naradie ako dodavate k trampoline ,ale inac super detska santia dakujem

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás mrzí a za komplikácie sa ospravedlňujeme.

    Takýto nedostatok sme na našich trampolínach ešte nezaznamenali, preto sme sa s Vami aj telefonicky spojili a o predmetnú vec sa zaujímali.

    V prípade, že by sa ešte vyskytli nejaké problémy s trampolínou, kontaktujte nás na telefónnych číslach 0944 123 160, 038/ 53 00 762.

    Veríme, že s využívaním trampolíny budete už iba spokojný.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • ceny
  • Tovar mi došiel, ale v stave ako by mal 300rokov proste hrdzavý !

  • tovar mal byt doruceny v stredu,dnes je nedela a stale nic.nakolko sa jednalo o vacsiu sumu na dobierku a rozmerovo dost velky balik,nechcel som to prenechat niekomu inemu a sedel som doma cely den.a cakal.dodnes

    Reakcia obchodu Ole.sk

    Dobrý deň,

    tovar z našich skladov odišiel v termíne, ktorý Vám bol aj telefonicky oznámený.

    Prezisťovali sme situáciu u nášho kuriéra a ten nám oznámil, že zásielka nebola doručená z toho dôvodu, že nebolo možné sa s Vami skontaktovať.

    Vzhľadom k tejto situácii kuriér tovar nemohol doručiť.

    Tovar bol opätovne zadaný na rozvoz, avšak je potrebné, aby ste reagovali na telefonát kuriéra pred dodaním tovaru.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.